Skocz do zawartości

Laptop do 1900 zł


Recommended Posts

Witam, szukam laptopa do kwoty 1900 zł. 
Głównie używać chciałabym go do filmów i internetu, ale czasami lubię pograć w gry, jednak w tej kwestii nie ma ciśnienia. Matryca 15,6, rzadko korzystam z laptopa poza domem, więc długość pracy baterii nie jest jakoś szczególnie ważna. 
I marzy mi się biało-czerwony laptop, ale oczywiście to tylko na marginesie, ważne żeby był dobry :D 

Bardzo proszę o pomoc, ponieważ kompletnie nie znam się na tym :(

Link to post
Share on other sites

Jeśli masz możliwość trochę dołożyć to ten będzie idealny:

http://www.x-kom.pl/p/153737-notebook-laptop-15-6-lenovo-ibm-z500-i3-3120m-4gb-1000-dvd-rw-gt740m-braz.html?partnerid=100308603&sm12=NTc=&ts=1380123655&token=eda9842f582e34398309cf4a8e276e79

 

Masz tu już solidną kartę graficzną więc bez problemu pograsz w miare nowe gry, dobry procesor i 4GB pamięci RAM, które na dzień dzisiejszy są na prawdę wystarczające. Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Ano stąd, że według mnie warto te pieniądze dołożyć i kupić coś porządnego jak już masz wydać większą sumę. Jeśli nie chcesz lub nie masz - nikt Ci przecież nie każe z takiej rady korzystać. Poza tym nie napisałeś w pierwszym poście ile "można" przekroczyć cenę, jasnowidzem niestety nie jestem ;)

Edytowane przez brozinho
Link to post
Share on other sites

Witam, szukam laptopa do kwoty 1900 zł. 

Głównie używać chciałabym go do filmów i internetu, ale czasami lubię pograć w gry, jednak w tej kwestii nie ma ciśnienia. Matryca 15,6, rzadko korzystam z laptopa poza domem, więc długość pracy baterii nie jest jakoś szczególnie ważna. 

I marzy mi się biało-czerwony laptop, ale oczywiście to tylko na marginesie, ważne żeby był dobry :D

Bardzo proszę o pomoc, ponieważ kompletnie nie znam się na tym :(