Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam tak jak w temacie poszukuje 3 rzeczy

Słuchawki do gier a głośniki do muzyki.

Z głośnikami Zdecydowałem się na modecomy więc proszę o podanie modelu do 300 zł 2.1

Co do słuchawek i karty to niemam pojęcia tak by wszystko kosztowało poniżej 1000zl

Link to post
Share on other sites

gdybyś musiał się zdecydować na czym bardziej Ci zależy; dobrych słuchawkach, czy głośnikach ? Osobiście proponuję lepsze słuchawki, będą grały pod wieloma aspektami lepiej od głośników,także muzyki sobie z wielką przyjemnością od razu posłuchasz.

Link to post
Share on other sites

znaczy z tego co wyczytałem to zamknięte wytłumiają a otwarte nie ale za to moją lepszy dźwięk przestrzenny. Postanowiłem że to bez różnicy natomiast co do głośników o geniusach wypowiadali się ż plastikowe badziewie i polecali te MC-MHF60U ja się nie znam więc proszę o podpowiedz ;p


co do karty nie znam się więc proszę o podanie z tych modelów które wymieniłeś która lepsza będzie do gier typu cd bf i muzyki. Bardziej wolał bym kupować nową bo do używanych rzeczy mam mały uraz .

Edytowane przez Pawskill
Link to post
Share on other sites
Postanowiłem że to bez różnicy natomiast co do głośników o geniusach wypowiadali się ż plastikowe badziewie i polecali te MC-MHF60U ja się nie znam więc proszę o podpowiedz ;p

są lepsze ale tak chcę Ci wysterować budżet, aby słuchawki miały jak najlepsza jakość, przy zachowaniu odpowiedniego brzmienia głośników. Nie powinno się porównywać głośników ze słuchawkami jednak gdy posłuchasz  Audio-Technica ATH-AD500X, czy zamknięte Ultrasone 580 to wątpię żeby Ci się chciało muzyki słuchać na Modecomach ,które z resztą grają mocno przeciętnie, choć może i dobrze jak na komputerowe standardy.

 

jeśli chodzi o karty dźwiękowe masz odpowiedź w postaci posta wyżej ,Xonar D1/DX ,albo trudno dostępnego. X-FI Titanum.

Link to post
Share on other sites