bombon81 0 Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 (edytowane) Witam 11 września posłałem kartę graficzną do reklamacji. Morele po sprawdzeniu przesłało ją do serwisu msi. Niestety nie wiedzałem o takich żeczach jak niezgodnośc towaru itd więc karta została tylko zapakowana bez żadnego pisma. Ile czasu może trwać naprawa i jakie mam teraz możliwości czy jest szansa na zwrot kasy czy też wymianę na nowy egzemlparz? Dzięki za poradę. Edytowane 13 Października 2014 przez bombon81 Cytuj Link to post Share on other sites
Flandzik 3 Napisano 21 Października 2014 Udostępnij Napisano 21 Października 2014 Z tego to wiem to okres serwisowania to maksymalnie 4 tygodnie, czyli 28 dni. Mozliwosc zwrou pieniedzy ewentualnie wymiana karty na nowa to kwestia dyskusyjna, zalezna od samego serwisu. Jesli Twoj model karty nie jest juz np produkowany, to raczej sklonny bylbym powiedziec , ze otrzymasz karte o podobnych osiagach. Zwrot pieniedzy wg mnie jest najmniej prawdopodobny. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.