szalas8 4 Napisano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 Witam , właśnie mi padł gtx 275 gigabyte , od początku szwankował. ( obraz sie nie zawsze wyswietlał, przez co musiałem robić resety ) Ale teraz całkiem padł , tylko wentyl sie kręci obrazu brak. Mam pytanie czy mieliscie doświadczenia z gwarancją u gigabyte???, czy robią problemy. Czy powinni mi oddać nową karte , naprawić , a moze oddac kase?? P.s pozdrawiam, dawno mnie tu nie było Cytuj Link to post Share on other sites
TurnToTomorrow 23 Napisano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 jak masz gwarancje to ci wymienią na nową (pozdro) Cytuj Link to post Share on other sites
Endrju1 4 Napisano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 z gwarancją idziesz do punktu gdzie ci kartę sprzedali (większość producentów dość niechętnie przyjmuje reklamacje od klientów końcowych). Cytuj Link to post Share on other sites
pacyna 0 Napisano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 Jest taka opcja, nie wiem dokładnie jak działa, ale nawet bez żadnego dowodu zakupu po gwarancji można kartę wysłać do serwisu zewnętrznego. W moim przypadku wyglądało to tak że spalonego gts'a 8800 zaniosłem do sklepu po gwarancji i po ok 3 tygodniach gigabyte przysłał do sklepu nowiusieńskiego gtx'a 260. pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
Szymon331 152 Napisano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 Ja mam bardzo ale to bardzo złe wspomnienia z gwarancji Gigabytea. Padła mi po 4 miesiącach płyta od Gigabytea X38. Zaniosłem ją do sklepu gdzie wysłali ją do serwisu. Tydzień minął, drugi... trzeciego zacząłem dopytywać się nader intensywnie co jest. W końcu dorwałem zdjęcie u gościa w sklepie. Okazało się że ktoś kto ową płytę gdzieś tam przemieszczał urwał slot PCI expres (nawiasem jak to można urwać?!) Tak czy inaczej po miesiącu nadal nie dość że mi nie oddali naprawionej to sytuacja stanęła w miejscu. Niestety dopiero straszenie rzecznikiem praw konsumenta i odszkodowaniem za zwłokę (komputer zarabiał) pomogły. Dostałem za niewielką dopłatą płytę z chipsetem X48 (jednak tylko z dobrej woli sklepu a nie serwisanta). Co nie zmienia faktu że serwis Gigbytea poznałem o najgorszej strony. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość DANNY_79 Napisano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 viewtopic.php?f=39&t=12959 Tu masz boje kolegi z serwisem GB. Dodatkowo możesz napisać w dziale "pytania do ekspertów / GB" Generalnie zasada jest taka. Jeśli posiadasz jeszcze gwarancję z miejsca gdzie dokonałeś zakupu - to właśnie tam się udajesz. Jeśli takowa Ci się już skończyła, a została tzw. gwarancja producenta, to wchodzisz na stronkę GB, wypełniasz formularz reklamacji i po dogadaniu wiadomości zwrotnej odsyłasz. Pamiętaj, że dobrze jest opisać precyzyjnie usterkę - w Twoim wypadku rzecz jest prosta i oczywista - jednak skup się na opisie, jak do niej doszło i podkreśli, że nie z Twojej winy. pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
szalas8 4 Napisano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 Dzięki, zobaczymy jak bedzie w moim przypadku.. mam nadzieje że wymienią mi na nowego gtx 275. Niestety nie opisałem usterki, wyslalem karte do sklepu w orginalnym pudełku i kabelkami płytką i t d ... Ale sprawa jest oczywista karta nie działa i tyle . Pozostaje czekać. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość DANNY_79 Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 Tak. Widzę, że masz w awatarze moją pasję zapraszam więc viewtopic.php?f=18&t=10442 może Ciebie nasza zabawa zainteresuje. pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
Krzychu2009 0 Napisano 2 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2010 Zdziwiony jestem, nigdy jeszcze nie miałem problemów z serwisem Gigabyte:) Asus swoją drogą. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.