Skocz do zawartości

morele.net - problemy z reklamacją

Recommended Posts

Witam serdecznie, jest to mój pierwszy post na forum, więc proszę o wyrozumiałość.

Na początku lutego postanowiłem kupić nowe PC w serwisie morele.net (kozystając z kodu na darmowe złożenie zestawu).

Radość z nabytku nie trwała długo. Po 1,5 miesiąca maszyna padła, prawdopodobnie płyta główna, nie znam się, nie mogłem stwierdzić na 100% czy to płyta (+ nie wysłąno mi kart gwarancyjnych na poszczególne podzespoły), więc poproszono mnie o wysłanie całego zestawu. (zgłoszenie wygenerowałem jako reklamację płyty głównej). Po 14 dniach (od odebrania przez morele.net  paczki)  poinformowano mnie, że reklamowany towar został wysłany do serwisu producenta.

minęło 25 dni . . . po moich kilku telefonach dowiedziałem się, że "reklamowany towar" został wysłany (a zgłoszenie zamknięte-wymiana u producenta). Po 2 dniach otrzymuję nowy procesor (dlaczego nie poinformowano mnie, że to nie płyta ??). .a gdzie moje PC??

Telefon do morele.net > Proponowano mi, że doślą mi PC a ja sobie sam złożę w całość, nie zgodziłem się (i dzięki Bogu). Poprosili mnie o odesłanie procesora (na koszt sklepu) i poinformowali, że PC został już wysłany z nowym (innym) procesorem. Czekam kolejny tydzień, szlak mnie trafia, 1 dzień - telefon - nic nie wiedzą - poinformują mnie wieczorem telefonicznie (nie zadzwonili), 2 dzień - telefon- PC jest u nich i (prawdopodobnie) zostanie do niego włożony procesor (który odesłałem) oraz wysłany wieczorem. . . 3, dzień 4 dzień - to samo co 2 dnia ale bez prawdopodobnie + będzie mieć pan komputer w poniedziałek, najpóźniej we wtorek (20.05) Dzwonię dzisiaj wk**wiony: "Płyta główna jest w serwisie producenta (dlaczego informowana mnie, że to jednak procesor a nie płyta, a teraz wychodzi, że płyta także ??), jak ją otrzymamy złożymy i odeślemy komputer" Ogólnie jaja jak w PRL.

Czy mam jak pies czekać kolejne tygodnie, aż łaskawie mi odeślą sprawne PC, jakie mam pole manewru?