Skocz do zawartości

Gwarancja na SAPPHIRE RADEON 7850


Recommended Posts

Mam dość nietypowy problem kupiłem kartę graficzną jak w temacie okazało się że jest uszkodzona. Problem polega na tym że sklep w którym kupiłem kartę już nie funkcjonuje a producent nie przyjmuje kart bezpośrednio od klienta (karta oczywiście na gwarancji)

 

Informacja na stronie producenta

 

Karty graficzne, płyty główne oraz produkty multimedialne firmy SAPPHIRE objęte są gwarancją przez okres 2 lat od momentu zakupu. Cyfrowe ramki foto posiadają gwarancję na panele LCD ograniczoną do 1 roku, pozostałe elementy ramki objęte są 2-letnią gwarancją. Wszelkie roszczenia gwarancyjne realizowane są przez firmę, w której przedmioty zostały zakupione. W celu złożenia reklamacji proszę kontaktować się (wraz z dowodem zakupu) ze sprzedawcą.

 

Nie wiem w jaki sposób mam wyegzekwować gwarancje

Link to post
Share on other sites

Spróbuj zadzwonić do producenta na infolinię i przedstaw im jaka jest sytuacja. Powiedz im, że sklep gdzie kupowałeś komputer nie istnieje i czy jest szansa na wysłanie karty na gwarancję normalnie od ciebie. Według mnie powinni ci ją przyjąć. W końcu masz gwarancję. To że sklep zbankrutował to nie twoja wina.

Link to post
Share on other sites

Na stronie sapphire nie ma podanego żadnego numeru infolinii, gdyby to było tak proste już dawno bym zadzwonił.

 

Jedyny kontakt to jakiś Piotr Sarota

 

Kontakt dla mediów:

Piotr Sarota
konsultant public relations

SAROTA PR – agencja public relations
Tel.: +48 12 684 12 68
Kom.+48 606 895 326
Email: piotr(at)sarota.pl
www.sarota.pl

 

Zadzwonie w poniedziałek ale jestem niemal pewny że będzie mnie zbywał do sklepu albo powie że nie zna sposobu postępowania w takich przypadkach.

Link to post
Share on other sites

To na spokojnie do Rzecznika. Tu sie nie masz czego bac, akurat ta instytucja dziala w naszym kraju swietnie ;) sam musialem 2 krotnie prosic o pomoc, przyczym raz w identycznej sprawie jak Twoja (tylko kurtka zamiast karty i za kazdym razem wszystko milo i przyjemnie. To ze sklepu nie nie ma to sie nie przejmuj, musi byc imprter/przedstawiciel na Polske. Zeby jeszcze dodac otuchy dodadm, ze w przypadku mojej kurtki sklep ktory padl byl jednoczesnie glownym dystrybutorem towaru na caly kraj, a RPK tez pomogl  ;)

 

Edit: napisz jeszcze maila do centrali albo do jakiegos najblizszego dystrybutora (niemcy,czechy itp) mysle, ze tez moga pomoc.

Edytowane przez dadulek
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...