Skocz do zawartości

Youtube, Google + masakra


Recommended Posts

Siema, jako że nie znam się komplenie na portalach społecznościowych, bowiem nie posiadam konta na żadnym absolutnie, nie mam fb, nie mam nk, aska, no nic kompletnie, a yotube jakoś na mnie wymusił bym dostał się do google +, nie wiem jak to zrobiłem nawet, nagle odpalam i mam to ścierwo podłączone do konta YT, wnerwia mnie to, co to znaczy że już nie będę mógł komentować filmów na YT bez google +? jak to ewentualnie wyłączyć i wywalić w cholere nie tracąc swojego konta Youtube?
Sorry że dość chaotycznie piszę ale mnie krew z tym babilońskim ścierwem zalała


dodam że nie już nie tylko mnie szlag trafia z tą polityką google, tylko jak olać tą wścibską korporacje, co nawet na YT łapy kładzie

Link to post
Share on other sites

Cóż, z tego co wiem, nie da się rozłączyć kont z Google+, G-maila, YT, itd., komentować na YT można bez uzupełniania danych w G+ i działa to tak jak wcześniej (tylko jak dla mnie gorzej wygląda), mnie też ta sytuacja wkurza, bo YT staje coraz mniej czytelne i o ile połączenie kont z YT i G-maila mi nie przeszkadzała (i tak używam obu), to teraz nawet nie wiem jak YT ma mi pokazywać, że ktoś odpisał mi na jakiś komentarz (niby przez jakieś powiadomienia, ale albo to u mnie nie działa lub nie wiem gdzie to jest).

A to, że Google kładzie łapy na YT, to nic dziwnego, bo w końcu jest jego właścicielem.

Link to post
Share on other sites

http://s2.postimg.org/xjmbc3vzt/image.jpg

 

Gdzie jest teraz skrzynka odbiorcza?

 

Nie mogłem jej znaleźć i dlatego nie połączyłem konta. Co chwile do tego spamują, żeby połączyć te konta jak idioci.

 

Wygląd teraz też jest porażką. Kolor "plusików" nie wiem po co zmieniali.

Dodatkowo nie można zobaczyć komentarza poprzedniego jeśli jeden był odpowiedzią na drugi. Teraz jest takie cuś:

w odpowiedzi na komentarz, który napisał(a) Th3_Pr3zid3nth, a jak klikniesz to linkuje do filmu, po co? Nie mam pojęcia