frankowsky 0 Napisano 20 Maja 2014 Udostępnij Napisano 20 Maja 2014 (edytowane) Witam serdecznie, jest to mój pierwszy post na forum, więc proszę o wyrozumiałość. Na początku lutego postanowiłem kupić nowe PC w serwisie morele.net (kozystając z kodu na darmowe złożenie zestawu). Radość z nabytku nie trwała długo. Po 1,5 miesiąca maszyna padła, prawdopodobnie płyta główna, nie znam się, nie mogłem stwierdzić na 100% czy to płyta (+ nie wysłąno mi kart gwarancyjnych na poszczególne podzespoły), więc poproszono mnie o wysłanie całego zestawu. (zgłoszenie wygenerowałem jako reklamację płyty głównej). Po 14 dniach (od odebrania przez morele.net paczki) poinformowano mnie, że reklamowany towar został wysłany do serwisu producenta. minęło 25 dni . . . po moich kilku telefonach dowiedziałem się, że "reklamowany towar" został wysłany (a zgłoszenie zamknięte-wymiana u producenta). Po 2 dniach otrzymuję nowy procesor (dlaczego nie poinformowano mnie, że to nie płyta ??). .a gdzie moje PC?? Telefon do morele.net > Proponowano mi, że doślą mi PC a ja sobie sam złożę w całość, nie zgodziłem się (i dzięki Bogu). Poprosili mnie o odesłanie procesora (na koszt sklepu) i poinformowali, że PC został już wysłany z nowym (innym) procesorem. Czekam kolejny tydzień, szlak mnie trafia, 1 dzień - telefon - nic nie wiedzą - poinformują mnie wieczorem telefonicznie (nie zadzwonili), 2 dzień - telefon- PC jest u nich i (prawdopodobnie) zostanie do niego włożony procesor (który odesłałem) oraz wysłany wieczorem. . . 3, dzień 4 dzień - to samo co 2 dnia ale bez prawdopodobnie + będzie mieć pan komputer w poniedziałek, najpóźniej we wtorek (20.05) Dzwonię dzisiaj wk**wiony: "Płyta główna jest w serwisie producenta (dlaczego informowana mnie, że to jednak procesor a nie płyta, a teraz wychodzi, że płyta także ??), jak ją otrzymamy złożymy i odeślemy komputer" Ogólnie jaja jak w PRL. Czy mam jak pies czekać kolejne tygodnie, aż łaskawie mi odeślą sprawne PC, jakie mam pole manewru? Ostrzegam przed tym sklepem. ach . . .dodam, że zgłoszenie rozpoczęło się 1 kwietnia (fajny prima aprilis, nieprawdaż? ) i nadal figuruje na stronie sklepu, jako "zgłoszenie zakończone-towar odesłany do klienta" Edytowane 20 Maja 2014 przez frankowsky Cytuj Link to post Share on other sites
aki1986 18 Napisano 20 Maja 2014 Udostępnij Napisano 20 Maja 2014 Popros o zwrot i powiedz ze sam sobie poradzisz, jak ci odesla reklamuja z tutułu rekojmi i wtedy maja ustawowy czas na realizacje zlecenia. Cytuj Link to post Share on other sites
frankowsky 0 Napisano 21 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 (edytowane) Popros o zwrot i powiedz ze sam sobie poradzisz, jak ci odesla reklamuja z tutułu rekojmi i wtedy maja ustawowy czas na realizacje zlecenia. niestety dowiedziałem się o tym dopiero po rozpoczęću procedury reklamacyjnej ( w sumie wypadało by, aby sklep informował mnie jakie mam opcje), jutro spróbuję się dodzwonić. Jednak, jeśli nie mają płyty, nie przyśpieszy to całej sytuacji. Dodam jeszcze, że pani , z którą rozmawiałem 20 maja o godzinie 12:55 (infolinia morele.net), podała mi nieprawdfziwe informacje. Prościej: Babsko mnie beszczelnie okłamało, bo się dokładnie dopytywałem o to. (Chciałem odstąpić od umowy, z racji nieustosunkowania się w terminie do zgłoszenia reklamacyjnego) Powiedziała, że paczkę odebrali w krakowie 4 marca, czyli do 18 (przyjęcie reklamacji) minęło dokładnie 14 dni liczone zgodnie z art. 115 Kodeksu cywilnego. Dzisiaj sprawdziłem. Paczka dotarła 3 marca o 13:02 Edytowane 20 Maja 2014 przez frankowsky Cytuj Link to post Share on other sites
maciek34211 0 Napisano 22 Maja 2014 Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 nigdy wiecej morele.net. Na reklamacje karty graficznej czekalem od 28 lutego, 24 kwietnia dostalem wiadomosc ze karty nie da sie naprawic i zwróca mi kase skonsultuj sie z rzecznikiem praw konsumenta Cytuj Link to post Share on other sites
bikowalczyk 8 Napisano 22 Maja 2014 Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 Mi powiedziano że nie mogą przyjąć całego PC bo okres gwarancji na złożenie (jakiś tydzień) minął. W netpunkcie powiedziano mi że bluescreen mogą być wywołane dyskiem, RAM, albo motherboard. Oddałem te komponenty na gwarancję i 3 tygodniach dostałem wszystko, a na ram czekałem jakieś dodatkowe 3 tygodnie, ponieważ pracownik od którego odbieralem PC pomylił się i włożył dwa różne kości RAM (różne numery seryjne) do jednego pudełka (zamówiłem PC z 4 kośćmi, na miejscu poprosiłem o anulowanie zakupu 2). Samą gwarancją morele jestem zadowolony. Wymienili na nowe słuchawki Koss, uszkodzone mechanicznie, z mojej winy, oraz nie robili zbytnich problemów z wymianą RAM. Cytuj Link to post Share on other sites
frankowsky 0 Napisano 23 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 (edytowane) Zgodnie z radą przyjaciela pracującego w branży IT i okolicach zrobiłem "dym" na profilu fb morele.net. momentalnie zaczęli się ze mną kontaktować osoby odpowiedzialne za marketing sklepu. Z tego co udało mi się ustalić to serwis gwarancyjne sklepu leży i kwiczy zatrudniając pacanów za najniższą krajową. Prawdopodobnie jakiś kretyn podczas poszukiwania usterki w PC rozwalił mi procesor i próbował zatuszować sprawę. Prawdopodobnie stracił lub straci pracę w krótce. Poinformowano mnie, że PC zostanie wysłany w poniedziałek (zobaczymy). Oznajmiłem, że domagam się zadość uczynienia i czekam na propozycję formy od morele.net, jutro mają mi ją przedstawić. W przeciwnym razie mam prawo odstąpić od umowy. Co sklep będzie kosztowało więcej. Na razie czekam. Jako konsumenci mamy ogrąmną siłę, takie opisy i linki do tematów na forach działają o wiele lepiej niż zagmatwane , niejednoznaczne przepisy prawne. Będę informował co i jak. Edytowane 23 Maja 2014 przez frankowsky Cytuj Link to post Share on other sites
thechosen 0 Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 No to informuj, bom ciekaw! Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.