Skocz do zawartości

Banding i Cluding.... czyli jak LG nie chce realizować gwarancji.....


Recommended Posts

Witam redakcję oraz czaterów.... od jakiegoś czasu ok 1 tyg walczę z 

LG o realizacji gwarancji na Banding i Cluding w modelu 47la660s..... ehhh... powiem wam nigdy się nie spotkałem z taką ignorancją firmy i obojętnością .

 

Banding i Cluding to cecha ledów to wiem ale nie musza wystapić dane zjawiska żaden z konsultantów nie potrafi jasno sprecyzować czy wszystki LED TV LG mają w.w zjawiska jeden z nich powiedział że wszystkie:) drugi zaś mówił iż dane zjawisko może ale nie musi wystąpić i to zależne jest od matrycy diody led i innych podzespołów. Sami nie wiedzą co mówią, ze swojego doświadczenia wiem iż w moim innym produkcie LG z podświetleniem led  obraz jest ok,a nawet super a w tym tv no widać banding na kazdym kroku ale LG twierdzi iż telewizor jest sprawny.

 

Najlepsze w historii jest to iż telewizor nie widział serwisu i serwisanta a pan z działu reklamacji uznał iz telewizor jest ok,sugerując się jedynie moim opisem. Wiec LG uznało mnie jako wiarogodnego specjaliste w dziedzinie elektroniki i rtv. Spychologia jaka panuje na infolinii jest zatrważająca ma pan problem napisz pan reklamacje i tyle.... jak wyglądają wasze przygody w tym temacie????? czy LG wymieniało wam matryce części ?????

 

Prośba do redakcji też o małą pomoc i porady jak wy widzicie tą sprawę....

 

pozdrawiam. D.

 

Link to post
Share on other sites

To powinien zobaczyć serwis jeżeli jest coś nie tak- do skutku.

Dostałem odpowiedź serwis przyjedzie ale....pani z infolinii powiedziała: 

Konsultantka LG Uzyska Pan tę samą informację, którą otrzymał Pan wielokrotnie przez chat, infolinię I mailowo - bezpośrednio od serwisanta. Z naszych rozmów wynika, że takiego rozwoju sprawy Pan oczekuje.RNE140529004763  - to jest numer zgłoszenia. Serwis skontaktuje się telefonicznie ustalając datę wizyty. Czy ma Pan dodatkowe pytania? -Małgorzata B.

 

Moje zdanie:

Wizyta serwisowa która ma się odbyć będzie jedynie formalnością i jedynie podrzyma decyzje działu reklamacji i nie będzie rzetelna, serwis LG będzie podtrzymywał swoje stanowisko, aby pozbyć się sprzeciwu konsumenta iż wydano decyzję bez badania sprzętu. Tak twierdzi konsultantka LG po co dawać złudzenia na uczciwość i rzetelność Państwa działań

Cluding czy clouding?

Mały błąd.

Link to post
Share on other sites

Witam , macie jakieś nowe porady w moim temacie....??? ja nadal czekam na wizytę serwisanta i nic..... czekam nie maja terminów wolnych ..... czy mają aż tyle felernych telewizorów LG?????!!!???


Jestem po wizycie technika LG, stanowisko jakie mi przedstawił jest następujące: zjawisko bandingu i nierównomiernego podświetlenia mogą nie wystąpić nawet mając dwa takie same modele tv jeden może mieć inna matryce i podzespoły i nie będzie miał danych wad,ale wg LG  są to zjawiska w normie choć serwisant nie znał norm???!!! jakie określają iż są w normie.

Więc dany telewizor mógłbym mieć sprawny bez danych cech ale cóż walczymy dalej....

Link to post
Share on other sites

Zadałem dziś ciekawe pytanie zagadkę serwisowi LG i konsultantom LG....

 

Dział reklamacji twierdzi po wizycie serwisu i tak jak wcześniej iż są to zjawiska w normie,zadałem pytanie w jakiej normie w jaki sposób jest to oceniane,testowane???? 

