Skocz do zawartości

Recommended Posts

Cześć wszystkim :)
Zapytałbym Was jaki telefon kupić, jednak po przeczytaniu setek forów, video/recenzji, zdecydowałem się na zakup LG G2. Chyba najlepszy telefon do 1500 zł - przynajmniej jeśli chodzi o moje wymagania.

Polska dystrybucja oferuje tylko 16 GB. Dlatego mam zamiar kupić wersję 32 GB przez sklep redcoon.
No i tu pojawiają się pytania:

Czy Waszym zdaniem warto? Sprzęt kosztuje 1450 + 170 zł (raty na rok), czyli przebitka ponad 300 zł niż na allegro. Za sklepem przemawia stabilność. Jest mniejsza szansa (możliwe że zerowa) na to że sklep ogłosi bankructwo, a co za tym idzie stracę gwarancję serwisową.

Czy ktoś miał z tym sklepem do czynienia? Kożystaliśie z ich serwisu?

Oraz dla użytkowników G2:
jak bardzo G2 jest awaryjny? gdzieś spotkałem opinie że ekran odczepia się. Chciałbym coś więcej na ten temat wiedzieć.
 

 

Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o sklep to jest w porządku, szybka wysyłka, 0 problemów. Natomiast jeśli chodzi o awaryjność, to może są to tylko jakieś pojedyncze sztuki, moj egzemplarz jest z kwietnia i nie ma żadnych problemów, świetny smartfon : ) może niech inni się wypowiedzą co posiadają dłużej ten model.

Link to post
Share on other sites

Mam ten telefon od grudnia w wersji 32gb, z wyżej wymienionego sklepu. Telefon i sklep jest w mojej ocenie jak najbardziej ok. Moim zdaniem warto dołożyć do wersji 32 gb, chyba że wiesz, że nie jesteś w stanie wykorzystać tyle pamięci. Z gwarancji, czy ich serwisu nigdy nie korzystałem i mam nadzieje, że nie będę miał okazji go sprawdzić.  Jeśli masz jeszcze jakieś pytania to pytaj. :)

Edytowane przez mariuszekcha
Link to post
Share on other sites

Ja jak oddawalem kiedys LG O3D na gwarancje to niedzialal mi dotyk w niektorych miejscach, dodatkowo mialem ulamany lewy gorny rog telefonu (duzo wczesniej niz dotyk przestal dzialac) to naprawili usterke i przedni panel wymienili na nowy :) Do gw wystarczyly papiery i telefon. Bylo to z jakies 3 lata temu.

Link to post
Share on other sites

Napisałem do LG z zapytaniem czy udzielają gwarancji na wersję 32 GB i otrzymałem coś takiego : "Uprzejmie informujemy, iż przypadku zakupu modelu G2 w wersji 32 GB z europejskiej dystrybucji firma LG Electronics Polska w formie grzecznościowej z uwagi na to, iż jest to produkt marki LG może dokonać bezpłatnej naprawy urządzenia na podstawie dowodu zakupu. Urządzenie nie będzie jednak objęty gwarancją LG Electronics Polska.

Mamy nadzieję, że odpowiedź okazała się pomocna. W razie dodatkowych pytań prosimy o ponowny kontakt." 

Link to post
Share on other sites
  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...