Skocz do zawartości

chłodzenie wodne do 2000zl


Recommended Posts

Posiadam procesor i7 4770k plyte msi g65 gaming 16 gb ram crucial balistic tactical zasilacz corsair rm 750w

Nie posiadam obudowy i kart graficznych ( chce kupić 2 780ti ale najpierw jedna póżniej druga- karty i obudowa nie są ujete w budżecie) obudowe myslalem nad corsair 500r albo cooler master storm trooper. jesli proponujecie inna lepsza to slucham ;).

Co do samego Lc/ wc jak kto woli to jestem zielony. Wiec prosze o porade co wybrać. Przegladajac fora duzo sie naczytalem ale nie wiem co jest mi potrzebne. Chlodzenie nie musi byc calkowicie schowane moze byc na obudowie.

Jezeli proponujecie coś droźszego a efektywnego to jestem sklonny dozocic troche. Z wodowane ma byc tylko cpu i jedno gpu drugie narazie bedzie chlodzone powietrzem.

 

A jesli mozna prosic jeszcze o jakis kontroler do wszystkiego i zeby rez. Byl w zatoce. Dziekuje z gory za pomoc i pozdrawiam ;)

Rez

http://www.3kropki.pl/p/koolance-zbiornik-rp-452x2-dual-5.25-reservoir-rev.1.3.html

Pompa

http://www.sklepy24.pl/sklep/darmacz_pl/produkt/koolance-pmp-450s-strong-high-flow-pump/1094

 

Grzejnik

http://www.3kropki.pl/p/chlodnica-hardware-labs-black-ice-radiator-sr1-240-czarna.html

 

Weze Tygon 10/16

Edytowane przez wojtask1111
Link to post
Share on other sites

Ja tam polecam arc xl do LC :P

a co do samego zestawu to odradzam rez w zatoce mi tez kiedys chodzil po glowie zeby taki zamontowac ale mi tutja ludzie odradzili i chyba dobrze

co do samego zestawu to troche ponad 2.3k zl (bez tego ustrojstwa co chcesz czyli kontrolera o pompy itd 2x chlodnice 360 240 block cpu gpu rez pompa zlaczki weze zawor...)

Grzejnik natsu jest w sam raz :]

Link to post
Share on other sites

Jak tobie halas nie bedzie przeszkadzal to moze byc i zatokowy ale wibracje bede i problemy z napelnianiem itd ...