verona 0 Napisano 24 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2013 (edytowane) Witam. Czy ktoś z czytających ten temat zwracał kiedyś na gwarancję produkt zamówiony przez sklep komputronik.pl? Zamówiłem laptopa Asusa który potrzebowałem pilnie do pracy. W piątek odebrałem go, wszystko było super ale uruchomił się tylko raz, za drugim czarny ekran - prawdopodobnie skopana płyta główna lub jej bios. Zgłosiłem reklamację i zamówiłem kuriera przez internet zaznaczając, że płaci odbiorca - jutro ma odebrać paczkę. I tu moje pytanie - ile to może trwać? Czytałem regulaminy itp, i wiem, że oni mają na sprawdzenie chyba 14 dni, potem ileś tam ma serwis asusa itp itd, czytałem na forach, że może to potrwać nawet miesiąc lub kilka, co jest dla mnie niedopuszczalne bo jak już mówiłem potrzebuję go do pracy. Zwracał ktoś z was laptopa w komputroniku, a najlepiej asusa? Ile to trwało? Otrzymał ktoś z powrotem po kilku dniach lub tygodniu? Pozdrawiam Edytowane 24 Listopada 2013 przez verona Cytuj Link to post Share on other sites
SKEEPER 16089 Napisano 24 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2013 Reklamację zgłaszałeś na stronie Asus'a, czy komputronika? Cytuj Link to post Share on other sites
verona 0 Napisano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2013 Reklamację zgłaszałeś na stronie Asus'a, czy komputronika? Komputronika przez ich formularz RMA. Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 24 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2013 Serwis Asusa - są przypadki nawet 3 miesięcznego oczekiwania. Najlepiej zgłaszać to jako "niezgodność towaru z umową", wtedy chociaż masz pewny czas 14 dni roboczych na rozpatrzenie zgłoszenia (ale trzeba to wyraźnie zaznaczyć w zgłoszeniu). Cytuj Link to post Share on other sites
verona 0 Napisano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2013 Niestety tego już nie zmienię Cytuj Link to post Share on other sites
SKEEPER 16089 Napisano 24 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2013 W regulaminie Komputronika napisane jest, że: "...okres rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 28 dni roboczych...." . Cytuj Link to post Share on other sites
Pankracy666 312 Napisano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2013 Wybaczcie odkopię temat: Zakupiłem towar przez allegro nick sprzedawcy Seagate (tak na prawdę jest to firma komputronik) i sprzęt mi się uszkodził przestał i działać. Gdzie to zgłosić ? - Zgłosiłem to dwa razy do "Gwarancyjne zgłoszenie reklamacji RMA" - cisza ZERO odzewu ze strony firmy Komputronik - Napisałem także wiadomość e-mail bezpośrednio do firmy na adres rma@komputronik.pl - również cisza zero odzewu, Gdzie i jak to zglosić ? - pierwszy raz się spotykam żeby aż tak firma lała na klienta .... syf nie firma. Podpowiedzcie coś Panie i Panowie. Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2013 nick sprzedawcy Seagate A u Niego zgłaszałeś? 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Pankracy666 312 Napisano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2013 Jeszcze nie bo usunąłem aukcję z "kupionych" spróbuję znaleźć i zrobię jak piszesz. Dziwne tylko, że przez stronę komputronika nie można tego po ludzku zrobić w końcu to oni to sprzedają ... Gdybym wiedział, że nick Seagate na allegro pochodzi od komputronika to na pewno bym tam nie kupił Cytuj Link to post Share on other sites
Krystian69 682 Napisano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2013 A paragon masz ? jeśli tak to podejdź do komputronika i po sprawie. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Pankracy666 312 Napisano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2013 Wszystko mam. Komputronika nie ma u mnie w mieście. Cytuj Link to post Share on other sites
Krystian69 682 Napisano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2013 To napisz do najbliższego Komp. o co chodzi i wyślij im paczkę (napisz jeszcze na kartce jaki problem i wyślij ją razem z paczką).A najlepiej to zadzwoń. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Pankracy666 312 Napisano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2013 Jutro zadzwonię gdyż na razie do godziny 17 byłem zajęty. Dodam, że e-mail przez allegro - tam skąd kupiłem dysk to nadal tylko strata czasu i olewka ze strony firmy komputronik. Cytuj Link to post Share on other sites
Krystian69 682 Napisano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2013 Jak już byś wysyłał paczkę to oczywiście tylko za potwierdzeniem odbioru,i zeskanuj sobie te paragony bo często lubią się u nich gubić wiem z własnego dośw. Cytuj Link to post Share on other sites
Pankracy666 312 Napisano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2013 (edytowane) Zadzwoniłem wczoraj do ich firmy i łaskawie mnie poinformowali, że może uda się im w końcu odpisać na mój e-mail .... Odpisali i znów czekam. Żenująca firma padło i smród ... szkoda, że nie sprawdziłem co to za dziadowska firma sprzedaje te dyski (Komputronik). Wysyłałem dysk do firmy Kingston - 100% pewności i szybkości. Wysyłałem niedawno aparat Benq - również dobry kontakt i szyba realizaccja. Komputronik - kpnia z klienta. Edytowane 18 Grudnia 2013 przez Pankracy666 Cytuj Link to post Share on other sites
Krystian69 682 Napisano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2013 Ja nie narzekam na komputronik a mam dużo sprzętu od nich,gwarancja zawsze szybko idzie ale może dlatego że załatwiam to osobiście u nich w sklepie. Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 Przez formularz RMA również idzie to błyskawicznie. Jeżeli chodzi o Komputronik to nie ma porównania do Moreli. Cytuj Link to post Share on other sites
prz3m3k96 550 Napisano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2013 Ja mam drobny problem z gtx480 z Komputronik, piszczy czasem chłodzenie, jak je zatrzymam to przestaje. Takie coś kwalifikuje się na gwarancję? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.