Skocz do zawartości

Banding i Cluding.... czyli jak LG nie chce realizować gwarancji.....


Recommended Posts

Hej, zadzwoniłem na infolinie .Powiedziałem  o co chodzi ,pani  kazała mi wykonać test diagnostyczny  w tv(3 czy 4 zdjęcia)czy widze smugi, powiedziałem ..,,ze  tak .Podałem  jej swoje dane i dokładne dane tv. Podałą  mi numer zlecenia z serwisu, w przeciągu dwóch dni ma zadzwonić pan w celu umówienia się na wizyte....czekam wiec.

Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Kupiłem inny niby wyższy model telwizora LG 55LA740S zachęcony pozytywnymi testami oraz opiniami innych użytkowników. Jestem jednak niezwykle rozczarowany jakością wyświetlanego obrazu, zwłaszcza transmisji sportowych (obecnie mundialu). W scenach dynamicznych gdzie kamera podąża np. za biegnącymi piłkarzami widoczne są pionowe szare pasy oraz plamy praktycznie na całej matrycy. Po zgłoszeniu problemu w LG zostałem poinformowany telefonicznie (bez sprawdzenia TV przez serwisanta), iż jest to tzw. banding, który nie podlega naprawie, wobec czego moje roszczenie dotyczące naprawy jest bezzasadne. Generalnie jak stwierdził sympatyczny pan z LG jest to zjawisko typowe dla każdego telewizora LCD. Moje doświadczenia wskazują jednak, iż owszem może i w telewizorach innych producentów występuje podobny efekt, niemniej jednak nie jest on tak widoczny i uciążliwy w oglądaniu jak w telewizorach LG, np. mój stary Samsung tego defektu nie miał, natomiast na Sony kolegi trzeba się wpatrywać, żeby coś zobaczyć.

 

Podejście serwisu to jedna wielka kpina, z założenia twierdzą, iż wypisywanie do nich maili i tak nic nie da. Do mnie nawet nie wyślą serwisanta, żeby sprawdzić na ile ten defekt jest widoczny.

Ostrzegam zatem przez produktami tej nierzetelnej firmy. Może i ktoś jest z ich produktów zadowolony niemniej jednak istnieje ryzyko, iż za cenę 4,5 tys zł trafi się bubel jest zbyt duże, żeby nie szanować swoich pieniędzy.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Kupiłem inny niby wyższy model telwizora LG 55LA740S zachęcony pozytywnymi testami oraz opiniami innych użytkowników. Jestem jednak niezwykle rozczarowany jakością wyświetlanego obrazu, zwłaszcza transmisji sportowych (obecnie mundialu). W scenach dynamicznych gdzie kamera podąża np. za biegnącymi piłkarzami widoczne są pionowe szare pasy oraz plamy praktycznie na całej matrycy. Po zgłoszeniu problemu w LG zostałem poinformowany telefonicznie (bez sprawdzenia TV przez serwisanta), iż jest to tzw. banding, który nie podlega naprawie, wobec czego moje roszczenie dotyczące naprawy jest bezzasadne. Generalnie jak stwierdził sympatyczny pan z LG jest to zjawisko typowe dla każdego telewizora LCD. Moje doświadczenia wskazują jednak, iż owszem może i w telewizorach innych producentów występuje podobny efekt, niemniej jednak nie jest on tak widoczny i uciążliwy w oglądaniu jak w telewizorach LG, np. mój stary Samsung tego defektu nie miał, natomiast na Sony kolegi trzeba się wpatrywać, żeby coś zobaczyć.

 

Podejście serwisu to jedna wielka kpina, z założenia twierdzą, iż wypisywanie do nich maili i tak nic nie da. Do mnie nawet nie wyślą serwisanta, żeby sprawdzić na ile ten defekt jest widoczny.

Ostrzegam zatem przez produktami tej nierzetelnej firmy. Może i ktoś jest z ich produktów zadowolony niemniej jednak istnieje ryzyko, iż za cenę 4,5 tys zł trafi się bubel jest zbyt duże, żeby nie szanować swoich pieniędzy.

 

Żądaj wizyty technika na  jakiej podstawie twierdzą iż dany telewizor jest sprawny jaką wiedzę ma pracownik działu reklamacji by wydawać  opinie na temat sprzętu,jak już przyjedzie zapytaj jakie są normy i niech ci udostępni iż dane zjawisko jest w normie lub gdzie jest napisane iż te pasy nie podlegają naprawie gwarancyjnej.

 

Jeżeli wyświetli jakieś swoje materiały testowe wymagaj  od niego iż ma ci udowodnić że to LG dało te materiały a nie on sam sobie wymyślił.

