Cacek93 2397 Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 Skoro zadajesz takie pytania to nie jest sprzęt dla Ciebie LightBoost zmniejsza smużenie i nie jest zależny od liczby klatek generowanych przez PC. Najpierw poczytaj co to jest ten G-sync oraz v-sync. Różnicę widać nawet pomiędzy 60-cioma, 70-cioma klatkami. Jednak nie we wszystkich grach, gdyż to zależy od szybkości w jakiej zmieniają się obrazy - patrząc na statyczny obraz nie ma różnicy i znaczenia, czy to jest 5, czy 100 klatek. Cytuj Link to post Share on other sites
acorp 8 Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 LightBoost zmniejsza smużenie i nie jest zależny od liczby klatek generowanych przez PC. Najpierw poczytaj co to jest ten G-sync oraz v-sync. Poczytałem i...: For lesser GPU and fluctuating variable frame rates (<100fps), the G-SYNC monitor is a preferable experience. For powerful GPU and solid 120fps@120Hz, I prefer strobe backlights, and the best one is Eizo's FG2421. G-SYNC Mode: Better for variable framerates (eliminate stutters/tearing, more blur) Strobe Mode: Better for constant max framerates (e.g. 120fps @ 120Hz, eliminates blur) G-SYNC monitors supports strobing at 85Hz and at 144Hz źródło: http://www.blurbusters.com Czyli teoretycznie powinienem kupić monitor z G-sync, a nie z Lightboost. Cacek93 - Lightboost zmniejsza smużenie, ale chyba jednak zależy od liczby klatek generownych przez komputer bo działa dopiero od tych 100Hz ? A co robi poniżej 100Hz, nic ? Korzyść z Lightboost to zmniejszenie opóźnienia - przy 60Hz jest 16,7ms, przy 120Hz jest 8,3ms, przy 120hz+lightboost 2,4ms. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.