Skocz do zawartości

Wybór smartfona ~800zł


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez genisuken,

Recommended Posts

Czołem!
Zdaje się że nadszedł moment w którym należałoby zacząć się rozglądać za nowym telefonem. W tej chwili mam ajfona 3GS, który mi służy chyba prawie 4 lata. 
Ale do rzeczy. Rozglądam się za telefonem z androidem. Chciałbym, żeby miał dobrą baterię i nie zdychał za każdym razem jak włączę GPS czy muzykę. Na funkcjach odtwarzacza muzyki mi średnio zależy, bo słucham rzadko (a jak już to długo - i znów kłania się bateria). Fajnie by było jakby współpracował z Aero2 i miał slot microSD.
Jak ostatnio patrzyłem spodobał mi się Pentagram Monster X5, zastanawiałem się nad Samsungiem SII i tym Nexusuem który został niedawno wycofany.
No i co do ceny: napisałem 800, nie obrażę się za fajne propozycje sprzętu koło tysiąca, tańsze też mile widziane. 
Będę wdzięczny za pomoc bądź rady, bo w kwestii telefonów jestem strasznie zielony :)

Link to post
Share on other sites
  • Rozwiązanie

"Polskimi" telefonami radzę się nie interesować, jakość wykonania niska, a użyte podzespoły słabej jakości.

Nexus 4 to chyba najlepszy wybór w tej cenie, jedynym jego mankamentem jest brak slotu na kartę microSD. Równie dobrym telefonem w tej kategori cenowe jest xperia sp, świetnie wykonany, nakładka sony lekka i nic się nie zacina, dobra jakość dźwięku, tylko ekran może się nie podobać, ale według mnie jest ok. W tej cenie można wyrwać nową lumie 920 na allegro, jakość wykonania na wysokim poziomie, mocne podzespoły, świetny aparat i całkiem pojemna bateria, system intuicyjny i warto się nią zainteresować.

Edytowane przez genisuken
Link to post
Share on other sites

Szukaj Nexusa 4 - super sprzęt. Kupiłem kilka dni temu 2-miesięcznego wraz z kilkoma dodatkami za 900 zł. Śmiga jak marzenie.