Skocz do zawartości

Podkręcanie 7950, Pytania.


Recommended Posts

Cześć,

 

Przyszła pora kręcić mojego Radka 7950 Sapphire Vapor-X (wer.OC).

Jako, że nie mam dużego doświadczenia w kręceniu kart, mam parę pytań :P

 

1. Karta po godzinnej grze w bete bf4 osiąga max 55-60 stopni, to dobry wynik ?

2. Odpaliłem tego boosta na karcie, który zwiększa do 950 taktowanie rdzenia, może on być cały czas włączony ?

3. Podnoszę taktowanie rdzenia i pamięci o 30 MHz i robię test w benchmarku i grach czy karta nie sypie artefaktami. Tak mam to robić ? Jeżeli coś źle piszę to mnie poprawcie :P

 

Wiem, że niektóre pytanie mogą być dziecinnie proste :P Ale nie mam dużego doświadczenia i chce się upewnić ;)

 

Z góry dzięki za odpowiedzi i Pozdrawiam ;)

Link to post
Share on other sites

Nie podkręcaj pamięci, bo będziesz miał:

1. Artefakty

2. Wyższe temperatury

 

A po za tym podkręcanie pamięci nic nie wnosi.

 

Bzdury... sam sprawdzałem na swojej karcie wpływ podkręcania pamięci na wydajność karty.

Wyniki mojej karty w 3DMarku:

- na stocku  (1100/1200) wynik 7889

- po podkręceniu tylko samych pamięci do 1630MHz wynik to 8223

- po podkręceniu do 1190/1630 wynik w Performance to 8744

- 1250/1630 wynik 9071

@UP, tak to możliwe.

Edytowane przez Hezen
Link to post
Share on other sites

 

 

Bzdury... sam sprawdzałem na swojej karcie wpływ podkręcania pamięci na wydajność karty. Wyniki mojej karty w 3DMarku: - na stocku  (1100/1200) wynik 7889 - po podkręceniu tylko samych pamięci do 1630MHz wynik to 8223 - po podkręceniu do 1190/1630 wynik w Performance to 8744 - 1250/1630 wynik 9071
 

 

Bzdury... Grasz w benczmarki ? W grach podkręcanie pamięci nie da Ci nic. Ale jak sobie pogrywasz w 3dsmarki, to pozdro.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Czy to jest możliwe, że wykrecilem na takie taktowania tą kartę bez zmiany napięć? Dzisiaj program jeszcze z 2 godziny i zobacze czy nic się nie sypie.