Skocz do zawartości

Recommended Posts

Z racji tego że mój HDD powoli odchodzi do krainy wiecznych łowów (bad sectory, wolniejsze uruchamianie aplikacji, długie ekrany wczytywania w grach oraz problemy z doczytywaniem tekstur) trzeba rozglądać się za czymś nowym. Mam na oku seagate st1000dm003, polecony na forum i ma niezłe opinie. Słyszałem też że dobrym rozwiązaniem jest dysk SSD zamiast HDD, podobno szybsza opcja i ogólnie lepsza ale jestem zielony w tym temacie. A więc co lepiej brać do 250zł na system i ogólnie wszystkie inne pierdoły, SSD czy HDD? I dlaczego?

Link to post
Share on other sites

SSD to znacznie szybsze dogrywanie, ale za większe pieniądze. Tak jak napisał kolega powyżej, 64GB to na sam system i do tego HDD na dane, ewentualnie 100GB SSD, to wystarczy na system i jedną "ciężką" grę lub dwie-trzy mniejsze. Ale i tak warto mieć dwa dyski. Choćby dla kopii zapasowej.

Link to post
Share on other sites

64Gb to na dziś na prawdę za mało nie ma się co w to pchać. Wiem z własnego doświadczenia miało być wystarczająco, a o kurcze nie mam już miejsca ?? jak to heheh. 64GB to tylko system i może jakieś programy, musisz brać poprawkę, że zakupisz do 64 też hdd. Teraz takie minimum to 120GB jak nie potrzebujesz mieć w danej chwili masy programów oczywiście mówię tu o ssd, gier itp to spokojnie ta 120 starczy, później można myśleć o dokupieniu czegoś jeszcze.

Oczywiście sporo lepszy i szybszy jest SSD sam mam ssd pod systemem, a na HDD mam magazyn danych i sprawdza się to elegancko :) Kwota którą podałeś nie wystarczy na zakup 120GB ssd, wiec wg mnie lepiej kupić dobry HDD, a ewentualnie zbierać już kase na ssd w późniejszym czasie  ;)

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.