gregotsw 791 Napisano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2014 (edytowane) To co Ty nazywasz wadą jest po prostu cechą charakterystyczną matrycy. Występuje to zarówno w TV, jak i monitorach, smartfonach, tabletach itd.(wszędzie tam gdzie jest IPS / PLS) Tak samo jak matryca TN ma wąskie kąty widzenia, a np. VA wolne czasy reakcji. Nie jest i nie może to być podstawą serwisu gwarancyjnego. (chyba, że karta gwarancyjna stanowi inaczej) Niektórzy producenci mają zapisy w gwarancji, że w ekstremalnych przypadkach backlight bleedingu wymieniają towar na nowy. Nie wiem jak jest w Twoim przypadku, bo nie czytałem karty gwarancyjnej. Jednak po reakcji serwisu wnioskuję, że LG nie zamieszcza takich zapisów w kartach gwarancyjnych. Kupiłeś TV takim jakim był. To, że nie odpowiada Twoim oczekiwaniom to już Twój problem. Trzeba było go obejrzeć przed zakupem. Zapłaciłeś za swoje błędy i tyle. Możesz się bawić z nimi w te gwarancje, ale nie masz żadnych podstaw do tego aby cokolwiek tu ugrać. Jedyna, choć i tak mała szansa to reklamowanie TV w sklepie i to że sprzedawca wprowadził Cię w błąd. Jak chcesz walczyć to idź w tą stronę. O ile chcesz walczyć aby wygrać, bo jak chcesz walczyć po prostu dla hecy to wojuj sobie z LG, ale nic nie ugrasz. Edytowane 9 Czerwca 2014 przez gregotsw Cytuj Link to post Share on other sites
ratmed0000 19 Napisano 9 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2014 (edytowane) To co Ty nazywasz wadą jest po prostu cechą charakterystyczną matrycy. Występuje to zarówno w TV, jak i monitorach, smartfonach, tabletach itd.(wszędzie tam gdzie jest IPS / PLS) Tak samo jak matryca TN ma wąskie kąty widzenia, a np. VA wolne czasy reakcji. Nie jest i nie może to być podstawą serwisu gwarancyjnego. (chyba, że karta gwarancyjna stanowi inaczej) Niektórzy producenci mają zapisy w gwarancji, że w ekstremalnych przypadkach backlight bleedingu wymieniają towar na nowy. Nie wiem jak jest w Twoim przypadku, bo nie czytałem karty gwarancyjnej. Jednak po reakcji serwisu wnioskuję, że LG nie zamieszcza takich zapisów w kartach gwarancyjnych. Kupiłeś TV takim jakim był. To, że nie odpowiada Twoim oczekiwaniom to już Twój problem. Trzeba było go obejrzeć przed zakupem. Zapłaciłeś za swoje błędy i tyle. Możesz się bawić z nimi w te gwarancje, ale nie masz żadnych podstaw do tego aby cokolwiek tu ugrać. Jedyna, choć i tak mała szansa to reklamowanie TV w sklepie i to że sprzedawca wprowadził Cię w błąd. Jak chcesz walczyć to idź w tą stronę. O ile chcesz walczyć aby wygrać, bo jak chcesz walczyć po prostu dla hecy to wojuj sobie z LG, ale nic nie ugrasz. Nie rozumie ataku twojej osoby na mój wątek/sprawę??? skoro nie ma zapisu iż mogą wystąpić banding i nierównomierne podświetlenia to jest podstawa do reklamacji ! a czy to moja wina to już moja ocena.Nie ma zapisów iż to cechy ledów więc dlaczego inne są bez tych cech????więc to nie cecha wszystkich ledów???? wiec jak to skoro nie wszystkie to nie można mówić iż to cecha technologi,obaj wiemy iż są telewizory bez tych wad bo takie widziałem .Więc skoro są takie do dlaczego ja nie mam prawa mieć takiego?????Niby jeszcze jak miałem sprawdzić wifi i smart tv???? też nie sprawdziłem??? skoro dzięki mnie 10 osób nie kupi LG będę zadowolony! A obejrzeć to można sobie kartofle w warzywniaku nie telewizor. Edytowane 9 Czerwca 2014 przez ratmed0000 Cytuj Link to post Share on other sites
gregotsw 791 Napisano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2014 (edytowane) To nie jest cecha LED'ów a matrycy IPS. W karcie gwarancyjnej wymienia się tylko to co podlega gwarancji, nie zaś to co nie podlega. Jeśli kupiłbym monitor na matrycy TN i po kilku dniach zdał sobie sprawę z fatalnych pionowych kątów widzenia to rozumiem według Ciebie powinienem mieć prawo oddać monitor na gwarancję? W karcie gwarancyjnej nie ma mowy o kątach widzenia. Moje wpisy nie są atakiem, tylko dobrą radą. Próbuję Cię naprowadzić na jedyne możliwe pozytywne dla Ciebie rozwiązanie, czyli korzystanie z ustawowych praw konsumenckich i odpowiedzialności ustawowej sprzedającego. Twoja sprawa co z tym zrobisz. Edytowane 9 Czerwca 2014 przez gregotsw Cytuj Link to post Share on other sites
ratmed0000 19 Napisano 10 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2014 Zapewne dziś sprzedam telewizor co mi polecicie 42-48" do 2500zł ??? LG przekonało mnie swoją polityką.... sprzedałem ich telewizor,NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIE LG !!! Cytuj Link to post Share on other sites
