Skocz do zawartości

Banding i Cluding.... czyli jak LG nie chce realizować gwarancji.....


Recommended Posts

Pozwolę sobie odkopać temat :)

 

Znalazłem go dopiero po zakupie... niestety, a dlaczego szukałem takiej tematyki? Możecie się domyślić.

 

16.06 kupiłem dwa 65UB950V wszystko spoko dostawa do domu, sprawdzałem matrycę (rano) przy fachmanach i wydawałoby się że wszystko jest ok. Ze względu na zbieg okoliczności i mecz Polski wszystko zapowiadało się super, meczyk na dużym ekranie piwko itp, ale... meczu oglądać się nie da, ponieważ występuje efekt brudnej matrycy czyli ten cały banding.

 

No to w ruch poszła klawiatura i telefon i zacząłem się kontaktować z LG, za pierwszym razem dostałem odpowiedź, że nie da rady, ponieważ banding jest dopuszczalny, ale pytanie jaki.

 

Jak już ktoś wspomniał, że podobno mają jakieś tam normy, których nikomu nie udostępniają to dla mnie ten argument jest jak balon, który można z łatwością przedziurawić. Kupując drogi telewizor dostaję bubla no bez jaj... 

 

No, ale dobra. Pomyślałem, że zagram z innej strony. Po bokach matrycy z lewej i prawej strony widoczne są ciemne/czarne paski na szerokość około 10-15 pixeli po całej wysokości ekranu, który już totalnie wyprowadza mnie z równowagi, więc napisałem do LG, o tym fakcie i zgadnijcie jaką odpowiedź otrzymałem? Nie zgadniecie... "KLIENT OTRZYMAŁ JUŻ ODPOWIEDŹ"
 

Aktualnie jestem na etapie ciągłego zgłaszania kolejnych reklamacji, ponieważ wszystkie poprzednie zostały zaznaczone jako "SPRAWDZONY" i zamknięte. Nawet nie wysilą się, żeby wysłać do mnie technika. 

 

Gdybym tylko widział wcześniej ten temat to bym w życiu nie kupił LG, a przesiadłem się z SONY 48w605B, który mimo tego, że jest z niższej półki grał o niebo lepiej niż ten pier*** LG 65UB950V... 

 

Na tą chwilę mam tylko tyle informacji i będę informował na bieżąco... Ku przestrodze.

 

Tutaj przesyłam link do albumu: http://imgur.com/a/lBQfj

 

Pod spodem zdjęcia:

 

http://imgur.com/5HhjW8J

http://imgur.com/ZLijQ6d

http://imgur.com/DRHQlg3

http://imgur.com/ibG2USn

http://imgur.com/I3DDtHj

 

Pozdrawiam,

Dringex

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Przecież ma 14 dni na zwrot bez podania przyczyny do sklepu... to co tu sprzedawać. Tak samo po co kombinować z reklamacją gwarancyjną, jak z miejsca można oddać i wziąć w podobnej cenie inny tv, pozbawiony owych wad.

 

 

Ludzie sprawdzajcie takie krzaki w ciemnym pomieszczeniu domu najlepiej w dniu dostarczenia tv nim odkleicie folie ochronne i nalepki fabryczne z ramek tv. Sony też nie są święte, banding czy clouding może trafić się w każdym nowoczesnym tv, niestety taka technologia i denne normy, które to dopuszczają.

Link to post
Share on other sites

Przecież ma 14 dni na zwrot bez podania przyczyny do sklepu... to co tu sprzedawać. Tak samo po co kombinować z reklamacją gwarancyjną, jak z miejsca można oddać i wziąć w podobnej cenie inny tv, pozbawiony owych wad.

 

 

Ludzie sprawdzajcie takie krzaki w ciemnym pomieszczeniu domu najlepiej w dniu dostarczenia tv nim odkleicie folie ochronne i nalepki fabryczne z ramek tv. Sony też nie są święte, banding czy clouding może trafić się w każdym nowoczesnym tv, niestety taka technologia i denne normy, które to dopuszczają.

Hej, 

 

mam, ale na samym początku zerwałem wszystkie folie i go powiesiłem. Oprócz tego zarysowałem tył TV wtykiem HDMI, więc nawet nie będę próbował się zbłaźnić oddając ten TV. 

 

Mały update: 

 

Każde moje zapytanie jest z automatu zgłaszane jako zakończone, a reklamacja cały czas wisi jako "zgłoszona". Zaczynają mnie powoli irytować, szczególnie, że nawet nie chcą wysłać do mnie technika, aby sam zobaczył problem... Zaczynam poważnie się zastanawiać nad podjęciem zdecydowanych kroków (kilkanaście tys drogą nie chodzi) szczególnie, że to prawie najwyższy model danej serii. Wyobraźcie sobie, że kupujecie GTX 980, która ma mnóstwo "artefaktów" i nie możecie tego zareklamować... żenada

Link to post
Share on other sites
  • 5 miesięcy temu...

