gamerrxx 20 Napisano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2014 Witam w kwietniu zakupiłem zestaw w sklepie morele.net i tak było wszystko pięknie fajnie minęły 2 miesiące i komputer się zepsuł ( https://www.youtube.com/watch?v=GwZSW5c9p7c&app=desktop ) wysłałem na gwarancję, minęły 2 miesiące kiedy się kłóciłem i łaskawie napisali, że płyta główna była uszkodzona (asrock h87 fatality) i mi odesłali. Przyszedł bez żadnych papierów które wysłałem wraz z komputerem mało tego odesłali mi faktycznie z nową płytę główną, patrząc po numerach tyle, że też uszkodzoną nie mam papierów nie wiem co zrobić i chciałem ostrzedz przed sklepem, a za razem spytać o jakąś radę co mogę z tym zrobić? Z góry dzięki za pomoc. I jeszcze nie wiedziałem czy to odpowiedni dział więc w razie czego proszę o przeniesienie. Cytuj Link to post Share on other sites
Pankracy666 312 Napisano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2014 Co zrobić ? Znów zgłosić problem do sklepu i tyle. Nic innego nie pozostało jak na razie. To, że nie masz dokumentów to nie problem - często tak się robi wtedy gwarancja jest uznawana po numerze seryjnym urządzenia. Cytuj Link to post Share on other sites
shifted 25 Napisano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2014 na przyszlosc skanuj sobie lub rob zdjecia dokumentów. Ja trzymam wszystko na mailu Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.