Skocz do zawartości

Xperia Z1 a Z2, różne wersje Z1ki


Recommended Posts

Witam! Mam kilka pytań, a mianowicie:

 

Jakie nowości i ulepszenia wprowadza Z2ka w stosunku do Z1, są to wielkie zmiany czy raczej kosmetyczne?

Czy dla zwykłego laika (np. ja) wystarczy Z1 na dwa lata używania?

Jak mocno poprawia się jakoś aparatu w Z2?

I tu najważniejsze pytanie - czy Z1 tnie się, czy jest płynne? Aplikacji zainstalowanych będę miał z 10, także nie jest to duża liczba.

 

Gdzieś w internetach wyczytałem że Z1 ma różne wersje, opisywane mniej więcej tak: C6902, C6903 i tak dalej... - jakie są różnice w tych modelach?

 

Dzięki bardzo z góry za pomoc i wybaczcie noobskie pytania - nie znam się.

 

Link to post
Share on other sites
Jakie nowości i ulepszenia wprowadza Z2ka w stosunku do Z1, są to wielkie zmiany czy raczej kosmetyczne? Czy dla zwykłego laika (np. ja) wystarczy Z1 na dwa lata używania? Jak mocno poprawia się jakoś aparatu w Z2?

 

Z2ka lepsza  od Z1:

 

Lepsza kamera

Węższe ramki

Większa bateria

3 GB RAMu

Brak folii z logo producenta

 

 

Gdzieś w internetach wyczytałem że Z1 ma różne wersje, opisywane mniej więcej tak: C6902, C6903 i tak dalej... - jakie są różnice w tych modelach?

 

Bo są do różnych dystrybucji.USA,JAP,UE. 

Dal Europy model  Z1   -  C6903.

Edytowane przez eVerest
Link to post
Share on other sites

Nie zauważysz różnicy między jednym a drugim telefonem. Są to zmiany kosmetyczne.

tutaj link do porównania

http://www.mgsm.pl/pl/porownanie/7363/8033/0/0/

 

Na rynek polski Z1 ma oznaczenie 6903

 

Z1 mam od 6 miesięcy i działa płynnie. Aplikacji mam sporo, w tym również gry.

Z1 można kupić nowy za 1300 a Z2 1800... nie jest wart dopłacania 500pln...

Link to post
Share on other sites

Z1 można kupić nowy za 1300 a Z2 1800... nie jest wart dopłacania 500pln...

Zależy dla kogo nie warta dopłaty.