Skocz do zawartości

Zestaw komputerowy i OS do 3000zł


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez Gość rezerwuar,

Recommended Posts

Witam,

 

chciałbym kupić nowy komupter, a że w sprawach hardwareowych jest laikiem to proszę o pomoc.

Przeznaczenie komutera to głównie gry i multimedia.

 

  • Zastosowanie komputera : Gry
  • Maksymalna kwota : 3000zł
  • Których części potrzebuję : Buda i system operacyjny
  • Czy będę podkręcać sprzęt? : Nie (nie znam się na tym, jesli są jakieś tutoriale to może :) )
  • Rozdzielczość mojego monitora 1920 X 1080
  • Specjalne wymagania :
  • Części z poprzedniego komputera :
  • Własna propozycja zestawu :

Oczywiście jeśli będzie wyraźny skok w wydajności to jestem w stanie dorzucić kilka stówek ekstra (do 300 zł).

Link to post
Share on other sites
  • Rozwiązanie

Intel Core i5-3470 /3.2GHz, 6MB, LGA 1155, BOX/

Gigabyte GA-Z68AP-D3 /intel Z68/

GoodRam 8GB 1333MHz CL9

Seagate 500GB 7200rpm 16MB cache SATA600 Barracuda 7200.12

Liteon iHAS122 SATA (black)

Zalman Z3 Plus (b/z)

Microsoft Windows 7 Home Premium OEM 64Bit PL SP1

Gigabyte GeForce GTX 670 WindForce2 2GB DDR5 256bit (1019/6008)

Thermaltake Smart SE Modular 80+ 530W

Razem: 3253zł

 

Zestaw pod gry z możliwością lekkiego oc procesora(3,8-4GHz) oparty na sprawdzonych komponentach - jeśli możesz dołożyć to weź dysk 1Tb Seagate 1 TB 7200rpm 64MB cache SATA600 Barracuda [sT1000DM003]

 

Kod na darmowe złożenie i wysyłkę przy zakupie w esc.pl do wpisania w komentarzu do zamówienia: X98TY2AZ + dostawa.

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

670 po OC dogania 7970, natomiast 7970 = R9 280X

 

Oczywiście dopłata 100 zł ma tutaj sens do R9. Vapor-x wygląda na chłodną kartę, mniej niż 70 stopni w obciążeniu przy zachowaniu bardzo dobrej kultury pracy, zostaje kwestia chłodzenia sekcji zasilania, ale jak nie zamierzasz jej katować OC to będzie wszystko jak najbardziej ok. 

 

Co do zakupu GTX 670, tutaj proponowałbym ASUSA w tej samej cenie