Skocz do zawartości

Jaki Dysk SSD w Acer Aspire 6930G


Recommended Posts

Witam chciałbym wymienić sobie dysk na SSD dla większego komfortu. do 400 zł...

ale zaczynam się w tym wszystkim gubić... jestem kompletnie zielony w tych klimatach. w laptopie mam eSata( chyba) i nie chcę kupować w ciemno a pózniej się dziwić..

 

 

generalnie i do grania i do pracy ten laptop się spisuje i komfort tez nie jest zły jak na kilkuletniego laptopa. ale mam jeszcze jedno pytanie, czy można coś w nim jeszcze podkręcić? bo tak szukam i szukam i oprócz dysku SSD. nie widze innej oplacalnej możliwości. (

 

 
System operacyjny Windows 7 Home Premium Home Edition 64bit
 
Typ procesora Intel Pentium III Xeon
 
CPUID: nazwa procesora Intel® Core2 Duo CPU T6400 @ 2.00GHz
 
CPUID: nr wydania 0001067Ah
 
Napis z karty GeForce 9600M GT
 
Napis z BIOS'u Version 62.94.4a.0.23
 
 
Kontroler IDE                                     Intel(R) ICH9M-E/M SATA AHCI Controller      Kontroler SCSI/RAID                               MagicISO SCSI Host Controller      Dysk fizyczny                                     Generic- Multi-Card USB Device      Dysk fizyczny                                     ST9320320AS  (298 GB, IDE)      Napęd dysków optycznych                           MagicISO Virtual DVD-ROM0000      Napęd dysków optycznych                           Optiarc DVD RW AD-7560S      Status dysków SMART                               OK
 
 
Generalnie nie wiem dlaczego ale specyfikacja podobna do tego aspire 6935G a mam(6930G)
 
 
szukalem w googlach i znalazlem http://www.ceneo.pl/2213497#tab=click_scroll
to chyba takie cos mam :P nie ma juz takich na rynku. 
Edytowane przez yazoo69
Link to post
Share on other sites
Złącza

1 ExpressCard/54, 4 USB 2.0, 1 VGA/D-Sub, 1 HDMI, Agere Systems HDA modem, 1 blokada Kensingtona, 1 eSATA, gniazda audio: wejście mikrofonowe, wyjście słuchawkowe, S/PDIF, czytnik kart: SD/MMC/MS/MS Pro/xD,

 

 

 

A tak wygląda wyjęcie mojego obecnego dysku :