idzpro100 68 Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 (edytowane) Cześć, Nie wiem czy wybrałem dobry dział, mam nadzieję, że tak, jeśli nie to wybaczcie i proszę modera o przeniesienie do odpowiedniego. 8 lipca wysłałem telefon HTC One do serwisu, telefon był niesprawny - głośniki grały cicho. 9 lipca rano wszedłem na stronę regenersis i sprawdziłem status telefonu. Okazało się, że przyjęli moją słuchawkę do naprawy. Według nich 11 lipca telefon miał być odesłany. Czekałem z niecierpliwością. Do 13 lipca jednak nic nie doszło. Wszedłem ponownie na stronę regnersis zobaczyć co i jak. Okazało się, że mój telefon ma pęknięty ekran, a oni nie naprawiają telefonów z uszkodzeniem mechanicznym... Przed wysyłką ekran był w jednym kawałku. Telefon był zapakowany solidnie (w oryginalne pudełko + 2-3 warstwy folii bombelkowej). Zadzwoniłem zatem na infolinię, aby jakoś tą sprawę rozwiązać. Pani z cc powiedziała, żebym napisał reklamację - tak też zrobiłem. Otrzymałem informację zwrotną, że na odpowiedź mają od 3 do 30 dni roboczych. Czekałem, czekałem, aż w końcu 18 lipca odesłali mój telefon z serwisu nie naprawiony (nie zdążyli rozpatrzeć reklamacji). Zadzwoniłem jescze raz na infolinię i dowiedziałem się, że najlepiej będzie jak odmówię przyjęcia przesyłki. Tak też zrobiłem. Czekałem, czekałem aż w końcu pojechałem na urlop bez telefonu... Musiałem zadowolić się starym Galaxy Ace-em. Wróciłem z urlopu, a telefonu jak nie było tak nie było. Podobnie odpowiedzi na moje zgłoszenie. Dzisiaj jednak otrzymałem wiadomość od tych poj!#ów Regenersis. Oczywiście zgłoszenie rozpatrzyli negatywnie i podesłali ten swój kosztorys. Szanowny Panie,Na podstawie przeprowadzonej ekspertyzy technicznej (numer naprawy ********), centrum serwisowe stwierdziło uszkodzenie mechaniczne wyświetlacza aparatu. Powyższe uszkodzenie mogło nastąpić wyłącznie na skutek eksploatacji niezgodnej z warunkami określonymi przez producenta w instrukcji obsługi oraz karcie gwarancyjnej tj. np. : w wyniku upadku, zgniecenia, oraz innych warunków wymienionych w instrukcji obsługi aparatu. Informujemy, że uszkodzenia tego typu zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej, nie podlegają naprawom gwarancyjnym. Pragniemy poinformować , iż przesyłka dotarła do serwisu w stanie nienaruszonym i nie było podstaw do jej reklamowania. Fakt ten jednoznacznie wyklucza możliwość uszkodzenia aparatu w trakcie transportu. W załączeniu przesyłam zdjęcie telefonu wykonane w czasie rejestracji w serwisie. W związku z powyższym serwis wystawił kosztorys naprawy, który nie został zatwierdzony. Proszę o ostateczną decyzję, czy telefon mamy do Pana odesłać bez naprawy, czy przekazać go do ponownej rejestracji do naprawy odpłatnej. Czy można coś z tym zrobić? Mam ochotę wybrać się do tych ich Janków i każdego z tej cholernej firmy zastrzelić... Edytowane 5 Sierpnia 2014 przez idzpro100 Cytuj Link to post Share on other sites
eVerest 1092 Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 (edytowane) trzeba było robić zdjęcia przed wysyłką,nie wiedziałem że są takimi poj.....mi. Edytowane 5 Sierpnia 2014 przez eVerest 1 Cytuj Link to post Share on other sites
idzpro100 68 Napisano 5 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 no właśnie od teraz tak będę robił Cytuj Link to post Share on other sites
eVerest 1092 Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 Idź do urzędu ochrony konsumentów...bo coś czuję że myślą jesteś kolejnym frajerem. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
idzpro100 68 Napisano 5 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 http://images67.fotosik.pl/59/469a84ba9032320c.jpg Zdjęcie telefonu. Naprawdę nie wiem jakim cudem mógłbym tak załatwić telefon. W ogóle dlaczego on jest taki zakurzony? I dlaczego w profesjonalnym serwisie na pół europy robią zdjęcie na kolanie jakimś badziewnym aparatem? Do UOKiKu pójdę w czwartek, bo jutro nie dam rady. Cytuj Link to post Share on other sites
BARTOL48 818 Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 Dokładnie UOKiK może coś pomoże. Może da się coś ugrać na tym, że odesłali telefon pomimo zgłoszenia reklamacji. Poza tym uszkodzenie ekranu nie przeszkadza w użytkowaniu telefonu więc nie wiem czym się zasłaniają. Niestety takie czasy trzeba z każdej możliwej strony się zabezpieczyć - zdjęcia, filmy albo jeszcze protokół przekazania kurierowi z podpisem, że widział telefon w jakim stanie był zapakowany eh.. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 stary numer z Regenersis ... dałeś się zrobić jak tysiące innych jedna zasada wysyłając telefon do nich - ZAWSZE ROBIĆ ZDJĘCIA na tle np gazety z tego dnia co się wysyła wtedy nie mają wyjścia Tak samo robić zdjęcia czujników wilgoci (papierki lakmusowe w telefonach) bo często też sami zalewają telefony robią tak przeważnie z HTC właśnie - to ciężki w serwisowaniu telefon gdyż cały jest klejony z Apple tak nie robią bo tylko sprawdzają i wymieniają na refuby poczytaj w sieci - jest tego multum podobnych tematów a UOKik nic tu bez dowodów nie zdziała bo oni maja tak napisane dokumentację , że jasno wynika bez dowodów, że to twoja wina przykre ale prawdziwe 3 Cytuj Link to post Share on other sites
Riczko 93 Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 (edytowane) @Up Każde zdjęcie ma dane EXIF, więc nie trzeba robić na tle gazety. Chyba przyda im się pozew zbiorowy. Co chwile widzę że ktoś ma problemy z nimi. Edytowane 5 Sierpnia 2014 przez Riczko 1 Cytuj Link to post Share on other sites
idzpro100 68 Napisano 5 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 (edytowane) tylko, że np. zmniejszenie rozmiaru w paincie może usunąć te dane, albo można mieć chociażby zmienioną datę w aparacie. Dlatego od teraz będę robił zdjęcie na tle gazety. Aha, napisałem zażalenie do HTC. http://www.htc.com/pl/contact/email/ Edytowane 5 Sierpnia 2014 przez idzpro100 Cytuj Link to post Share on other sites
eVerest 1092 Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 Dobrze zrobiłeś. Z takimi idiotami w serwisie wcale się nie dziwię, że HTC jako marka spada na dno(choć M8kę bardzo lubię) Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 Każde zdjęcie ma dane EXIF Exif nie jest dowodem - zmenisz go każdym programem do edycji EXIF PODSTAWA Zawsze jak wysyłacie coś na serwis róbcie zdjęcie z gazeta dajmy na to wyborcza z dnia wysyłania Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.