Skocz do zawartości

Monitor do 800 zł ( PC, Konsola )


Recommended Posts

Witam,

 

Przewertowałem trochę stron o monitorach na forum i mam dylemat co wybrać który monitor będzie odpowiedni. Z góry przepraszam za kolejny temat ale jestem zielony jeśli chodzi o monitory.

 

PC wykorzystuje głównie do tworzenia grafiki, więc zależałoby mi na dobrym odwzorowaniu kolorów.

Konsola wiadomo do grania również zależy mi na dobrych kolorach.

 

Szukam monitora do kwoty 800 zł

 

Znalazłem jeden monitor ale nie wiem czy on jest wart uwagii

 

  • ASUS MX239H

 

Będę bardzo wdzięczny za pomoc

 

Dzięki

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Grafika to nic specjalnego - Layouty Stron, Plakaty, Ulotki i itp.

 

ten Dell co podałeś chyba nie ma HDMI oraz wyjścia słuchawkowego, bo nie mam zbytnio pojęcia jak to podłączyć aby współgrało.

 

Mogę oczywiście dołożyć jeszcze trochę kasy a np ten: DELL U2414H posiada porty HDMI oraz wyjście audio

Edytowane przez Dogzilla
Link to post
Share on other sites

 

 

ten Dell co podałeś chyba nie ma HDMI oraz wyjścia słuchawkowego, bo nie mam zbytnio pojęcia jak to podłączyć aby współgrało.

 

konsolę kablem DVI-D na HDMI

peceta przez DP

 

 

 

Mogę oczywiście dołożyć jeszcze trochę kasy a np ten: DELL U2414H posiada porty HDMI oraz wyjście audio

 

w sumie podobna konstrukcja nie licząc interface'u i bajerów 

 

PS pod web to nawet ujdzie

Link to post
Share on other sites

PS4 nie ma wyjścia analogowego, tylko cyfra po HDMI lub optyku...

sygnał da się posłać takim kablem (dvi-hdmi), ale nie jest to oficjalnie wspierane rozwiązanie plus to wyjdzie straszna kiszka, jak tego nie ogarnie sensowny przetwornik, druga sprawa żaden z tych delli nie ma wyjścia analogowego, także dostarczenie im sygnału nie ma sensu

zostaje ci skorzystanie w z wzmacniacza/amplitunera cyfrowego i podpięcie słuchawek/kolumn, zresztą zapytaj w dziale audio,