Skocz do zawartości

MSI Afterburner podkręcanie 5850


Recommended Posts

Elo,

Mam problem z podkręceniem Radosława 5850 przez program 'MSI Afterburner', gdy zmieniam taktowania na 850 - 1150 i póbuje zapisać, to niestety ale zapisują sie domyślne ustawienia.

Może mi ktoś wytłumaczyć jak mam podkręcić karte graficzną w tym programie aby ustawienie zachowały się?

Mile widziane będą sugerowane taktowania dla tej karty, gdyż nie znam się na tym.

Jeśli ktoś wie też coś o napięciach to słucham

 

Pomocy.

Link to post
Share on other sites

odrobine samodzielnosci! nawet tutaj byl ten problem juz poruszany viewtopic.php?f=43&t=10827&st=0&sk=t&sd=a , wystarczy troszke poszukac. odpowiedz brzmi "EnableUnofficialOverclocking = 1"

taktowania ustaw na 1100 dla rdzenia i 1400 dla pamieci :D

kazda sztuka inaczej sie kreci wiec pytanie bez sensu IMO.

Link to post
Share on other sites

@.daft a napięcia też zmieniać? żeby mi tam się coś nie przypaliło..

 

edit:

aleś dowcipny jetseś nie da się ustawić takich taktowań jak podałeś.

 

edit2:

udało mi się zmienić taktowania na: 850/1150, temperatura w MSI Kombustorze nie uległa zmianie w max obciążeniu nadal mam '63 oC' czy to oznaka że moge dalej kręcić?

W napięciach nic nie zmieniałem, a powinienem?

 

edit3:

Naszło mi nowe pytanie: Czy MSI Afterburner musi być włączony aby ustawione taktowania pracowały?

 

edit4:

Odkręciłem te ustawienia ponieważ Call of Duty MW2 zaczoł się zawieszać i temperatura jednak wzrosła do 74oC..

 

Jedyne wyjście to napięcie?

Link to post
Share on other sites

oki dzięki, ale najpierw czekam na kumpla jak przyjdzie z dyskiem> zgram rzeczy, potem robie RAID0 i reinstall systemu, następnie kręce procka przez 'OC Genie' do jakiegoś 3.2ghz no i grafike troche też.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...