Skocz do zawartości

Reklamacja w morele co dalej?


Recommended Posts

Witam 11 września posłałem kartę graficzną do reklamacji. Morele po sprawdzeniu przesłało ją do serwisu msi. Niestety nie wiedzałem o takich żeczach jak niezgodnośc towaru itd więc karta została tylko zapakowana bez żadnego pisma. Ile czasu może trwać naprawa i jakie mam teraz możliwości czy jest szansa na zwrot kasy czy też wymianę na nowy egzemlparz? Dzięki za poradę.

Edytowane przez bombon81
Link to post
Share on other sites

Z tego to wiem to okres serwisowania to maksymalnie 4 tygodnie, czyli 28 dni. Mozliwosc zwrou pieniedzy ewentualnie wymiana karty na nowa to kwestia dyskusyjna, zalezna od samego serwisu. Jesli Twoj model karty nie jest juz np produkowany, to raczej sklonny bylbym powiedziec , ze otrzymasz karte o podobnych osiagach. Zwrot pieniedzy wg mnie jest najmniej prawdopodobny.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...