gregotsw 791 Napisano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2014 Spoko, pamiętaj że prawdopodobnie identycznie zachowałby się każdy inny serwis innego producenta. Co do nowego TV, to na przyszłość sprawdź jak wygląda matryca przed zakupem. Cytuj Link to post Share on other sites
ratmed0000 19 Napisano 10 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2014 To słucham jak mam sprawdzić matryce skoro uważasz się iż masz wiedzę na ten temat... Cytuj Link to post Share on other sites
gregotsw 791 Napisano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2014 A w jaki sposób doszedłeś do wniosku że występują u ciebie niepożądane cechy? Wyświetlałeś jednolity obraz na ekranie i sprawdzałeś czy to jak się prezentuje Cię zadowala. Wrzuć sobie na pendrive kilka planszy w formacie .jpg i poproś o ich odtworzenie na ekranie TV. Cytuj Link to post Share on other sites
ratmed0000 19 Napisano 10 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2014 Kupiłem Sony 42w706 jest różnica!!!!!! zakup w tej chwili oceniam na + za tydzień powiem więcej.LG=SYF!!! Cytuj Link to post Share on other sites
Klikacz 1462 Napisano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2014 A co z tym LG zrobiłeś? Siedzi dalej u Ciebie i walczysz z korporacją? 1 Cytuj Link to post Share on other sites
mistrz 336 Napisano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2014 Spoko, pamiętaj że prawdopodobnie identycznie zachowałby się każdy inny serwis innego producenta. Co do nowego TV, to na przyszłość sprawdź jak wygląda matryca przed zakupem. Nikt nie ma takiego obowiązku : http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/3410989,bubel-i-to-bez-gwarancji,id,t.html?cookie=1 a dwa nie każdy serwis innego producenta robi takie cyrki jak w przypadku LG pozatym awaryjność urządzeń tej firmy to jak określił autor. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
ratmed0000 19 Napisano 11 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2014 LG sprzedany, kupiłem sony i powiem tak jest różnica jakiś tam pasów nie ma , smart na pewno lepiej chodzi jakbym miał dobry aparat zrobiłbym recenzje dla Benchmark i wstawił.Do końcowej opinii jeszcze poczekam.Dopiero na tym tv zobaczyłem iż programy w HD wyglądają jak w HD, w LG tak nie było. Cytuj Link to post Share on other sites
bossk 1099 Napisano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2014 a u mnie byl wczoraj serwisant LG - (nie mam zadnych zastrzezen co do serwisanta, bardzo konkretny czlowiek) padla mi plyta glowna w telewizorze, wymienil i niby wszystk spoko, ale jak ustawie "wygladzanie obrazu" to obraz skacze jak cholera (aczkolwiek i tak mam te funkcje wylaczona, zeby nie miec "efektu teatru") mozliwe ze jeszcze raz beda wymieniac plyte Cytuj Link to post Share on other sites
ratmed0000 19 Napisano 11 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2014 (edytowane) Testuje tego Sonego 42w705 i mam następujące wnioski : twierdzenie iż banding i nierównomierne podświetlenie to cecha LEDów jedna wielka bzdura jakoś nie widzę żadnych pasów itp obraz bardzo ładny. Więc jak to możliwe iż jeden telewizor ma te cech, a drugi nie??? więc nie każdy led tak ma .Skoro nie każdy to nadal twierdzę iż mój LG mógł być sprawny. Teraz żałuję iż nie wydałem kolejne 200 zł i nie kupiłem 48 cali. Edytowane 11 Czerwca 2014 przez ratmed0000 Cytuj Link to post Share on other sites
Klikacz 1462 Napisano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2014 Więc jak to możliwe iż jeden telewizor ma te cech, a drugi nie??? Ja u siebie też z niczym takim się nie spotkałem, ale zbytnio nie znam się na TV, więc podejrzewam, że możesz mieć rację i tak faktycznie jest Cytuj Link to post Share on other sites
bossk 1099 Napisano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2014 wiesz, ja mam lg 42la660s i ani bandingu ani cloudingu nie mialem - moze faktycznie jakis felerny model trafiles? Inna sprawa,ze jezeli to nie jest cecha wszystkich ledow a konkretnego modelu to powinni wymienic... Cytuj Link to post Share on other sites