 

Zapytaj co klasyfikuje co dyskwalifikuję udzielenie gwarancji na ten temat. 

Link to post
Share on other sites

Hee a ja jestem jeszcze w szoku,dziś rano pan serwisant zadzwonił ,ze zaraz będzie po tv,żebym przyszykował karton jak mam.Przyjechał obejrzał ,zrobił zdjęcia,wypisał papierki ,zabrał tv.Powiedział ,ze jeszcze dziś będą go sprawdzac,zależy co wyjdzie(czy będą mieli części...to mnie trochę zdziwiło)ale tv powinien być na poniedziałek lub wtorek.Dam znac jak to się zakończy ale na razie jestem mile zaskoczony. 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Pamiętam Swoje komplikację z LG. Nie chodziło o sam odbiornik, ale o gratis oferowany do niego. Konkretnie telefon LG L5. Warunkiem promocji był zakup odbiornika z określonej serii w czasie trwania promocji oraz rejestracja odbiornika na stronie LG. Wszystko pięknie TV kupiony, czas się zgadza promocja trwa itd. Problemy zaczęły się gdy chciałem odebrać gratis. Najpierw formularz nie akceptował mojego numeru seryjnego TV. Próbowałem kilkakrotnie formularz twierdził, że jest błędny. Napisałem do LG, o tym błędzie. Naprawili problem i udało się zarejestrować. Tyle, że za każdym razem wniosek o gratis był odrzucany z nie wiadomych przyczyn. Próbowałem kilka razy. Dopiero jak sprawę poruszyłem opisując krytycznie na forum całą tą zabawę z rejestracją i promocją. Że to lipa, nabijanie klientów w butelkę. Ktoś się wystraszył i zaakceptował mój wniosek. W końcu dostałem ten telefon. Chyba tylko dlatego by zatkać mi usta. Nawet taki koncern jak LG musi się liczyć z kupującymi jego odbiorniki. Ignorując nawet jednego klienta, który ma jakieś obiekcje co do produktu firma może sobie zaszkodzić. Ludzie zanim teraz coś kupią czytają opinie. Czasami wystarczy jedna negatywna opinia i produkt jest spalony wśród potencjalnych kupujących. To nie te czasu, kiedy TV kupowało się dla szpanu bo LCD i można było wcisnąć klientowi cokolwiek. Większość kupujących TV kupuje, któryś już z kolei odbiornik i nie daje się nabić w butelkę jak to miało miejsce np .za pierwszym razem. Zakup TV za kilka tysięcy to nie kupno chińskich skarpetek na które można machnąć ręką jak się poprują. Jeśli LG Was lekceważy można zbojkotować ich produkty i krytycznie je opisać w opiniach. Internet to mas ludzi a w ilości siła. Każdy koncern będzie się bał gdy problem kiepskiej jakości urządzeń lub odbiorników poruszy większe grono osób. Lekceważenie klientów odbije się mocno na sprzedaży a to ich zaboli. Raz zlekceważony zniesmaczony klient traci zaufanie do marki. I raczej nigdy do niej się już nie przekona.            

Edytowane przez gepardmak
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Widać że samsung ma inne podejście...oczywiście na plus.

NEWS:)
 
Po ok 21 dniach dostałem odpowiedź lakoniczna na czat LG(brak oficjalnego pisma):
 
Konsultantka LG Zgodnie z opinią Działu Reklamacji, po zapoznaniu się ze materiałami, informuję, że telewizor, zgłaszany przez Pana jest sprawny. Za działanie aplikacji np. YouTube odpowiada ich twórca, nie producent telewizora.
Małgorzata B.
 
Smart tv uruchamia się ok 10 min po czym zawiesza cały telewizor do tego stopnia iż pilot nie reaguję na polecenia, a LG twierdzi iż telewizor  jest sprawny i chyba mam pisać reklamację do youtube i HB0.
 
Ocenę tej sprawy pozostawiam wam. . . cdn. . .
 
 
http://www.youtube.com/watch?v=kAKjPlKFa8s
 
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/72954e7fa444.jpg


Dziś dla porównania wstawię  filmik ze smart tv sony i youtube aby udowodnić wam i LG iż to problem smart tv i optymalizacji ,a nie serwisu....różnica jest!!!!!!!!!!!

Edytowane przez ratmed0000
Link to post
Share on other sites

Ja oczekuję odpowiedzi ze strony LG ,aby inni nie dali się tak łatwo zbyć czyli to bardziej dla was niż dla mnie...Pokazuję też politykę firmy i stosunek do konsumenta....nie oczekuję iż cokolwiek otrzymam od nich ,bo i tak nie otrzymam....


