Tomacho77 9 Napisano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 Szukam kolumn najlepiej podłogowych oraz wzmacniacza lub jeżeli wystarczy pieniędzy lub będzie mała różnica cenowa amplitunera do 2000 zł za całość. Chciałbym aby zestaw był nowy, wiem że lepiej kupić używany jest to korzystniejsze no ale nie znam się na tyle na sprzęcie oraz nie mam jak kupić z pewnego źródła a na allegro boje się kupować używanego sprzętu.Pokój do którego chce kupić kolumny ma 16m^2 ale niewykluczone że mogą być one w przyszłości przeniesione do większego pokoju mającego 28m^2 dlatego chciałbym żeby nadawały sie tu i tu z naciskiem na mniejszy pokój.Słucham głównie rocka, czasami cięższe brzmienia ale też spokojne ballady więc chciałbym żeby kolumny były dosyć uniwersalne.Prosiłbym o porady co wybrać na co zwracać uwage bo czytam od kilku dni fora recenzje sprzętu poradniki i jest tego wszystkiego zbyt dużo żeby samemu znaleźć coś sensownego. Cytuj Link to post Share on other sites
Grzechuboss 143 Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 Nie da się kupić takich kolumn, żeby dobrze grały w obu wyżej wymienionych pokojach. Dlatego skupię się na tym mniejszym, a do niego wystarczą takie kolumny: http://www.ceneo.pl/291537 to tylko jeden przykład. Zostaje tysiak na wzmacniacz lub amplituner: Yamaha A-S300, Yamaha R-S300. Jeśli nie zależy Ci na radiu - bierz wzmacniacz. Inne kolumny warte rozważenia za około tysiaka za parę: Dali Zensor 1, Taga Harmony Platinum V2 B-40, Magnat Quantum 673, Monitor Audio MR2, Boston Acoustics A 26, Tonsil Fiesta Sat. Cytuj Link to post Share on other sites
huckinCharlie 823 Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 Kolumny w cenie do 1000 zł nowe to tylko Q Acoustics 2020i + do tego jakiś wzmacniacz stereo. Cytuj Link to post Share on other sites