Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam, zacznę od tego ze w tym temacie jestem zupełnym laikiem.

Niedługo na świat przyjdzie moja długo oczekiwana córeczka i mam zamiar filmowac jej pierwsze chwile, dni, miesiące i lata :-)

Szukam kamerki która będzie prosta w obsłudze dla takiego amatora jak jak ;-)

cena około 1200zl (jeżeli to mało zawsze mogę coś dorzucić :-))

Link to post
Share on other sites

Lustranka nie, ale ogólnie zgadzam się że zamiast kamery kup dobry aparat cyfrowy. Dlaczego?

 

- w tym przedziale cenowym uzyskasz moim zdaniem lepszą jakość niż w kamerze.

- jednocześnie będziesz mógł robić lepsze zdjęcia niż starym aparatem

- stary aparat możesz sprzedać i uzyskane środki dołożyć do budżetu, albo po prostu oddać komuś

 

Proponuję Canon SX270 HS. Kręci filmy 1080/60p. Jeden z najlepszych, o ile nie najlepszy kompakt z tej półki, a w dodatku kosztuje poniżej 1000 zł.

 

A jeśli chcesz opcję "full wypas", to poczytaj o Canon EOS M lub Sony NEX. Ceny zaczynają się odpowiednio od 1300 i 1500 zł. Matryca jest takiej samej wielkości co w lustrzance (co powoduje nieporównywalnie lepszą jakość zdjęć i filmów niż w kompakcie), a obsługa 100% bezproblemowa i automatyczna, dosłownie każdy sobie poradzi.

Link to post
Share on other sites

Tańsze kamerki mają malutkie matryce, często nawet niedostosowane do kręcenia 1080p. Haczyk jest taki że każdy aparat ma limit czasu pojedynczego nagrania, ze względu na regulacje prawne. Ten limit to najczęściej 30 minut z tego co pamiętam, ale to też zależy od modelu aparatu (czasem jest mniej). W większości przypadków jest to bez znaczenia, bo rzadko kiedy nagrywa się tak długie filmiki.

 

Edytowane przez Luki91
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie