zerek 1 Napisano 4 Października 2013 Udostępnij Napisano 4 Października 2013 Mam dość nietypowy problem kupiłem kartę graficzną jak w temacie okazało się że jest uszkodzona. Problem polega na tym że sklep w którym kupiłem kartę już nie funkcjonuje a producent nie przyjmuje kart bezpośrednio od klienta (karta oczywiście na gwarancji) Informacja na stronie producenta Karty graficzne, płyty główne oraz produkty multimedialne firmy SAPPHIRE objęte są gwarancją przez okres 2 lat od momentu zakupu. Cyfrowe ramki foto posiadają gwarancję na panele LCD ograniczoną do 1 roku, pozostałe elementy ramki objęte są 2-letnią gwarancją. Wszelkie roszczenia gwarancyjne realizowane są przez firmę, w której przedmioty zostały zakupione. W celu złożenia reklamacji proszę kontaktować się (wraz z dowodem zakupu) ze sprzedawcą. Nie wiem w jaki sposób mam wyegzekwować gwarancje Cytuj Link to post Share on other sites
Formula_One 2 Napisano 4 Października 2013 Udostępnij Napisano 4 Października 2013 Spróbuj zadzwonić do producenta na infolinię i przedstaw im jaka jest sytuacja. Powiedz im, że sklep gdzie kupowałeś komputer nie istnieje i czy jest szansa na wysłanie karty na gwarancję normalnie od ciebie. Według mnie powinni ci ją przyjąć. W końcu masz gwarancję. To że sklep zbankrutował to nie twoja wina. Cytuj Link to post Share on other sites
dadulek 9363 Napisano 4 Października 2013 Udostępnij Napisano 4 Października 2013 Jak to nic nie da to Rzecznik Praw Konsumenta Cytuj Link to post Share on other sites
Formula_One 2 Napisano 4 Października 2013 Udostępnij Napisano 4 Października 2013 Dokładnie, ale najpierw zadzwoń do producenta. Muszą ci pomóc. Cytuj Link to post Share on other sites
zerek 1 Napisano 5 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2013 Na stronie sapphire nie ma podanego żadnego numeru infolinii, gdyby to było tak proste już dawno bym zadzwonił. Jedyny kontakt to jakiś Piotr Sarota Kontakt dla mediów:Piotr Sarotakonsultant public relations SAROTA PR – agencja public relationsTel.: +48 12 684 12 68Kom.+48 606 895 326Email: piotr(at)sarota.plwww.sarota.pl Zadzwonie w poniedziałek ale jestem niemal pewny że będzie mnie zbywał do sklepu albo powie że nie zna sposobu postępowania w takich przypadkach. Cytuj Link to post Share on other sites
dadulek 9363 Napisano 5 Października 2013 Udostępnij Napisano 5 Października 2013 (edytowane) To na spokojnie do Rzecznika. Tu sie nie masz czego bac, akurat ta instytucja dziala w naszym kraju swietnie sam musialem 2 krotnie prosic o pomoc, przyczym raz w identycznej sprawie jak Twoja (tylko kurtka zamiast karty i za kazdym razem wszystko milo i przyjemnie. To ze sklepu nie nie ma to sie nie przejmuj, musi byc imprter/przedstawiciel na Polske. Zeby jeszcze dodac otuchy dodadm, ze w przypadku mojej kurtki sklep ktory padl byl jednoczesnie glownym dystrybutorem towaru na caly kraj, a RPK tez pomogl Edit: napisz jeszcze maila do centrali albo do jakiegos najblizszego dystrybutora (niemcy,czechy itp) mysle, ze tez moga pomoc. Edytowane 5 Października 2013 przez dadulek Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.