 

Był serwisant i zapuścił z pendrive jakieś 2 filmiki i 2 zdjęcia i powiedział iż są to obrazy testowe kto je wybrał nie wiem???? on twierdzi iż LG na tych obrazach słabo widoczny banding pewnie dlatego wybrano takie filmy mało dynamiczne albo takie tła .Pytanie co one mają udowodnić???? Serwisant stwierdził iż są one w normie pytanie jakiej???? nikt nie wie???? technik odsyła mnie do infolinii LG ,LG do technika,ten twierdzi iż ma wytyczne ale nie udostępni mi i musi skontaktować się z biurem. Normy.... nadal nie wiem co dyskfalifikuję lub co pozwala wysłać telewizor do reklamacji na daną chwile normy TO widzi mi się technika tyle w tym temacie ....chore na maxa.

 

No serwisant stwierdził iż są pasy  i je widzi ale są w normie:)?????!!!!


a mi wlasnie wczoraj ten sam model, tyle ze 42 cale padl - nie wlacza sie i tyle, bede mial troche czasu to podjade do sklepu i zglosze reklamacje

Serwisanta miałem spoko nawet pożartowaliśmy trochę :) może tv w domu ci naprawią mówił że teraz nawet matryce do 55cali w domu wymieniają :) napisz potem co padło....

Edytowane przez ratmed0000
Link to post
Share on other sites

Banding u LG to norma, w jednym większy w drugim mniejszy acz prawie każdy model nawet topowy go ma (i nie chodzi tutaj wcale o technologie). Bardzo ciężko jest to reklamować nawet u konkurencji, obie wady muszą być naprawdę w masakrycznym stopniu jak tu. W moim LM również występuje acz znośny (że tak powiem). Wrzuć zdjęcia na forum bandingu i cloudingu w twoim tv (ciekaw jestem).

Link to post
Share on other sites

Chyba nie każdy stałem przed moim 47la660s i innym w sklepie rtv i niestety w moim jest to widoczne, postaram się dziś zrobić muszę pożyczyć dobry aparat... wiec rzecz ujmując może ale nie musi wystąpić. Serwisant mówił iż mogą się różnić  modelami matryc i w jednym zobaczymy a w drugim nie.... wiec dany model tv może mieć różne matryce.


LG nadal milczy nie chce niczego tłumaczyć....serwisant też miał mi udostępnić normy i nic !? chyba jednak nie mają żadnych norm...


A dziś powstał nowy problem pilot magic działa nie działa + zawieszający się smart tv

 

https://www.youtube.com/watch?v=kAKjPlKFa8s&feature=youtu.be

Link to post
Share on other sites

Co za dziadostwo.. Nie dość, że uruchamia się bardzo długo jak na TV. U mnie (Sony w8) po 3 sec jest sygnał z HDMI, TV itp, a Smart załącza się po 20-30 sek od czasu uruchomienia TV, wczesniej przy próbie uruchomienia smart wyświetla tylko informację (proszę czekać).

 

Oddaj na gwarację, tym razem nie mogą Ci nie uznać.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Nadal zapytuję się o normy itd kolejny konsultant mówi iż norm nie mają i nie ma mi co przesłać, zapytałem czy może mi udostępnić materiały testowe którymi  technik testował mój tv;

Odp była taka iż materiałów takich nie ma.

Czym testował technik mój tv?! już mówię wybrał z pendrive zwiastun robin hood dość ciemny obraz, i jakieś dwa tła nieruchome. Dokładnie wiemy iż banding widoczny jest na jasnych scenach niebo ,trawa, szare tła, szybkie przejścia kamery

 

Więc skoro nie ma wytycznych, a obrazy testowe on sam wybrał . Oni oceniają na własne subiektywne odczucie , nie mają żadnych porównań i odnośników co dyskwalifikuję i co kwalifikuje udzielania napraw?! LG robi się coraz bardziej śmieszne.


