Skocz do zawartości

Nowy komputer bez grafiki za 2500zł


Recommended Posts

Witam wszystkich forumowiczów.

 

Chcę dziś zamówić dla siebie komputer. Ma być on bez grafiki, ale mam pytanie czy CPU: Intel Core i5-4670K da radę by jakieś gry na nim poszły? 
Za 2 miesiące chciałbym kupić o ile nie wyjdzie nic nowego GTX 780Ti ew R9290x Dlaczego nie teraz? Bo jak się okazało, moja siostra chce jednak laptopa na studia, więc dam jej swój, ale ja na razie nie potrzebuję komputera i nie mam jak go zawieść do siebie. Zresztą muszę sesję zdać a nie grać w gry. Nie będę w niego wkładał takiej grafiki, bo 2 miesiące się zmarnuje zanim wrócę do domu, a sims 3, gothic 3 czy gta na low chyba da radę na tym procku co podałem ? 

A taki zestaw złożyłem, jestem w tym zielony, dlatego proszę o korekcję http://darkwarez.pl/forum/images/smiles/smile.gif 
Chciałbym podkręcić procesor lecz kompletnie się na tym nie znam. Dobrałem trochę podzespołów. Zależy mi na Sata 3 i na usb 3,0 a także na ciszy ze względu na to, że mieszkam na mieszkaniu w pokoju z 2 kolegami. 

Oto mój zestaw bez grafiki: 

CPU: Intel Core i5-4670K 
Układ chłodzenia: Thermalright HR-02 
RAM: Geil DDR3 8GB 1600MHz Evo Corsa CL10 
MOBO: Asrock Z87 Extreme3 lub 
MOBO: Asrock Z87 Extreme4 (nie wiem czy się różnią i czy jest sens dopłacać) 
HDD: Seagate Barracuda 1TB SATA3 x 2 (nie wiem czy jest sens robić RAid czy jeden dysk 2TB wystarczy? Będę na nim miał dużo więc boję się by go zamulało ) 
PSU: XFX Core 550W 
CASE: Corsair Carbide Series 330R (trochę droga ale nie umiam innej znaleźć) 

 

 

Albo coś takiego:

 

Procesor : Intel Core i5-4670K /3.4GHz, 6MB, LGA 1150, BOX 849 zł 
Chłodzenie : Thermalright HR-02 Macho Black-White 179 zł 
Płyta główna : AsRock Z87 Extreme4 /intel Z87, LGA 1150 485 zł 
Pamięć RAM : Crucial 8GB (2x4GB) 1600MHz CL9 Ballistix 269 zł 
Dysk twardy : Western Digital Blue 1 TB 7200rpm 64MB cache SATA600 205 zł 
Nagrywarka DVD / BluRay : Pioneer DVR-221BK (black) 69 zł