Skocz do zawartości

Słuchawki pokroju Creative Aurvana Live lub lepsze

Recommended Posts

Witam. Dziś rozwaliły mi się słuchawki (Creative Aurvana Live) i poszukuje nowych. 

Nie mam dedykowanej karty dźwiękowej więc nie mogę chyba szaleć z nie wiadomo czym, dlatego zwracam się do was z pomocą. Jakie słuchawki kupić? Używane będą do słuchania muzyki jak i grania. Kolega polecił mi AKG K44/K77 ale nie znam się na słuchawkach, nie miałem z tą marką do czynienia dlatego chciałbym się upewnić czy to solidne słuchawy.

Na czym mi zależy:

Słuchawki mają dobrze tłumić otoczenie (zamknięte/pełne? tak się nazywa ten typ bo nie pamietam?). Mają być trwałe. Budżet to do 300zł jeżeli się opłaci do integry.

A jeszcze mam pytanie odnosnie Test Beyerdynamic Custom One Pro. Drogie ale wydają się być ciekawe. Domyślam się że bez dedykowanej karty nie poznam jego mocy ale czy ogólnie ta karta jest opłacalna? Droga, spodobało mi się możliwość dopasowania brzmienia itd. 

K77/K44, to stara szkoła grania AKG, czyli główny nacisk na analityczność, niedobór basu i wygodę. 

Co do COP, to mają taką jedną fajną rzecz - regulacja basu na nausznikach. Jednak i mistrz bata z g*na nie ukręci, więc bez względu na "tryb" mają Vkę (choć to wada jedynie patrząc moim okiem). Na maksa to takie 'umpa umpa'. Podobno bazują na DT770, stąd te objawy.

Jeżeli lubisz Vkę, to masz w miarę łatwo. Jeżeli oczywiście nie chcesz iść w lepsze źródło, a słuchawki. DTX 501p, AH-D1100, CAL!2 itd.

http://www.skapiec.pl/site/cat/49/comp/4648024#from35101 - zdecydowanie odradzam. Dałem ponad 200zł i po kilku dniach padły, a gwarancja to ściema i czekam do dzisiaj.

co ty pie...

Każdy sprzęt się psuje, z gwarancją też nie ma problemu. Jeśli to uszkodzenie mechaniczne to dziwię się, bo słuchawki solidnie wykonane.

bez lepszej karty dźwiękowej nie odczujesz różnicy

Cale kupisz za 150-160 za resztę kup używaną dźwiękówkę typu np X-Fi

http://allegro.pl/creative-x-fi-titanium-sb0880-i3745962249.html