ratmed0000 19 Napisano 16 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 (edytowane) Już miałem dość szarpania się z LG.Tym bardziej że przestali odpowiadać na niewygodne pytania i do tej pory nie otrzymałem norm i wytycznych na dane zjawiska, więc sami strzelili sobie w kolano pogrążając się w swoich normach.Straciłem na sprzedaży 500zł ale nie żałuję. Żałuję iż nie dołożyłem do sonego kilka cali większego.No obraz jest piękny .Kanały w HD wyglądają jak w HD ,a nie jak nie wiadomo co,smart działa lepiej YouTube nie zawiesza się . Minus taki iż obudowa jest w białym szczotkowanym amelinium(a tego nie pomalujesz) ,wolałem standardowy czarny dizajn ale pewnie się przyzwyczaję Zapytanie do LG:Witam ,proszę o dosłanie wytycznych/norm LG które określają banding inierównomierne podświetlenie,co klasyfikuje a co dyskwalifikujeudzielenia gwarancji naprawy??? jakie wytyczne mówią czym ma byćtelewizor sprawdzony pod tym kątem jakie materiały testowe udostępniafirma LG do badania tego na wizycie serwisowej nie otrzymałem tychinformacji przez tydzień czasu prosiłem serwisanta o dosłanie tych normco do dnia dzisiejszego skutkowało brakiem odpowiedzi. LG twierdzi iżmój telewizor jest w normie, sprawny.Chciałbym poznać w końcu tenormy,czy testowanie produktu odbywa się na subiektywne odczucietechnika???? Odpowiedź uniwersalna na każde pytanie (śmiem twierdzić iż maja ustawiona odpowiedz na każdego maila) cytuję: Szanowny Panie, Informujemy, iż przedstawione zostało Panu stanowisko w sprawie zgłoszonej reklamacji. Telewizor będący przedmiotem reklamacji jest sprawny. Z poważaniem, / Best regards, / ?????! Mariusz Kxxxxx LG Electronics Polska Sp. z o.o. Innej odpowiedzi od 3 tyg nie uzyskałem,można pisać różne pisma itd a oni tyle mają do powiedzenia!!! Mam odpowiedź serwisu w sprawie norm: Witam Uprzejmie informuję, iż wszelkie informacje uzyska Pan bezpośrednio z biura LG Polska. Z poważaniem Marek XXXXX Serwis LG Gdańsk Więc nadal LG potwierdza iż wszystko odbywa się na subiektywną ocenę technika, odpowiedzi na niedziałający pilot i zawieszający się smart tv -BRAK !!!!!!!! W taki sposób można sobie pisać itd itp od Kajfasza do Annasza....... Edytowane 16 Czerwca 2014 przez ratmed0000 Cytuj Link to post Share on other sites
Klikacz 1462 Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 Podziwiam Twoją cierpliwość. Cytuj Link to post Share on other sites
ratmed0000 19 Napisano 16 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 Szczerze to sam mam dość ich polityki kupiłem inny sprzęt i jestem zadowolony....ale ze strony LG wypadałoby odpowiedzieć na zadawane pytania,ale jak sami widzicie jakie mają podejście do klienta. Cytuj Link to post Share on other sites
Klikacz 1462 Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 A szczerze mówiąc to liczyłeś na to, że będą uczciwi wobec "niewygodnego" klienta? 1 Cytuj Link to post Share on other sites
ratmed0000 19 Napisano 16 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 FAKT !!! Cytuj Link to post Share on other sites
peppard 2 Napisano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2014 Hej mam ciemne smugi na tv Samsung,zawiesc go tam gdzie go kupiłem czy dzwonic do Samsunga?bo piszecie ze przychodzi serwisant... Cytuj Link to post Share on other sites
ratmed0000 19 Napisano 19 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2014 jak wywalczysz to może i przyjdzie.....pytanie co z tej wizyty wyniknie??? Cytuj Link to post Share on other sites
peppard 2 Napisano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2014 Znalazłem w swoim miescie serwis Samsunga,czyli dzwonic do nich?tV kupiłem w morele.net a odebrałem w Sl computer.... Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28963 Napisano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2014 Załatwisz to bezpośrednio u Samsunga, przez ticket online lub telefonicznie. Sprawdzą dane następnie ustalą autoryzowany serwis w twoim rejonie, który skontaktuje się z tobą w celu wizyty technika (gwarancja door-to-door). Technik przyjedzie. Zapyta się Ciebie dokładnie co i jak, zrobi zdjęcia usterki... napisze raport i ewentualnie oddzwoni w celu ustalenia kolejnej wizyty (naprawa często odbywa się u klienta, raz musiałem im udostępniać ławę z kocem jak wymieniali 37 calową matrycę u mnie w domu). Reklamowałem tak dwa telewizory Samsunga i zawsze była taka sama procedura. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
peppard 2 Napisano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2014 OK,dzieki za informacje jutro dzwonie.chociaz wydaje mi się ,że będzie odp iż nie jest to mocny banding.Widze go najbardziej teraz jak jest mundial(przy trybie Sport,prawie niewidoczny)i jak mam białe tło(np. teraz)Patrzac na zdjęcia z internetu...ludzie to maja dopiero banding :cry:ale zadzwonię bo taki mały(musiałem pokazac dokładnie dziewczynie bo ona nawet nie zauważała-kobiety )ale denerwuje,jeszcze raz dzięki! Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.