Skocz do zawartości

Monitor dla fotografa, gracza jako drugi do zestawu. / 1300 zł


Recommended Posts

Witam

 

Ostatnio dzięki genialnej pomocy z benchmark.pl zakupiłem komputer który slużyć ma mi za maszynę do grania i obróbki fotografii oraz sporadycznie do grafiki 2D. Komputerek wymiata na każdym  stopniu.

 

Teraz czas dobrać do niego monitor do 1300 zł. Monitor ma mi służyć jako dodatek do IIYAMY E2472HD którą posiadam od jakiegoś czasu. Po poszukiwaniach w czeluściach internetów znalazłem propozycje która myśle że powinna zaspokoić moje potrzeby, a jest nią.

Monitor LED Eizo FS2434

Na innym forum które zajmuje się typowo takimii rzeczami, proponuja monitory pow. 2000 zl. Ale na takie cuda mnie nie stac na chwilę obecną. Nie jestem typowo projektantem grafiki.

 

Producent owy monitor wsadza do szufladki profesjonalnych gamingowych monitorów, nie znam się na tym więc licze na Wasza pomoc.

 

Ważne jest by monitor miał to 24 cale. Myślałem o większym, ale bezsensu to będzie wyglądaać z drugimi 24 cale na biurku, może w przyszłosci coś innego się wymyśli.

 

Znajdzie się coś lepszego w takim budżecie, porady, obiekcje, hejty mile widzane... :)

 

Pozdrawiam

 

PS. Pomysłałem w przyszłosci o wymianie mojej Iiyamy na drugi taki ezio co razem jeszcze lepiej by sie sprawdziło, a pomiedzy nie wsadzić 27 c eizo lub coś innego.

Edytowane przez tarakum
Link to post
Share on other sites

nie masz za bardzo alternatywy, może poza EA244WMi, który byłby idealny, ale ma tą wadę, że migocze, tzn ma podświetlenie sterowane PWM, więcej o tym w FAQ

a co do porad za większe pieniądze to fakty są takie, że żeby on był taki faktycznie do foto na wysokim pozomie to by wypadało tak z 5k wydać

Link to post
Share on other sites

To zależy czy musi być szerokogamutowy, jeśli sRGB to minimum jakie mogę Ci polecić to: NEC MultiSync EA234WMi ale to dalej nie jest monitor graficzny i nawet kalibracja sprzętowa nie zdziała tutaj dużo.