Skocz do zawartości

gwarancja gtx 275


Recommended Posts

Witam , właśnie mi padł gtx 275 gigabyte , od początku szwankował. ( obraz sie nie zawsze wyswietlał, przez co musiałem robić resety )

Ale teraz całkiem padł , tylko wentyl sie kręci obrazu brak.

Mam pytanie czy mieliscie doświadczenia z gwarancją u gigabyte???, czy robią problemy.

Czy powinni mi oddać nową karte , naprawić , a moze oddac kase??

P.s pozdrawiam, dawno mnie tu nie było :)

Link to post
Share on other sites

Jest taka opcja, nie wiem dokładnie jak działa, ale nawet bez żadnego dowodu zakupu po gwarancji można kartę wysłać do serwisu zewnętrznego. W moim przypadku wyglądało to tak że spalonego gts'a 8800 zaniosłem do sklepu po gwarancji i po ok 3 tygodniach gigabyte przysłał do sklepu nowiusieńskiego gtx'a 260. pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Ja mam bardzo ale to bardzo złe wspomnienia z gwarancji Gigabytea. Padła mi po 4 miesiącach płyta od Gigabytea X38. Zaniosłem ją do sklepu gdzie wysłali ją do serwisu. Tydzień minął, drugi... trzeciego zacząłem dopytywać się nader intensywnie co jest.

 

W końcu dorwałem zdjęcie u gościa w sklepie. Okazało się że ktoś kto ową płytę gdzieś tam przemieszczał urwał slot PCI expres (nawiasem jak to można urwać?!) Tak czy inaczej po miesiącu nadal nie dość że mi nie oddali naprawionej to sytuacja stanęła w miejscu.

 

Niestety dopiero straszenie rzecznikiem praw konsumenta i odszkodowaniem za zwłokę (komputer zarabiał) pomogły. Dostałem za niewielką dopłatą płytę z chipsetem X48 (jednak tylko z dobrej woli sklepu a nie serwisanta). Co nie zmienia faktu że serwis Gigbytea poznałem o najgorszej strony.

Link to post
Share on other sites
Gość DANNY_79

viewtopic.php?f=39&t=12959

 

Tu masz boje kolegi z serwisem GB.

Dodatkowo możesz napisać w dziale "pytania do ekspertów / GB"

 

Generalnie zasada jest taka. Jeśli posiadasz jeszcze gwarancję z miejsca gdzie dokonałeś zakupu - to właśnie tam się udajesz. Jeśli takowa Ci się już skończyła, a została tzw. gwarancja producenta, to wchodzisz na stronkę GB, wypełniasz formularz reklamacji i po dogadaniu wiadomości zwrotnej odsyłasz. Pamiętaj, że dobrze jest opisać precyzyjnie usterkę - w Twoim wypadku rzecz jest prosta i oczywista - jednak skup się na opisie, jak do niej doszło i podkreśli, że nie z Twojej winy.

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Dzięki, zobaczymy jak bedzie w moim przypadku.. :) mam nadzieje że wymienią mi na nowego gtx 275. Niestety nie opisałem usterki, wyslalem karte do sklepu w orginalnym pudełku i kabelkami płytką i t d ... Ale sprawa jest oczywista karta nie działa i tyle .

 

Pozostaje czekać. :wariat:

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...