Porównanie lg 47la660s vs sony :
 
https://www.youtube.com/watch?v=4fcm1Seqho8&feature=youtu.be

 

 

na koniec modem się rozładował :)

Edytowane przez ratmed0000
Link to post
Share on other sites

No dobra, ale chodzi mi o sytuację, że uznają Twoje pretensję, że w takim razie zwrócą Ci kasę, lub wyslą technika, żeby jeszcze raz sprawdził TV - co wtedy zrobisz?

 

Ciekawy jestem.

 

W internecie praktycznie każda firma jest "spalona" u klientów, a ludzie ciągle nowe TV kupują. Mam z tym trochę doświadczenia

Link to post
Share on other sites

Co zrobię nic nie zrobię powiem iż miałem dość i sprzedałem tv i niech mnie cmokną w XXXXX więcej nie dam się nabrać na buble LG i nie kupię ich produktów, innym też będę odradzał. Oczekuję od nich odpowiedzi...ja od 6 czerwca nie proszę o naprawę tylko o odpowiedzi, a odpowiedzi ze strony LG brak.

 

To chodzi o to jakie ta firma ma podejście -spychologia totalna,do dnia dzisiejszego brak odpowiedzi na pytania:

 

1-zawieszający się smart tv 20 maja pierwsza reklamacja 6 czerwca ponaglenie dziś 27 czerwca i brak oficjalnego pisma z odpowiedzią.

2-Normy i wytyczne do nierównomiernego podświetlenia od 6 czerwca odp brak serwisant nie chciał podać norm,serwis też nie podał i odesłał do LG a oni milczą bo wizyta serwisowa jest na subiektywne odczucie technika i tyle- brak odpowiedzi.

3-Czemu dział reklamacji odrzuca reklamacje nie robiąc oględzin sprzętu,bez wizyty technika uznają iż sprzęt jest sprawny- odpowiedzi brak.

Przed wizytą serwisowa otrzymałem odp od konsultantki iż i tak technik odrzuci moje roszczenia i podtrzyma decyzję działu reklamacji i to mnie najbardziej wkurzyło, iż to nie będzie rzetelna opinia technika ,przyjedzie on tylko powtórzyć to co dział reklamacji wymyślił.Technik przyjechał tylko dlatego by zapchać mi gębę i żebym nie mówił iż decyzja była wydana bez badania sprzętu-zapis rozmowy wstawiony na forum - TO JEST CHORE!!!!!!!!!!!!! GDZIE UCZCIWOŚĆ???RZETELNOŚĆ???OBIEKTYWNA OCENA?????

 

KOMENTARZ POZOSTAWIAM WAM...

 

cytuję stary post:

 

Dostałem odpowiedź serwis przyjedzie ale....pani z infolinii powiedziała: 

Konsultantka LG Uzyska Pan tę samą informację, którą otrzymał Pan wielokrotnie przez chat, infolinię I mailowo - bezpośrednio od serwisanta. Z naszych rozmów wynika, że takiego rozwoju sprawy Pan oczekuje.RNE140529004763  - to jest numer zgłoszenia. Serwis skontaktuje się telefonicznie ustalając datę wizyty. Czy ma Pan dodatkowe pytania? -Małgorzata B.

 

POZDRO.

Edytowane przez ratmed0000
Link to post
Share on other sites

Hej.Dziś przywiezli mi tv,przypomne ze został zabrany w czwartek.Została wymieniona matryca, wiec całkiem inne podejście niż w LG.Powiem tyle ze banding był u mnie niewielki,dziewczyna zobaczyła go jak jej powiedziałem a kolega który był na meczu w ogóle go nie zauważył, miałem jeszcze3-4 piksele uszkodzone. Obawiałem się ,ze pan serwisant po prostu mnie wysmieje...a tu proszę,szybko,bez problemu wymienili mi matryce.Nie jest idealnie,tzn rogi sa lekko przyciemnione,ale  taki to urok ledów.Pytałem się pana o LG, powiedział mi ,ze oni nie chcą wymieniac matryc bo sa b.drogie...W skrajnych sytuacjach daja nowy tv,bo taka jest droga matryca u LG ,że kosztuje tyle co nowy..Ile w tym prawdy???Wspomne jeszcze o pikselach,martwe 5 i więcej a uszkodzone od 7 .Zalezy tez wielkość  tv i gdzie one się znajduja,to taka ciekawostka.Czyli serwis Samsunga ok(wcześniejsze posty kolega pisał,ze tez nie miał problemów)LG lipa.

