szylolek 13 Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 (edytowane) Witam 3 stycznia byłem zmuszony oddać moją kartę graficzną (GTX 460) do serwisu. Pod obciążeniem syczała, piszczała, a do tego jeden z wentylatorów zaczął buczeć. Kartę kupowałem w sklepie Proline w moim mieście - tam ją również oddałem, ale serwisant zaznaczył że minęły 2 lata od daty zakupu i naprawą nie zajmą się oni, tylko Gigabyte. W przypadku gwarancji udzielanej przez sklep, mają oni 21 dni roboczych na naprawę urządzenia, ale jak jest w przypadku gwarancji producenta? Jest to gdzieś określone czy mogę sobie powróżyć z fusów? Pozdrawiam Edytowane 25 Stycznia 2014 przez szylolek Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.