carl22 4 Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 Witam. Dziś rozwaliły mi się słuchawki (Creative Aurvana Live) i poszukuje nowych. Nie mam dedykowanej karty dźwiękowej więc nie mogę chyba szaleć z nie wiadomo czym, dlatego zwracam się do was z pomocą. Jakie słuchawki kupić? Używane będą do słuchania muzyki jak i grania. Kolega polecił mi AKG K44/K77 ale nie znam się na słuchawkach, nie miałem z tą marką do czynienia dlatego chciałbym się upewnić czy to solidne słuchawy. Na czym mi zależy: Słuchawki mają dobrze tłumić otoczenie (zamknięte/pełne? tak się nazywa ten typ bo nie pamietam?). Mają być trwałe. Budżet to do 300zł jeżeli się opłaci do integry. Cytuj Link to post Share on other sites
BattleCrit 1065 Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 Powiem tak kup ponownie Creative Aurvana Live i do tego lepszą dźwiękówkę wtedy odczujesz moc 2 Cytuj Link to post Share on other sites
carl22 4 Napisano 26 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 A co z AKG? To dobra marka? I K44/77 różnią się czymś od CAL?? Cytuj Link to post Share on other sites
BattleCrit 1065 Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 (edytowane) bez lepszej karty dźwiękowej nie odczujesz różnicy Cale kupisz za 150-160 za resztę kup używaną dźwiękówkę typu np X-Fi http://allegro.pl/creative-x-fi-titanium-sb0880-i3745962249.html Edytowane 26 Listopada 2013 przez desmon Cytuj Link to post Share on other sites
carl22 4 Napisano 26 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 A jeszcze mam pytanie odnosnie Test Beyerdynamic Custom One Pro. Drogie ale wydają się być ciekawe. Domyślam się że bez dedykowanej karty nie poznam jego mocy ale czy ogólnie ta karta jest opłacalna? Droga, spodobało mi się możliwość dopasowania brzmienia itd. Cytuj Link to post Share on other sites