Link to post
Share on other sites

Kiedyś walczyłem z Samsungiem w trakcie trwania okresu gwarancyjnego o wymianę matrycy (masakryczny clouding - przeszkadzający nawet w ciągu dnia, podświetlenie było zintegrowane z matrycą) i po ponad 2 miesiącach bojów mnie olali podobnie jak LG kolegę. Sytuacja była o tyle ciekawa, że pojawiło się z czasem kilka uszkodzonych pikseli i dopiero po tym wymienili mi matrycę na znacznie lepszą bo pozbawioną owych wad. Następnie po około roku od wymiany pojawił się kurz pod matrycą (szarawe plamy porozrzucane na całym ekranie, podobno jest to typowa przypadłość po wymianie matryc przez serwis. Tracą szczelność z tego co się dowiedziałem od technika acz nie wiem ile w tym prawdy) miałem dość kolejnych reklamacji więc pozbyłem się sprzętu.

 

PS. Matryce LG są drogie bo są to ich matryce zaś u Samsunga często są to zamienniki z Chin (głównie spotykane w ekranach mniejszych niż 40 cali) przykryte znacznikiem "S", lepsze lub gorsze.

Link to post
Share on other sites

Hmm u mnie w nazwie jest SS,ale mam 46 cali.Bede oczywiście obserwował,bo tez czytałem ,ze kurz włazi po paru miesiącach...Troche mnie to martwi,nic o tym nie wiedziałem,kupiłem tv a teraz  się dowiadauje a to banding a to kurz...jest ok ale chyba mogłem plazme kupic...

Edytowane przez peppard
Link to post
Share on other sites

Konsultantka LG Zgodnie z opinią Działu Reklamacji, po zapoznaniu się ze materiałami, informuję, że telewizor, zgłaszany przez Pana jest sprawny. Za działanie aplikacji np. YouTube odpowiada ich twórca, nie producent telewizora.

Małgorzata B.

 

 

 

Czyli jak w moim samochodzie padnie no. rozrusznik, to mam na własną rękę walczyć z producentem rozrusznika o naprawę w ramach gwarancji, a nie iść do autoryzowanego serwisu w celu naprawy? Skontaktuj się z UOKiK, ci z lg walą w pręta całkowicie.

Link to post
Share on other sites

@ratmed0000

jeśli chodzi o twoje smarttv...tutaj rzeczywiscie moze byc problem z którąś z aplikacji. Co z tego, ze na sony działa a na LG juz nie. Sony i LG maja rozne API w swoich telewizorach - tak wiec aplikacja na sony nie bedzie taka sama jak na LG - mimo, ze mogą wygladać identycznie. Moze byc tak, ze ktoras aplikacja jest "wadliwa" i to ona zamula Ci telewizor. Nie zdarzyło Ci się np zainstalowac czegos na smartfonie i pozniej zalozmy bateria leciala w oczach, albo telefon słabo reagował?

 

Tutaj raczej szukałbym przyczyny w aplikacjach. Proponuje reset do ustawien fabrycznych. 

Edytowane przez maxellxl
Link to post
Share on other sites

@ratmed0000

jeśli chodzi o twoje smarttv...tutaj rzeczywiscie moze byc problem z którąś z aplikacji. Co z tego, ze na sony działa a na LG juz nie. Sony i LG maja rozne API w swoich telewizorach - tak wiec aplikacja na sony nie bedzie taka sama jak na LG - mimo, ze mogą wygladać identycznie. Moze byc tak, ze ktoras aplikacja jest "wadliwa" i to ona zamula Ci telewizor. Nie zdarzyło Ci się np zainstalowac czegos na smartfonie i pozniej zalozmy bateria leciala w oczach, albo telefon słabo reagował?

 

Tutaj raczej szukałbym przyczyny w aplikacjach. Proponuje reset do ustawien fabrycznych. 

 

Reset nic nie zmieniał...tak czy inaczej w sony działa to lepiej, dużo lepiej o to chodziło.

W oczekiwaniu na odp ze strony LG :dział reklamacji milczy ,a zgłoszenia serwisowego też nie mogę złożyć ...

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/a417d692596c.jpg

Ale nie koniec odp konsultanta: to iż źle działa youtube czy HBO w tv LG to wina producenta i to do niego proszę kierować reklamacje podobno jest to w regulaminie z którym się zapoznałem używając smart tv , niestety gościu był na tyle leniwy i nie chciał podać jaki to regulamin i jaki punkt bo to on powołał się na jakiś regulamin a na koniec cham rozłączył się bo nie wiedział co odpisać..

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/5fb30bac5118.jpg

aaaaaaaaaaaaaaa..... odpowiedzi z strony LG brak !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! można mieć sobie gwarancje która nie działa nie kupuj LG .

Edytowane przez ratmed0000
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...