Witam serdecznie, mnie też LG zrobiło w balona 10.12.16 kupiłem 55uh8507 bading na całej matrycy nie da się oglądać,grac , przy jasnych dynamicznych scenach tragedia , co mi z 4k jak się nie da oglądać przynajmniej dla mnie , maila mi napisali ze to normalne itd ... telewizor ma 11 dni , jak to jest z tym od dawaniem orientuje się ktoś ??był kupiony w euro rtv agd  na raty + ubezpieczenie 1750zl (sklep stacjonarny), rozdarłem folie jak go rozpakowywałem...:(załamka!... zostawiłem tam 10 kola bo brałem jeszcze ps4 pro za gotówkę z pełnymi ubezpieczeniami a tu takie jaja , sr**ć na LG ! podjadę do sklepu może jakoś mi się uda zwrócić, zobaczymy jak sklep do tego podejdzie , może wymienia mi na sprawny model ?  Próbowałem się przyzwyczaić , oszukiwać ze wszystko jest ok z tym tv ale masakra 17 pionowych pasków na całej długości matrycy albo i więcej :(

Link to post
Share on other sites

Witam jadę dziś po 10 do euro rtv agd spróbować oddać albo wymienić na inny 14 dni nie minęło niby jeszcze , dam znać jak się rozwinęła sytuacja , nie mam dobrego aparatu żeby zrobić fotkę ale coś wymyśle to wrzucę wieczorem fote

 

pozdro


Witam , no i jestem szczęśliwym posiadaczem ks7000s :) (sprawdzam go narazie ale zero badingu i clouding nie załważylem ,ma jeden rbg co zalwazyłem w domu już , ale jak na razie rewelka game hdr itd :P) operacja wymiany się udała . sr**ć na to całe lg !!! W sklepie się dziwili ze takiej wady nie chcą reklamować ... Na szczęście Był sprzedawca i kierownik co z nimi zawsze all załatwiam i się z nimi dogadałem :)

TV posiadał oryginalne folie nie pozrywane z ramek pudełko itd tv miał 11 dni , wyciągnęliśmy, włączyłem pościłem chmurki , i usłyszałem opinie od obu panów ze ich tez by h** szczelił z takim czymś ... zostały porobione zdjęcia i musiałem wybrać coś do takiej samej ceny, podpisałem 3 papierki(chyba wymiany na inny towar) dostałem nowe paragony na tv i ubezpieczenie tzn te wuzetki , raty itd zostały po staremu ....

 

TAKŻE JEBAĆ LG !!!!!!!!

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Ja mam LG u siebie i nie jest źle, kilka skromnych wad ma jak każdy led. Napisałem wyżej by pokazał foto tego bandingu. Nie pokazał więc dla mnie ta opinia znaczy tyle co nic, tym bardziej ze strony nowego usera, który rzuca mięchem jak leci. Pisać to każdy może co chce i jak chce.

Link to post
Share on other sites

Bardzo mnie ciekawią wady LG uh8507 bo mam na niego ochotę.

Z tego co udało mi się ustalić to producenci matryc nie są w stanie wyprodukować dwóch identycznych a co za tym idzie każda ma wady. Trzeba odrobiny szczęścia żeby nie trafić na tą z dużym efektem bandingu. Ale od czego jest zwrot 14 dniowy, nawet w przypadku zakupu na raty.

Obecnie również mam tv LG ok 7lat. Jest ok, niedawno pojawiły się dwa ciemne pasy widoczne na jednolitych jasnych scenach.

Ale to dzielnie znoszę. Niestety przez burzę spalone mam wszystkie wejścia hdmi i to jest największy problem

Edytowane przez radam5
Link to post
Share on other sites
  • 10 miesięcy temu...
  • 8 miesięcy temu...
Pozwolę sobie odkopać temat :)

 

Znalazłem go dopiero po zakupie... niestety, a dlaczego szukałem takiej tematyki? Możecie się domyślić.

 

16.06 kupiłem dwa 65UB950V wszystko spoko dostawa do domu, sprawdzałem matrycę (rano) przy fachmanach i wydawałoby się że wszystko jest ok. Ze względu na zbieg okoliczności i mecz Polski wszystko zapowiadało się super, meczyk na dużym ekranie piwko itp, ale... meczu oglądać się nie da, ponieważ występuje efekt brudnej matrycy czyli ten cały banding.

 

No to w ruch poszła klawiatura i telefon i zacząłem się kontaktować z LG, za pierwszym razem dostałem odpowiedź, że nie da rady, ponieważ banding jest dopuszczalny, ale pytanie jaki.

 

Jak już ktoś wspomniał, że podobno mają jakieś tam normy, których nikomu nie udostępniają to dla mnie ten argument jest jak balon, który można z łatwością przedziurawić. Kupując drogi telewizor dostaję bubla no bez jaj...

 

No, ale dobra. Pomyślałem, że zagram z innej strony. Po bokach matrycy z lewej i prawej strony widoczne są ciemne/czarne paski na szerokość około 10-15 pixeli po całej wysokości ekranu, który już totalnie wyprowadza mnie z równowagi, więc napisałem do LG, o tym fakcie i zgadnijcie jaką odpowiedź otrzymałem? Nie zgadniecie... "KLIENT OTRZYMAŁ JUŻ ODPOWIEDŹ"

 

Aktualnie jestem na etapie ciągłego zgłaszania kolejnych reklamacji, ponieważ wszystkie poprzednie zostały zaznaczone jako "SPRAWDZONY" i zamknięte. Nawet nie wysilą się, żeby wysłać do mnie technika.

 

Gdybym tylko widział wcześniej ten temat to bym w życiu nie kupił LG, a przesiadłem się z SONY 48w605B, który mimo tego, że jest z niższej półki grał o niebo lepiej niż ten pier*** LG 65UB950V...

 

Na tą chwilę mam tylko tyle informacji i będę informował na bieżąco... Ku przestrodze.

 

Tutaj przesyłam link do albumu: http://imgur.com/a/lBQfj

 

Pod spodem zdjęcia:

 

http://imgur.com/5HhjW8J

http://imgur.com/ZLijQ6d

http://imgur.com/DRHQlg3

http://imgur.com/ibG2USn

http://imgur.com/I3DDtHj

 

Pozdrawiam,

Dringex

Ale LG wyruchało Cie w cztery litery, ja nie mogę. Dalej masz ten TV z najwyższej półki?
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...