Skocz do zawartości

GTA 4 Jai patch ?


Recommended Posts

Witam mam pytanie zainstalowalem gta4 uruchomilem gre,i tragedia w ustawieniach tekstury mam na high tylko jednej nie moge przelaczyc z medium na high,poza tym reszta cieni detale itp tez na max i lipa ;/ nie wiem czemu,gra wyglada tragicznie brak AA wszystko poszarpane,moj komp to AMD phenom2 945 4x 3,0ghz 4gb Ati radeon hd 4770 512 ddr5 win7 32bit. czytale ze patche duzo daja dnosnie plynnosci gry Poradzicie cos?

Link to post
Share on other sites

Gra oryginalna?

 

Tak, patche potrafią sporo przyśpieszyć tą grę. Zależnie od konfiguracji i jej kaprysów.

 

nie wiem czemu,gra wyglada tragicznie brak AA wszystko poszarpane

"Wszystko poszarpane" wynika z braku obsługi AA, tak jak napisałeś. :P

 

_______________

Jaki masz zasilacz?

Link to post
Share on other sites

Poprawi się płynność. Zawsze najlepiej jest instalować wszystkie oficjalne patche. Połączone ze sobą potrafią zdziałać cuda. Na pewno musi mieć 1.2 i 1.4. Z tego co pamiętam to chyba standard w poprawieniu rozgrywki.

Link to post
Share on other sites

Co za różnica czy gra oryginalna czy nie? Piraty działają tak samo.

I nie żadne łączenie patchy, bo każdy następny zawiera w sobie wszystkie poprzednie.

 

edit// kto znowu edytuje moje posty? Po za tym dlaczego? Bo chcę komu pomóc po za forum? :D:P

 

Autorze tematu, jeśli masz problem z dobraniem patcha, albo czegoś innego, do GTA pisz na PW, bo tutaj, jak widać, nie zawsze można pomóc.

Link to post
Share on other sites

U mnie patche pomogły bardzo dużo. A kolega powyżej pisał coś o opcji AA w patchu 1.0.6.0. Ja mam go zainstalowanego i nie ma żadnej opcji AA.

Po wgraniu tego patcha w opcjach graficznych pojawiła się Texture Filter Quality i możliwe tryby: bilinear, trilinear, Anisotropic x2, x4, x8, x16 - bardzo ładnie wygładza krawędzie :wariat:

 

http://gtanet.info/images/gta4/graphic-options-small.jpg

Link to post
Share on other sites

Anisotropic filtering to nie Antialiasing, pierwsze poprawia jakość tekstur, drugie wygładza krawędzie ukośnie. Z tego co wiem ani GTA IV ani EFLC nie obsługuje AA, są tylko mody poprawiające grafikę i imitujące AA poprzez skalowanie rozdzielczości.

Link to post
Share on other sites

Anisotropic filtering to nie Antialiasing, pierwsze poprawia jakość tekstur, drugie wygładza krawędzie ukośnie. Z tego co wiem ani GTA IV ani EFLC nie obsługuje AA, są tylko mody poprawiające grafikę i imitujące AA poprzez skalowanie rozdzielczości.

Może to faktycznie nie AA, ale anisotropic też działa przeciwko aliasingowi i efekt końcowy jest bardzo zadowalający. Słyszałem, że jak przez sterownik się wymusi AA, to działa na GTA 4 - nie sprawdzałem.
Link to post
Share on other sites

Nie żebym się mądrzył, ale filtrowanie anizotropowe nie "działa przeciwko aliasingowi". Gdyby tak było nie potrzebowalibyśmy funkcji AA.

Anisotropic filtering is a technique used in the 3-D computing field to enhance the image quality of textures on rendered surfaces which are sloped relative to the viewer. This is achieved by eliminating aliasing, which is responsible for the jagged or pixelated quality of some graphics. In addition to its anti-aliasing qualities, this filtering also reduces blurring of sloped textures, an improvement over previous types of filtering known as bilinear and trilinear filtering. An important distinction of anisotropic filtering as compared to other anti-aliasing methods is that it affects only the textures on a shape, but not the shape itself.

Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...