Skocz do zawartości

TP-LINK TD-W8970 jaki access point do drugiego pomieszczenia do 150 zł


Recommended Posts

Witam. Właśnie zakupiłem TP-LINK TD-W8970. Jeszcze nie dotarł.  Posiadam neostradę do 10mb. Niestety w rzeczywistości jest maksymalnie 2. Na szczęście kładą na wsi światłowody więc może się doczekam lepszego netu. Ale nie o tym miało być. 

 

Jestem totalnie zielony w te sieciowe klocki więc

 

Pytanie:  jakie, które do 100-150 zł urządzenie kupić aby dwa pokoje dalej (gruba ceglana ściana) złapać sygnał wifi mojej sieci wysyłany z TP-LINK TD-W8970  i kabelkami LAN wpiąć do TV, konsoli i amplitunera. 

Edytowane przez mrokness
Link to post
Share on other sites

Mam taki kabel. Czasem go używam aby podpiąć konsole do neta. Ułożenie pomieszczeń i położenie głównego routera   niestety robi sporo bałaganu. Trzeba by kuć dziury w ścianach bo po drodze są dwie sztuki drzwi których się nie da zamknąć przez ten kabel.

Ze względów estetycznych wolałbym rozwiązanie wireless. 

Link to post
Share on other sites

Jestem teraz w robocie i nie pamiętam modelu i marki starego routerka, przywiezionego z UK, który leży w domu (teraz używam jakiegoś badziewia 20 zł z neotradą). Może ten by się  nadał i  w rzeczy samej mógłbym spróbować to połączyć. Jednak mimo wszytko wolałbym jakąś sugestie co do access pointa. A co do  tej skrętki. Pisałem wcześniej nie znam się.   Jaką średnice ma ten kabel to jest to samo  co kabelki Lan z routera?   

Link to post
Share on other sites

Tyle że ja mam  WR841N juz kupiony (czy to to samo co WR841ND tylko antena nie wykręcalna?). Bardzo głupio wyszło ale tak to jest jak sie jest osłem a w media expercie doradzają podobne barany. 

 

Jeśli na WR841N też da sie tego gorgoyla zainstalować to prosze o link. JA w tym nie siedze nawet niewiem gdzie szukać. Wersja mojego routerka to V9. 

 

Z góry dziękuję.

Edytowane przez mrokness
Link to post
Share on other sites