Co do reklamacji pilota i smart tv to też nie łatwo zgłosić reklamacje, zamiast przyjąć reklamacje to pani ma setki pytań typu a baterie pan zmienił,po miesiącu?????i kolejne robienie z kogoś debila już wcześniej informowałem iż smart tv zawiesza się ,to dostałem informacje aby czekać na aktualizację która usprawni działanie tego dziadostwa i koniec naprawy?! ale nadal walczę!!!!

Edytowane przez ratmed0000
Link to post
Share on other sites

eee tam opowiadasz po co Ci było tyle bajerów ja kupiłem LG 42LN5406 za 1359zł  bez 3D i SMARTA i wszystko działa w nim sprawdzałem jak świeci w ciemności na rogach widać że jaśniej ale tak nie ma się czego czepić moim zdaniem wydawanie na telewizor klasy LCD więcej jak 1500zł nie ma sensu bo dopiero te prawdziwe LCD zaczyna się ok 4000zł z matrycą 100Hz tą prawdziwą a nie jakieś cyfrowe 400Hz....

 

zobaczyłem co to za model masz a więc tak matryca jest dalej 50Hz przyśpieszenie cyfrowe 400Hz a reszta podzespołów :Mediatek 5398 CPU ARM Cortex A9 1GHz Dual Core (Mediatek), RAM 1.25 GB

 

Jak widzisz nie ma co przepłacać za TV albo jak już płacić to 4000zł za TV a nie półśrodek pewnie dałeś coś koło 2500zł za niego czyli 2 x tyle co ja i jestem ciekaw jakbyśmy ustawili jeden obok drugiego na którym lepiej widać obraz......

 

jakby co najlepsza strona o TV tam jest dosłownie wszystko! jedyny minus to po rosyjsku :P masz tam tabelke LG TVs 2013

http://forum.setcombg.com/%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%BE%D1%80%D0%B8-%D0%B8-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8/51942-lg-lcd-oled-tv-faq-%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D1%8A%D1%80%D0%B2%D0%B0-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B0-%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82-6-a.html

 

Najlepsi są sprzedawcy wciskający kity że jak telewizor ma 3d to ma matryce 100hz.......................

Edytowane przez davidoff
Link to post
Share on other sites

Czy pisałeś do Rzecznika Praw Konsumenta? Opisz im całą sprawę, oni pomogą wystosować odpowiednie pismo, doradzić co w takiej sytuacji zrobić...
Nagłośnij możliwie jak najbardziej Twoje problemy z TV i poczynania LG - niech mają stosowna reklamę, na jaka zasłużyli :) Wady, mogą się pojawić w kazdym produkowanym sprzęcie, to właśnie zachowanie serwisu i pomocy technicznej ze strony danej marki / producenta, decyduje o jakości i pozycji danej marki:)

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Walcz do końca. Jak nie dasz rady bezpośrednio u LG to pisz (jak na napisał kolega wyżej) do Rzecznika (Ochrony) Praw Konsumenta śmiało. W serwisie chcą Cię po prostu jak na moje oko zbyć, żeby mieli od Ciebie spokój, a Ty męcz się na własną rękę.

 

Trzymam kciuki i na bieżąco obserwuję temat :P

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

No walczę ,dlatego ten wątek na forum im więcej piszemy o tym głośniej,może pomogę też innym walczyć z taką firmą , niedługo wstawię zdjęcia lub film z bandingiem tylko muszą mi obiektyw z naprawić. Coraz bardziej myślę nad sprzedażą tego szrotu ,ale stracę na tym. Do rzecznika jeszcze nie pisałem czekam na ich wytyczne i normy mają mi odpowiedzieć więc zobaczę i opublikuję na forum,chyba że uznają iż ich normy to tajemnica ....


eee tam opowiadasz po co Ci było tyle bajerów ja kupiłem LG 42LN5406 za 1359zł  bez 3D i SMARTA i wszystko działa w nim sprawdzałem jak świeci w ciemności na rogach widać że jaśniej ale tak nie ma się czego czepić moim zdaniem wydawanie na telewizor klasy LCD więcej jak 1500zł nie ma sensu bo dopiero te prawdziwe LCD zaczyna się ok 4000zł z matrycą 100Hz tą prawdziwą a nie jakieś cyfrowe 400Hz....

