fragblo 2 Napisano 18 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 Cześć, Odebrałem dzisiaj swoją nową evga gtx 780. Byłem naprawdę bardzo zadowolony przez około 2 godzinki. Następnie po przerwie około 1 godziny włączyłem sobie Battlefield'a 4. Po załadowaniu misji (tak SP - bo nie grałem) ujrzałem jakże głęboką czerń i następnie restart komputera. Po restarcie oczywiście, w BIOS miałem okazję zaobserwować bardzo ładne kolorowe artefakty. Udało się dotrzeć do logowania Windowsa, gdzie rozdzielczość jest 640 na ileś tam. Może z 256 kolorów. I generalnie nie wiem co dalej. Teraz pracuję na zintegrowanej i postanowiłem napisać na forum bo być może ktoś już miał coś podobnego. Mój sprzęt: i5 4670k aktualnie bez oc asrock z87 extreme 4 2x4 corsair 1600mhz fractal tesla r2 650w windows 7 pro 64bit sterowniki dzisiaj zainstalowane - 331.65 Jeżeli o czymś zapomniałem to przepraszam. Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc. Cytuj Link to post Share on other sites
RuLeR 735 Napisano 18 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 Sprawdź czy siedzi w slocie dobrze i czy wykrywa ja system. Cytuj Link to post Share on other sites
fragblo 2 Napisano 18 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 System jej nie wykrywa a raczej wykrywa ale w menadżerze urządzeń pokazuje, że jest problem z urządzeniem (kod 43). Odinstalowałem sterowniki w trybie awaryjnym ale to nic nie dało. Sprawdzałem kartę w slocie a nawet przekładałem do drugiego. Nie pomogło. Ma ktoś inny pomysł ? Cytuj Link to post Share on other sites
Gornik Steve 218 Napisano 18 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 (edytowane) Gwarancja, zanim coś samemu rozwalisz. Przypominam też, że po zarejestrowaniu jek na stronie EVGA zyskujesz 10-cio letnią gwarancję. Albo z płytą coś nie tak. Edytowane 18 Listopada 2013 przez Gornik Steve Cytuj Link to post Share on other sites
MasterBarti 945 Napisano 18 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 (edytowane) Nawet nie gwarancja a po prostu wymiana. Dostałeś uszkodzony sprzęt i możesz go oddać z żądaniem wymiany lub zwrotu kasy. Nie sugeruj gwarancji bo jeszcze zostaniesz naciągnięty "na czas" jej rozpatrywania itp. Tym bardziej że dzisiaj ją odebrałeś, jutro nie powinieneś mieć żadnych problemów ze zwrotem do sklepu normalnego a jak przez internet to masz bodajże 10dni czasu. Edytowane 18 Listopada 2013 przez MasterBarti Cytuj Link to post Share on other sites
fragblo 2 Napisano 18 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 (edytowane) Gwarancja, zanim coś samemu rozwalisz. Przypominam też, że po zarejestrowaniu jek na stronie EVGA zyskujesz 10-cio letnią gwarancję. Albo z płytą coś nie tak. Już założyłem ticketa na stronie evga. Czekam teraz na odpowiedź. Przedłużenie do 5 lat kosztuje 25 euro. Przedłużenie do 10 lat kosztuje 50 euro. Edytowane 18 Listopada 2013 przez fragblo Cytuj Link to post Share on other sites
RuLeR 735 Napisano 18 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 Sprawdź jeszcze kartę w innym kompie jak masz możliwość. Cytuj Link to post Share on other sites
fragblo 2 Napisano 19 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 Sprawdź jeszcze kartę w innym kompie jak masz możliwość. Kartę sprawdziłem w innym komputerze. To samo. Domyśla się ktoś co może być przyczyną takiego "zachowania" ? Karta działała dobrze i nagle przestała. Czy winą może być zasilacz lub inny komponent, który robi przepięcie czy coś innego ? Dodam tylko, że wszystkie podzespoły są "świeże". Cytuj Link to post Share on other sites
Tomashec 933 Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 Jeśli dzieje się to na innym sprzęcie to prawdopodobnie padła karta... nic tylko serwis Cytuj Link to post Share on other sites
teuton 6 Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 Jak już nawet EVGA paście robi, to co tu kupować? Cytuj Link to post Share on other sites
Korson 16 Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 zdarza się, ale Evga dba o klienta ja kupiłem 770 sc i miała porysowane pcb - wysłałem do nich i po 2 tygodniach dostałem nowy sprzęt Cytuj Link to post Share on other sites
fragblo 2 Napisano 19 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 Dzięki za pomoc i porady. Kartę zgłosiłem na RMA. Jutro przyjedzie kurier po odbiór. Następny post napiszę jak dostanę wymienioną kartę. Zobaczymy ile czasu im to zajmie. PS. nie chciałem zgłaszać do sklepu Cytuj Link to post Share on other sites
teuton 6 Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 Daj info jak sprawa się zakończy, też chce kupić GTX 780 i właśnie zastanaiwam się nad EVGA i Giga Cytuj Link to post Share on other sites
fragblo 2 Napisano 30 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2013 Info: 21.11.13 - karta odebrana przez kuriera 25.11.13 - karta dostarczona do EVGA 26.11.13 - nowa karta wysłana 29.11.13 - karta dostarczona do mnie + mega szybki serwis (co wiedziałem wcześniej dlatego wybrałem EVGA) + mega dobry kontakt (wszystko załatwia się przez platformę na stronie EVGA) - idiotyczne połączenia hub'ów firmy DPD wydłużyły wysyłkę w obie strony. Cytuj Link to post Share on other sites
TitoBandito01 263 Napisano 30 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2013 @UP I jak z nowym egzemplarzem karty? Wszystko ok? Cytuj Link to post Share on other sites
fragblo 2 Napisano 30 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2013 @UP I jak z nowym egzemplarzem karty? Wszystko ok? Działa. Jest dobrze Cytuj Link to post Share on other sites
MasterBarti 945 Napisano 30 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2013 No, taki serwis to się chwali Cytuj Link to post Share on other sites
teuton 6 Napisano 30 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2013 Dzięki za info kolego, rozumiem że żadnych zbędnych pytań nie zadawali, tylko natychmiast wysłali nową karte? Sprawa załatwiona w tydzień i to przez serwis poza granicami kraju jak mniemam. Jeśli to nie przypadek, tylko każde zgłoszenie jest tak załatwiane, to chyba warto dopłacić te kilkanaście, klikadzięsiąt złotych i spać spokojnie. Cytuj Link to post Share on other sites
fragblo 2 Napisano 1 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2013 Dzięki za info kolego, rozumiem że żadnych zbędnych pytań nie zadawali, tylko natychmiast wysłali nową karte? Sprawa załatwiona w tydzień i to przez serwis poza granicami kraju jak mniemam. Jeśli to nie przypadek, tylko każde zgłoszenie jest tak załatwiane, to chyba warto dopłacić te kilkanaście, klikadzięsiąt złotych i spać spokojnie. Nie było żadnych dodatkowych pytań może ze względu na fakt, że dobrze opisałem usterkę i to co dostali pokrywało się w 100% z rzeczywistością. Serwis znajduje się w południowej części Niemiec. Cytuj Link to post Share on other sites
TitoBandito01 263 Napisano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2013 @UP A płaciłeś za wysyłkę karty kurierem, czy na koszt producenta? Cytuj Link to post Share on other sites
fragblo 2 Napisano 1 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2013 Niestety musiałem zapłacić za wysyłkę. Na pocieszenie dostałem drugi klucz do Deadfall Adventures, który mi to zrekompensuje. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.