yozone 65 Napisano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2013 Hej, mam problem taki jak w temacie. Tydzień temu kupiłem "es czwórkę" i niedawno zobaczyłem, że w prawym górnym rogu tylna klapka nie łapie się zaczepu, przez co trochę odstaje. 2000zł zapłaciłem, więc tak tego nie zostawię... Co z tym zrobić? Kupiłem to urządzenie w mediaexpercie (koleżka który mnie obsługiwał nie mógł zaleźć mojego produktu na magazynie, więc chciał mi dać telefon z wystawy, stojący za szybką i przekonywał mnie, że telefon jest całkowicie nowy i nieużywany... i wziąłem, bo nie chciałem dłużej czekać), czy dadzą mi nowy telefon w ramach gwarancji (nie wykupiłem tej dodatkowej, mam standartową), czy naprawią usterkę itp? I ile to mogłoby kosztować? Może w sobotę się do nich wybiorę, ale chciałbym znać chociaż cień prawy już teraz 1 Cytuj Link to post Share on other sites
michal0120 22 Napisano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2013 najlepiej jak byś dał zdjęcie tego problemu a co do gwarancji to idź i im powiedz ze ci klapka nie dochodzi i chcesz wymienić telefon albo niech ci to jakoś naprawią 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Ravir 631 Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 Tylko odstaje czy może zaczął Ci już trzeszczeć ? This is not a bug it's a feature - A czego się Spodziewałeś po Szajsungu Galaxy S4 ? Sam mam SGS4 i u mnie zaczął się rozłazić i rozpadać po miesiącu :) Rekalmuj - choc nie zdziw się, ja Ci odpowiedzą, ze to uszkodzenie mechaniczne i nie podlega gwarancji. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
ArioX 518 Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 @Ravir, zabiłeś mnie tą odpowiedzią Do autora: serwis Samsunga to jedna z jego największych zalet, oddawałem do nich Samsunga Note z 5 razy i zawsze naprawili usterkę... przy okazji psując coś innego (real story!). Koniec końców oddali mi kasę. Wklej fotki jak mozesz na forum, a fona z miejsca odeślij do serwisu. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
warnisty4321 54 Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 (edytowane) Co jak co, ale Samsung chyba sobie kpi z klientów. Nie rozumiem jednej rzeczy. Wyprodukowanie powiedzmy aparatu czy tam głośniczka kosztuje około 5-10 zł. A oni robią akcje typu zalany smarphone(dają kropelkę na czujnik i twierdzą, że użytkownik zalał smartphona). To jest śmiechu warte. A co do wykonania S4. Jakim cudem w recenzjach piszą, że G2 jest gorzej wykonany od S4? Mając obydwa w ręce nie ma w ogóle porównania. Tym bardziej, że G2 ma obudowę typu unibody. To jest chore. Edytowane 13 Grudnia 2013 przez warnisty4321 1 Cytuj Link to post Share on other sites
yozone 65 Napisano 15 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2013 Dzięki za odpowiedzi - trochę mnie uspokoiły. Łapcie plusiki chłopaki. Wczoraj byłem w sklepie. Pan chwilę pooglądał mój telefon, zadzwonił do przełożonego, ten też obejrzał i wymienili mi telefon . Świetna sprawa, nareszcie nic nie odstaje, teraz tylko czekam na pokrowiec, który zamówiłem i raczej nie rozpadnie się po miesiącu jak @Ravirowi Temat do zamknięcia Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.