jozin70707 0 Napisano 11 Września 2014 Udostępnij Napisano 11 Września 2014 Witam! Mam problem, ponieważ podczas przeglądania internetu w pewnym momencie obraz zgasł a monitor przeszedł w stan czówania/ przestał wykrywać kartę. Zresetowałem go, jednak po załadowaniu systemu problem się powtórzył. Więc znów byłem zmuszony do resetu. Za trzecim razem obraz w ogóle się nie pojawił a ekran był ciągle w trybie czówania. Po otwarciu obudowy okazało się, że wentylator karty graficznej nie pracuje. Po podłączeniu monitora do zintegrowanej karty wszystko działa w pożądku. Robiłem już clear cmos przez wyjęcie baterii na 10 min, a także wyjęcie i ponowne włożenie karty. Nie mam możliwości sprawdzenia karty na innym komputerze. Uszkodzona ( jak sądzę) karta to Sapphire ATI Radeon HD7750 1GB DDR5 Liczę, że wypowie się ktoś kto zna się na tym lepiej niż ja Dodam, że z kartą nie było wcześniej żadnych problemów. Komputer został zakupiony 8 pażdziernika 2013 roku. System operacyjny: Microsoft Windows 7 Professional Typ Systemu: 64 bit Procesor centralny: Intel® Pentium® CPU G2030 @ 3.00GHz x2 Video Adapter: Kontroler wideo (zgodny z VGA) Pamięć Video: Nieznany Rozdzielczość ekranu: NULL x NULL Razem pamięć: 3,87 GB Wolna pamięć: 1,60 GB Razem dysk twardy: 465,56 GB Zasilacz Aerocool VP-450 450W Płyta główna MSI B75MA-E33 Z góry dziękuję za wszelką pomoc. Link to post Share on other sites
eXzoN 5 Napisano 11 Września 2014 Udostępnij Napisano 11 Września 2014 Jeśli na integrze dział, to na 99% karta is dead. Podlącz jak do innego PC, dla pewności. Link to post Share on other sites
Warren1987 670 Napisano 11 Września 2014 Udostępnij Napisano 11 Września 2014 Wysyłaj na gwarancję... Link to post Share on other sites
Gość Niuniek7 Napisano 11 Września 2014 Udostępnij Napisano 11 Września 2014 Po otwarciu obudowy okazało się, że wentylator karty graficznej nie pracuje. całkowita kaplica .Nie ma co przy tym grzebać ,Szkoda czasu Link to post Share on other sites
jozin70707 0 Napisano 12 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2014 (edytowane) Dzięki za odpowiedzi. Dzisiaj zadzwoniłem do działu technicznego techplanet, otrzymałem numer serwisowy ( jakoś tak to się nazywa) i w poniedziałek odsyłam kartę. Mam nadzieję, że cała procedura gwarancyjna przebiegnie sprawnie. Edytowane 12 Września 2014 przez jozin70707 Link to post Share on other sites
Recommended Posts