Skocz do zawartości

Recommended Posts

Siemka. 

Poszukuję nowego sprzętu. Obecnie gram na zestawie z marketu za 30 zł.

 

Najlepiej byłoby gdyby klawiatura było podświetlana i miała ,,ostry" wygląd. Nie znam się na rodzajach przycisków, dlatego jeśli mógłbym was prosić proszę o podesłanie jakiegoś artykułu lub abyście powiedzieli o co chodzi.

Klawiatura, na którą spoglądam z zaciekawieniem jest Roccat Isku FX 

 

Chciałbym, żeby myszka tak jak klawiatura była podświetlana, oraz wyglądała dość intersująco. Chciałbym żeby posiadała około 8,9 przycisków. Tak jak w przypadku klawiatury, tutaj też nie jestem pewien co do jednej rzeczy. Lepsza jest myszka optyczna czy laserowa?

Modelem gryzonia, na którego patrzę jest Kone XTD tej samej co klawiatura.

 

Mój budżet nie przekracza 1100 zł. W ostateczności mógłbym wydać może 50zł więcej. Fajnie by było gdyby były do siebie podobne czy miały tą samą skalę kolorów.

Link to post
Share on other sites

Dobra, teraz proszę o konkretną odpowiedź. 

Czy Roccat Ryos MK Pro(sklep) i Roccat Kone XTD(sklep) to dobry wybór?
Ryos MK nie jest jeszcze dostępna na polskim rynku, dlatego musiałbym zamawiać ją w niemieckim sklepie. Czy uważacie, że kupowanie całkowicie nowej na rynku klawiatury jest dobrym pomysłem?

Kone XTD posiada sensor Avago9800, który według strony wyżej jest trochę gorszy od S9800, różnica jest zauważalna? 

Co ogólnie sądzicie o produktach tej firmy?

Mam jeszcze jedno pytanie. Czym różni się klawiatura Ryos MK Glow od Pro. Czy różnica jest zauważalna? 

 

Jeśli uważacie, że to jest zły wybór proszę o podanie KONKRETNYCH modeli. 
Moimi wymaganiami jest wygląd klawiatury, to aby była mechaniczna(najlepiej Cherry red), przydałoby się również żeby była podświetlana oraz miała podpórkę na nadgarstki(czy jakkolwiek się to nazywa;p). Przydałyby mi się również gameingowe przyciski po lewej stronie.