Skocz do zawartości

Komputer do gier ze średniej półki


Recommended Posts

Witam,

żeby za bardzo nie rozwlekać - potrzebuję porady przy tworzeniu konfiguracji komputera. Sprawa jest prosta - do zakupienia jest komputer i monitor razem w przedziale 3500-4000. Zastosowanie - gry. Podkręcać nie zamierzam, ale nie wykluczam (fajnie gdyby było można ale brak możliwości mi nie przeszkadza). Z tego co sam myślałem to:

 

Procesor:Intel 4670 lub 3570
Grafika:GeForce GTX 760
Dysk:WD Black 1TB
Płyta: MSI Z77A 
RAM: 2x4GB Kingston 1600 MHz CL9 (do dołożenia w przyszłości ze względu na budżet)
Zasilacz : Chieftec ~650W (myślę że większy nie jest potrzebny)
Obudowa: nie znam się, byle wszystko pomieściła i była w miarę przewiewna
Monitor: 24 cale full hd, o monitorach wiem tyle że są i jak się je podpina =)

Nie wiem, czy nie potrzebne jeszcze będzie chłodzenie do procesora lepsze niż BOX? Przy braku podkręcania stockowe powinno wystarczyć, a dołożyć zawsze można.

Czekam na dobre propozycje i z góry dzięki za pomoc

Link to post
Share on other sites

http://www.esc.pl/build.php?edit=1&products_id=60954

 

- brak możliwości OC procesora, 

- R9 290 z przyzwoitym chłodzeniem od MSI,

- sprawdzone pamięci RAM i HDD,

- solidna obudowa ze świetną fabryczną wentylacją,

- zasilacz oparty na DC-DC z pół-modularnym okablowaniem.

 

Zostaje jeszcze 500 zł na monitor. Jeśli będzie taka potrzeba, można na czymś zaoszczędzić. ;)

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

Zestaw wyżej bez opcji OC CPU bardzo dobry, zyskujesz w nim R9 290. Co do monitora to myślę że warto zastanowić się nad Benq GW2450HM (VA, 4ms, HDMI, LED, głośniki)

 

Przy niewielkiej dopłacie możesz zostawić sobie możliwość OC CPU w przyszłości:

 

Western Digital Blue 1 TB 7200rpm 64MB cache SATA600

Benq GW2450HM (VA, 4ms, HDMI, LED, głośniki)

Intel Core i5-4670K /3.4GHz, 6MB, LGA 1150, BOX/

AsRock Fatal1ty B85 Killer /intel B85, LGA1150/

Zalman Z3 Plus USB3.0 black (b/z)