brutalcompany 1 Napisano 1 Marca 2014 Udostępnij Napisano 1 Marca 2014 Witam. W maju 2013 zakupiłem mysz Logitecha (G400 przewodowa)i podkładkę A4 Tech XGame X7-500MP. Do niedawna spisywała się bez zarzutu, jednak dwa tygodnie temu zaczęła..świrować. Normalnie przesuwałem myszką, gdy nagle kursor zatrzymywał się na kilka sekund, po czym myszka działała normalnie. Pomyślałem, że to wina portu USB, więc przepiąłem kabel do innego, ale problem został. Ponadto co jakiś czas myszka sama się wyłącza i zaczyna działać dopiero po odłączeniu i ponownym podłączeniu. Odświeżam, problem się nasila. Wczoraj z 3 razy myszka sama z siebie się wyłączała. Cytuj Link to post Share on other sites
TheReeD 2 Napisano 1 Marca 2014 Udostępnij Napisano 1 Marca 2014 Być może jest to uszkodzona końcówka kabla lub coś z sensorem. Posiadasz gwarancję? Cytuj Link to post Share on other sites
brutalcompany 1 Napisano 1 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Marca 2014 (edytowane) Tak, posiadam. Oddać mysz do sklepu, jak mniemam? Edytowane 1 Marca 2014 przez brutalcompany Cytuj Link to post Share on other sites
Reveq 13 Napisano 1 Marca 2014 Udostępnij Napisano 1 Marca 2014 Wyślij to do serwisu logitech'a... Napewno ci zreperują albo dadzą nową myche Pod tym względem to wspaniała firma. Cytuj Link to post Share on other sites
Cacek93 2397 Napisano 10 Marca 2014 Udostępnij Napisano 10 Marca 2014 Przeczyść (przedmuchaj itp.) sensor pod spodem myszki. Niektóre egzemplarze mają problem z kablem i z tego powodu świrują. Jeśli masz gwarancję to odsyłaj, ich serwis działa bardzo sprawnie. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.