Skocz do zawartości

Pomoc - Regenersis i serwisowanie telefonu HTC One


Recommended Posts

Cześć,

Nie wiem czy wybrałem dobry dział, mam nadzieję, że tak, jeśli nie to wybaczcie i proszę modera o przeniesienie do odpowiedniego.

 

8 lipca wysłałem telefon HTC One do serwisu, telefon był niesprawny - głośniki grały cicho. 9 lipca rano wszedłem na stronę regenersis i sprawdziłem status telefonu. Okazało się, że przyjęli moją słuchawkę do naprawy. Według nich 11 lipca telefon miał być odesłany. Czekałem z niecierpliwością. Do 13 lipca jednak nic nie doszło. Wszedłem ponownie na stronę regnersis zobaczyć co i jak. Okazało się, że mój telefon ma pęknięty ekran, a oni nie naprawiają telefonów z uszkodzeniem mechanicznym... Przed wysyłką ekran był w jednym kawałku. Telefon był zapakowany solidnie (w oryginalne pudełko + 2-3 warstwy folii bombelkowej). Zadzwoniłem zatem na infolinię, aby jakoś tą sprawę rozwiązać. Pani z cc powiedziała, żebym napisał reklamację - tak też zrobiłem. Otrzymałem informację zwrotną, że na odpowiedź mają od 3 do 30 dni roboczych. Czekałem, czekałem, aż w końcu 18 lipca odesłali mój telefon z serwisu nie naprawiony (nie zdążyli rozpatrzeć reklamacji). Zadzwoniłem jescze raz na infolinię i dowiedziałem się, że najlepiej będzie jak odmówię przyjęcia przesyłki. Tak też zrobiłem. Czekałem, czekałem aż w końcu pojechałem na urlop bez telefonu... Musiałem zadowolić się starym Galaxy Ace-em. Wróciłem z urlopu, a telefonu jak nie było tak nie było. Podobnie odpowiedzi na moje zgłoszenie. Dzisiaj jednak otrzymałem wiadomość od tych poj!#ów  Regenersis. Oczywiście zgłoszenie rozpatrzyli negatywnie i podesłali ten swój kosztorys.

 

 

 

Szanowny Panie,

Na podstawie przeprowadzonej ekspertyzy technicznej (numer naprawy ********), centrum serwisowe stwierdziło uszkodzenie mechaniczne wyświetlacza aparatu.

Powyższe uszkodzenie mogło nastąpić wyłącznie na skutek eksploatacji niezgodnej z warunkami określonymi przez producenta w instrukcji obsługi oraz karcie gwarancyjnej tj. np. : w wyniku upadku, zgniecenia, oraz innych warunków wymienionych w instrukcji obsługi aparatu.

Informujemy, że uszkodzenia tego typu zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej, nie podlegają naprawom gwarancyjnym.

Pragniemy poinformować , iż przesyłka dotarła do serwisu w stanie nienaruszonym i nie było podstaw do jej reklamowania. Fakt ten jednoznacznie wyklucza możliwość uszkodzenia aparatu w trakcie transportu.

W załączeniu przesyłam zdjęcie telefonu wykonane w czasie rejestracji w serwisie.

W związku z powyższym serwis wystawił kosztorys naprawy, który nie został zatwierdzony.

Proszę o ostateczną decyzję, czy telefon mamy do Pana odesłać bez naprawy, czy przekazać go do ponownej rejestracji do naprawy odpłatnej.

 

Czy można coś z tym zrobić? Mam ochotę wybrać się do tych ich Janków i każdego z tej cholernej firmy zastrzelić...

Edytowane przez idzpro100
Link to post
Share on other sites

http://images67.fotosik.pl/59/469a84ba9032320c.jpg

 

Zdjęcie telefonu. Naprawdę nie wiem jakim cudem mógłbym tak załatwić telefon. W ogóle dlaczego on jest taki zakurzony? I dlaczego w profesjonalnym serwisie na pół europy robią zdjęcie na kolanie jakimś badziewnym aparatem?

 

Do UOKiKu pójdę w czwartek, bo jutro nie dam rady.

Link to post
Share on other sites

Dokładnie UOKiK może coś pomoże. Może da się coś ugrać na tym, że odesłali telefon pomimo zgłoszenia reklamacji. Poza tym uszkodzenie ekranu nie przeszkadza w użytkowaniu telefonu więc nie wiem czym się zasłaniają. Niestety takie czasy trzeba z każdej możliwej strony się zabezpieczyć - zdjęcia, filmy albo jeszcze protokół przekazania kurierowi z podpisem, że widział telefon w jakim stanie był zapakowany eh..

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

stary numer z Regenersis ...

dałeś się zrobić jak tysiące innych

 

jedna zasada wysyłając telefon do nich - ZAWSZE ROBIĆ ZDJĘCIA na tle np gazety z tego dnia co się wysyła

wtedy nie mają wyjścia

Tak samo robić zdjęcia czujników wilgoci (papierki lakmusowe w telefonach) bo często też sami zalewają telefony

 

robią tak przeważnie z HTC właśnie - to ciężki w serwisowaniu telefon gdyż cały jest klejony

z Apple tak nie robią bo tylko sprawdzają i wymieniają na refuby

 

poczytaj w sieci - jest tego multum podobnych tematów

a UOKik nic tu bez dowodów nie zdziała bo oni maja tak napisane dokumentację , że jasno wynika bez dowodów, że to twoja wina

 

przykre ale prawdziwe :(

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...