Skocz do zawartości

Rootowanie SGS3 od T-Mobile


Recommended Posts

Cześć.

Dzisiaj rootowałem mojego Samsunga galaxy s3 od T-Mobile za pomocą tego filmu 

Miałem wykupiony abonament z internetem do tego telefonu a po roocie okazało się że nie mogę dzwonić do nikogo ponieważ pojawia się komunikat ''Sieć telefonii komórkowej niedostępna'' oraz nie mogę używać internetu.

Czy aby przywrócić możliwość kontaktowania się należy zadzwonić do biura obsługi T-Mobile,czy obejdzie się w jakiś sposób bez tego? 

Proszę o pomoc ponieważ jestem zielony w tych tematach :(

Link to post
Share on other sites

Wszystkim dziękuje za pomoc ale wczoraj posłużyłem się tym http://forum.mobione.pl/rom-y-poradniki-i-modyfikacje-159/samsung-galaxy-s-iii-i9300-powrot-do-oryginalnego-romu/?PHPSESSID=7130eaee4f40df73eb530f3436a854d2 poradnikiem i wszystko śmiga jak wcześniej :)

Pozdrawiam i temat do zamknięcia.


Niestety ale problem powrócił :(

W piątek przyszła do mnie wiadomość że T-Mobile uruchomił w moim regionie nowe nadajniki do szybszego internetu czy coś takiego i od tego czasu znów ani nie mogę dzwonić ani używać neta. 

Sprawdziłem w /ustawienia/ Informacje o urządzeniu/ stan/ i wyświetla mi stan urządzenia oficjalny.

Sprawdziłem także numer IMEI lecz tu występuje ciąg liczb ************** i na samym końcu na telefonie jest /01 a pod baterią /8 

Co mogę jeszcze zrobić?

 

Czy wgranie tego : http://forum.androidnow.pl/threads/4778-JB-4-3-Samsung-Galaxy-S3-GT-I9300-(I9300XXUGMK6)-Open-Europe-J%C4%99zyk-Polski-ver-testowa pomoże?

 

Ps. IMEI nie zaczyna się na 00499 jeżeli to jest ważne.

Edytowane przez Dawids9450
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.