Skocz do zawartości

Monitorek 24'' dla Xorcia, budżet nielimitowany


Recommended Posts

Otóż szukam monitorka 23-24'' (1080p) do domu, głównie praca z tekstem i okazyjnie gry (głównie fps). Grafikiem nie jestem. Budżet jest nielimitowany, ale nie chodzi o to by wydać ile wlezie, chodzi o to bym był zadowolony.

 

Początkowo zastanawiałem się nad FS2333 lub XL2411T, ten drugi oferuje 144Hz kosztem gorszego odwzorowania kolorów. Po konsultacji z @drachenfeles do listy doszedł Dell P2412H, który parametrami będzie odstawał od FS2333 ale oferuje niezły współczynnik cena / jakość.

 

Pytanie do Was jest takie (miejcie na uwadze że na monitorach nie znam się zupełnie) czy warto dokładać do FS2333, czy pozostanie przy P2412H to dobre rozwiązanie dla mnie. 

Link to post
Share on other sites

"dla Xorcia" - jebłem  %-) I nie 12H, tylko 14H.
Tak czy inaczej - P2414H to dobry monitor, ale wciąż budżetowy o wszelakim przeznaczeniu, ale z tej racji, niewybijający się na żadnym polu. Jak chcesz monitor stricte do gier, to masz jeden wybór - Eizo. Nie ma tutaj żadnej wyraźnej konkurencji ze strony innych producentów.
Gdyby w grę wchodziły głównie FPS'y, wtedy 120/144Hz, ale póki w grę wchodzi jeszcze praca z tekstem, jak napisałem już wcześniej - masz jeden wybór: Eizo. Tyle.

Edytowane przez Ave20
Link to post
Share on other sites

No baa :) Masz rację, że 14H - nie mam pamięci do tych cyferek.

 

Ja sobie zdaję sprawę że FS2333 jest miód cud, ale czy jest sens dorzucać 500zł czyli... jakieś 60% kwoty którą dałbym za Della, do Eizo. Bo co mi właściwie Eizo da? Mnie jako totalnemu laikowi w kwestii obrazu, który raczej nie będzie siedział 2 tygodnie żeby skalibrować wszystko na glanc, bo u tego zwyczajnie nie trzeba. 

Link to post
Share on other sites

Póki piszesz, że budżet "nielimitowany" (domyślam się, że chodziło o budżet "nieograniczony"?), to kwestia "sensu dorzucania" raczej powinna być nawet nieporuszana. No ale...