Skocz do zawartości

Koovert

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Koovert

  • Tytuł
    Nowicjusz

Informacje

  • Płeć:
    Nie podaję
  1. Koovert

    Serwis w morele

    W zasadzie masz rację. Z tą presją. Że infolinia nie wiele może. Że kolega rzeczywście mógł wyjść. Że nie może przełączyć (do innego działu), bo taka jest polityka firmy. Odnośnie nagrywania z ręką na sercu mogę powiedzieć: niech sąd wyjaśni. Jeżeli moja interpretacja jest błędna przyjmę to na klatę. (A inna sprawa, że to i tak była zmyłka.) Ale ignorowanie maili parę dobrych dni i nie odpowiadanie na poruszone w nich kwestie? Poza tym każda pojedyncza rzecz jest do zaakceptowania, a w sumie tworzą bardzo dziwny zbieg okoliczności. I niezależnie od ich splotu: ponad dwa miesiące to nie
  2. Koovert

    Serwis w morele

    Hej! Pozwolę sobie podłączyć się do tematu. Czytelniku, zwróć uwagę na daty, a właściwie na MIESIĄCE, bo zmieniają się i zmieniają. Kupiłem całego kompa, 13.05 go miałem, okazało się że MSI R9 270 nie bangla i ją odesłałem (wszystkie zgłoszenia w ramach gwarancji 3 dniowej). Przyszła kolejna, która była uszkodzona i ją odesłałem. Po czym przyszła trzecia. 29.05 zgłosiłem że jest wadliwa. Do tego momentu szczerze polecałem ich serwis za błyszkawiczne reakcjie. Tym razem na etykietę czekałem i czekałem. Jak w końcu przyszła 19.06 (nie, to nie literówka), od razy wysłałem kartę, która... wróc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...