cfaniak 3 Napisano 29 Marca 2014 Udostępnij Napisano 29 Marca 2014 Witam. Mam nietypowy problem, otóż, moja płyta główna MSI 770-c45, odmówiła posłuszeństwa i nie chce współpracować z procesorem. Wada płyty głównej. Chce ją oddać na gwarancję. Płytę kupiłem w ram.net.pl 17.04.2011r. Na stronie MSI pisze, że jest gwarancja na 3 lata, chyba, że sklep zrobi inaczej? Gdzie mam wysłać płytę? Teoretycznie do sklepu gdzie kupiłem, ale jeśli nie przyjmą? Zwrócą przesyłkę np. po 17, to już nie będę miał gwarancji? Co w takim razie będę musiał zrobić? Napisałem już do firmy ram.net, tzn. wypełniłem formularz, w którym opisałem, że płyta sama z siebie przestała działać i, że to na pewno jest wina płyty (żeby nie pisali, że trzeba sie upewnić itp.) Cytuj Link to post Share on other sites
zieloczek100 119 Napisano 29 Marca 2014 Udostępnij Napisano 29 Marca 2014 Liczy się tak na prawdę data zgłoszenia usterki a nie przyjęcia sprzętu na gwarancję. Nie wiem jak MSI ale wiem, że niektóre firmy mają w swoich zasadach, że sprzęt należy dostarczać poprzez dystrybutora. Jeżeli MSI ma opcję, że u nich zgłaszasz usterkę to tak będzie szybciej, jak nie to wiadomo, że przez sklep. Cytuj Link to post Share on other sites
cfaniak 3 Napisano 29 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2014 "Dział reklamacji kart graficznych i płyt głównych: W sprawach dotyczących obsługi gwarancyjnej jaki i pogwarancyjnej komponentów naszej produkcji prosimy kontaktować się bezpośrednio z dystrybutorem/sklepem, gdzie dany komponentów został zakupiony." Czyli jednak muszę do sklepu? A dokładnie, jeżeli nie przyjmie mi tego sklep, jeżeli coś sobie wymyśla, oddadzą niesprawny sprzęt a będzie już po 17tym, to co mógłbym zrobić? Cytuj Link to post Share on other sites
zieloczek100 119 Napisano 29 Marca 2014 Udostępnij Napisano 29 Marca 2014 Była tutaj taka spawa, że ktoś w bodajże esc kupił grafikę i ok 2tygodnie przed końcem gwarancji pojawiły się problemy, sklep jej nie przyjął odsyłając jako sprawną, jednak ten ktoś jeszcze raz zrobił test wysłał do sklepu raz jeszcze, tym razem sklep uznał, że nie jest sprawna, ale nie wyśle jej na naprawę bo skończyła się gwarancja (a gdy wysyłał pierwszy raz jeszcze była), autor tematu poszedł do sądu/ lub najpierw rzecznika praw, wygrał sprawę w sądzie i sklep musiał zwrócić pieniądze za towar + koszty sądowe + koszty przesyłek. Kolega miał podobną sytuację, kupił grafikę po pół roku padłą, potem znowu po pół roku padła i tym razem nie przyjęli twierdzą, że on ją zepsuł (wtf? on należy do osób, które nie wiedzą co do czego jest, dodatkowo raczej nigdy tego nie rozbierał) poszedł do rzecznika, gdy sklep dostał pismo wszystko zostało załatwione w przyspieszonym tempie (dostał telefon - grafika gotowa do odbioru ) - grafika działa do dzisiaj. Cytuj Link to post Share on other sites
cfaniak 3 Napisano 29 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2014 Dziękuję za pomoc. Teraz muszę czekać, na wiadomość, że sklepu, że mogę wysłać paczkę. Zrobię milion zdjęć przed wysłaniem, wszystkie e maile, potwierdzenie nadania itp. Trzeba się zabezpieczyć, prawda? Cytuj Link to post Share on other sites
zieloczek100 119 Napisano 29 Marca 2014 Udostępnij Napisano 29 Marca 2014 Nie usuwaj wiadomości e-mail i tyle, najlepiej jak masz numer to zadzwonić do sklepu - nie bądz tak negatywnie nastawiony, wiem, że kraj w którym żyjemy jest uznawany za bandę złodziei, ale nie każdy taki jest Cytuj Link to post Share on other sites
cfaniak 3 Napisano 31 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 " Witam, Odpowiedzialność sprzedawcy za towar kończy się po 2 latach od sprzedaży. Jeśli uważa Pan, ze ma Pan dłuższą gwarancje, to proszę się zgłosić do gwaranta czyli do producenta." Czyli nici z gwarancji, tak? Na stronie MSI pisze, że jest 3 lata, ale może to się zmienić w zależności od sklepu. Czy opłaca się kupić http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4103236011 czy warto zaryzykować z tymi portami? Szukam płyty do 140zł z przesyłką. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.