 

zobaczyłem co to za model masz a więc tak matryca jest dalej 50Hz przyśpieszenie cyfrowe 400Hz a reszta podzespołów :Mediatek 5398 CPU ARM Cortex A9 1GHz Dual Core (Mediatek), RAM 1.25 GB

 

Jak widzisz nie ma co przepłacać za TV albo jak już płacić to 4000zł za TV a nie półśrodek pewnie dałeś coś koło 2500zł za niego czyli 2 x tyle co ja i jestem ciekaw jakbyśmy ustawili jeden obok drugiego na którym lepiej widać obraz......

 

jakby co najlepsza strona o TV tam jest dosłownie wszystko! jedyny minus to po rosyjsku :P masz tam tabelke LG TVs 2013

http://forum.setcombg.com/%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%BE%D1%80%D0%B8-%D0%B8-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8/51942-lg-lcd-oled-tv-faq-%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D1%8A%D1%80%D0%B2%D0%B0-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B0-%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82-6-a.html

 

Najlepsi są sprzedawcy wciskający kity że jak telewizor ma 3d to ma matryce 100hz.......................

to prawda 3D zbędny bajer,smart tv korzystam czasem i jest fajny co do 400hz to prawda że sztuczne i niepotrzebne wystarczy  100-200hz ale to mój pierwszy LCD LED teraz będę bardziej mądrzejszy w zakupie...


http://zapodaj.net/85d09115c7a5b.jpg.html

 

Ciekawy błąd ze smart tv

Edytowane przez ratmed0000
Link to post
Share on other sites

Czy pisałeś do Rzecznika Praw Konsumenta? Opisz im całą sprawę, oni pomogą wystosować odpowiednie pismo, doradzić co w takiej sytuacji zrobić...

Nagłośnij możliwie jak najbardziej Twoje problemy z TV i poczynania LG - niech mają stosowna reklamę, na jaka zasłużyli :) Wady, mogą się pojawić w kazdym produkowanym sprzęcie, to właśnie zachowanie serwisu i pomocy technicznej ze strony danej marki / producenta, decyduje o jakości i pozycji danej marki:)

Coś w tym jest bo po ponad 2 latach LG wreszcie wypuściło TVN Player do swoich tv, trochę to trwało. Szturm wychodził z forum hdtv acz tam było większe grono osób i może to ich przestraszyło.

Link to post
Share on other sites

no niestety mi tez w sklepie wcisneli kit ze LG 42660S ma prawdziwe 100HZ, a niestety nie ma :/ jakbym wiedzial to kupilbym cos innego

dzwonili z serwisu, przyjada w poniedzialek lub wtorek, bo czesci nie maja, cloudingu u siebie nie zaobserwowalem, telweizor ma ladne kolory i rowne podswietlenie, youtube da rade ogladac, chociaz net wolno chodzi.

Od grudnia ma wejsc nowa ustawa konsumencka - jak produkt zepsuje sie 2 razy to mozesz zarzadac zwrotu kasy - nie wiem tylko czy bedzie ona obowiazywac na produkty kupione od grudnia czy na wszystkie na gwarancji

Link to post
Share on other sites

no niestety mi tez w sklepie wcisneli kit ze LG 42660S ma prawdziwe 100HZ, a niestety nie ma :/

42LM660S? jeśli tak to ma 100hz bfi, więc ktoś wprowadził Cie w błąd z tym, że nie ma :]

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...