cinkowski 0 Napisano 13 Maja 2010 Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 Witam mam pytanie zainstalowalem gta4 uruchomilem gre,i tragedia w ustawieniach tekstury mam na high tylko jednej nie moge przelaczyc z medium na high,poza tym reszta cieni detale itp tez na max i lipa ;/ nie wiem czemu,gra wyglada tragicznie brak AA wszystko poszarpane,moj komp to AMD phenom2 945 4x 3,0ghz 4gb Ati radeon hd 4770 512 ddr5 win7 32bit. czytale ze patche duzo daja dnosnie plynnosci gry Poradzicie cos? Link to post Share on other sites
19arek93 0 Napisano 14 Maja 2010 Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 Gra oryginalna? Tak, patche potrafią sporo przyśpieszyć tą grę. Zależnie od konfiguracji i jej kaprysów. nie wiem czemu,gra wyglada tragicznie brak AA wszystko poszarpane"Wszystko poszarpane" wynika z braku obsługi AA, tak jak napisałeś. _______________ Jaki masz zasilacz? Link to post Share on other sites
Niaghaman 0 Napisano 14 Maja 2010 Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 Poprawi się płynność. Zawsze najlepiej jest instalować wszystkie oficjalne patche. Połączone ze sobą potrafią zdziałać cuda. Na pewno musi mieć 1.2 i 1.4. Z tego co pamiętam to chyba standard w poprawieniu rozgrywki. Link to post Share on other sites
reenstix 12 Napisano 14 Maja 2010 Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 Do podstawki najnowszy patch to 1.0.6.0 - poprawia trochę płynność i włącza obsługę AA edit. wreszcie cienie też wyglądają tak jak powinny Link to post Share on other sites
cinkowski 0 Napisano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 ZAsilacz Seasonic 400W,niedawno zmienialem jakeis 2 tyg temu:) poscigam te patche zobaczymy:)jak nie to po prostu dam sobie spokoj z rockstarem Link to post Share on other sites
Player1 1183 Napisano 14 Maja 2010 Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 Zainstaluj patche i podkręć procka, to powinno wystarczyć do przyjemnej rozgrywki a jeśli jesteś fanem GTA, to zaprawdę powiadam ci, warto. Link to post Share on other sites
SoundsGreat 1647 Napisano 14 Maja 2010 Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 Co za różnica czy gra oryginalna czy nie? Piraty działają tak samo. I nie żadne łączenie patchy, bo każdy następny zawiera w sobie wszystkie poprzednie. edit// kto znowu edytuje moje posty? Po za tym dlaczego? Bo chcę komu pomóc po za forum? Autorze tematu, jeśli masz problem z dobraniem patcha, albo czegoś innego, do GTA pisz na PW, bo tutaj, jak widać, nie zawsze można pomóc. Link to post Share on other sites
JoHnNy08PL 184 Napisano 14 Maja 2010 Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 Dokładnie, ja zawsze instalowałem patcha od razu którego chciałem bez łączenia i nie było żadnych problemów Link to post Share on other sites
sas11 0 Napisano 19 Maja 2010 Udostępnij Napisano 19 Maja 2010 U mnie patche pomogły bardzo dużo. A kolega powyżej pisał coś o opcji AA w patchu 1.0.6.0. Ja mam go zainstalowanego i nie ma żadnej opcji AA. Link to post Share on other sites
reenstix 12 Napisano 19 Maja 2010 Udostępnij Napisano 19 Maja 2010 U mnie patche pomogły bardzo dużo. A kolega powyżej pisał coś o opcji AA w patchu 1.0.6.0. Ja mam go zainstalowanego i nie ma żadnej opcji AA. Po wgraniu tego patcha w opcjach graficznych pojawiła się Texture Filter Quality i możliwe tryby: bilinear, trilinear, Anisotropic x2, x4, x8, x16 - bardzo ładnie wygładza krawędzie http://gtanet.info/images/gta4/graphic-options-small.jpg Link to post Share on other sites
Player1 1183 Napisano 19 Maja 2010 Udostępnij Napisano 19 Maja 2010 Anisotropic filtering to nie Antialiasing, pierwsze poprawia jakość tekstur, drugie wygładza krawędzie ukośnie. Z tego co wiem ani GTA IV ani EFLC nie obsługuje AA, są tylko mody poprawiające grafikę i imitujące AA poprzez skalowanie rozdzielczości. Link to post Share on other sites
reenstix 12 Napisano 20 Maja 2010 Udostępnij Napisano 20 Maja 2010 Anisotropic filtering to nie Antialiasing, pierwsze poprawia jakość tekstur, drugie wygładza krawędzie ukośnie. Z tego co wiem ani GTA IV ani EFLC nie obsługuje AA, są tylko mody poprawiające grafikę i imitujące AA poprzez skalowanie rozdzielczości.Może to faktycznie nie AA, ale anisotropic też działa przeciwko aliasingowi i efekt końcowy jest bardzo zadowalający. Słyszałem, że jak przez sterownik się wymusi AA, to działa na GTA 4 - nie sprawdzałem. Link to post Share on other sites
Player1 1183 Napisano 20 Maja 2010 Udostępnij Napisano 20 Maja 2010 Nie żebym się mądrzył, ale filtrowanie anizotropowe nie "działa przeciwko aliasingowi". Gdyby tak było nie potrzebowalibyśmy funkcji AA. Link to post Share on other sites
DIXON 4 Napisano 20 Maja 2010 Udostępnij Napisano 20 Maja 2010 Wgraj 1.0.6.0 ustaw najwyzsza rozdzielczosc teksutry na high itd.. a i cienie wylacz w ogole to gra zacznie pieknie chodzic Link to post Share on other sites
reenstix 12 Napisano 20 Maja 2010 Udostępnij Napisano 20 Maja 2010 Nie żebym się mądrzył, ale filtrowanie anizotropowe nie "działa przeciwko aliasingowi". Gdyby tak było nie potrzebowalibyśmy funkcji AA. Anisotropic filtering is a technique used in the 3-D computing field to enhance the image quality of textures on rendered surfaces which are sloped relative to the viewer. This is achieved by eliminating aliasing, which is responsible for the jagged or pixelated quality of some graphics. In addition to its anti-aliasing qualities, this filtering also reduces blurring of sloped textures, an improvement over previous types of filtering known as bilinear and trilinear filtering. An important distinction of anisotropic filtering as compared to other anti-aliasing methods is that it affects only the textures on a shape, but not the shape itself. Link to post Share on other sites
Player1 1183 Napisano 20 Maja 2010 Udostępnij Napisano 20 Maja 2010 Ok, zwracam honor, wygląda na to, że faktycznie w pewnym stopniu filtrowanie anizotropowe "działa przeciw aliasingowi". Link to post Share on other sites
sas11 0 Napisano 21 Maja 2010 Udostępnij Napisano 21 Maja 2010 Ale ja dużej różnicy nie zauważyłem w 1280x1024. A co do wymuszania w sterownikach - u mnie nie działało ani na hd4650 ani na gts250 Link to post Share on other sites
Recommended Posts