Skocz do zawartości

Karta telefoniczna toolani


Recommended Posts

http://media2.pl/telekomunikacja/65873- ... rczej.html

 

Mam ten kupon 20 zł z GW i chciałbym się zapytać czy jeśli zadzwonię za granicę (potrzebuję i dlatego pytam) to płacę jakieś pieniądze ? Mam na mysli jakieś opłaty od operatora ? Kupon przejdzie na stacjonarny telefon TP. Wiem że pytanie głupie, ale zależy mi i nie znam się na tych kuponach.

Link to post
Share on other sites

Za pomocą karty Toolani o wartości 20 zł, która znajdzie się 2 lipca 2010 roku na okładce Gazety Telewizyjnej, czytelnicy Gazety Wyborczej będą mogli przetestować usługi taniej telefonii międzynarodowej za darmo - wystarczy zalogować się na stronie http://www.toolani.pl używając kodu promocyjnego.

 

Czyli odpowiedź brzmi możesz dzwonić :]
Link to post
Share on other sites

Właśnie nie bierzesz jeszcze ukrytych opłat od abonenta, + podwójne nabijanie , czy jak to się tam mówi, a w komentarzach usługi, ludzie wypowiadają się różnie, żę te 20 zł musieli zapłacić dodatkowo w abonamencie jak się okazało za podwójne naliczanie, innym razem 5 zł za minutę w Erze za roaming. także nie wiem czy nie taniej bez zabawy z tym. tylko boje sie zaryzykować. ;)

No bo co za interes płacić drożej, skoro bez pieprzenia się mogę sobie zadzwonić.

Link to post
Share on other sites

Bardzo fajny jest sparvoip. Jak jeszcze orientowalem sie niedawno to przy oplacie 6 (albo 16 Eur) na 3 (albo 6) miesiecy miales za darmo na domowe w PL, Niemczech i wielu innych krajach, a w wielu na komorki i domowe po stawce w stylu 1 cent/min albo troszke drozej czasem :hahaha: Nie pamietam dokladnie co i jak i ile, ale bardzi sie oplacalo. Teraz juz nie orientuje sie bo brat mieszkajacy w Niemczech i tak z domowego ma za darmo do Polski na domowe od niedawna to juz mu niepotrzebne to ;)

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji