Skocz do zawartości

danceman

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    373
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralny

1 obserwujący

O danceman

  • Tytuł
    Gaduła

Informacje

  • Płeć:
    Nie podaję
  1. na serwerze miałyby pracować 3 księgowe. Posiadam ThinkStation P300 [i7-4790 3,6 GHz-4,0 GHz, 32GB RAM, 512GB SSD, 1000GB HDD] czy taka stacja się sprawdzi? i ewentualnie jaki system polecacie, jeśli nie Windows Server 2012? Niestety budżet niski więc im taniej tym lepiej
  2. Witam Panowie, Oprogramowanie to Optima od Comarch. Ma być to bardziej komputer stacjonarny pełniący rolę serwera. Postawiony zostanie Windows Server 2012, a pracować na nim bedzie 3 pracowników (3x CAL, max 5x CAL)
  3. Cześć, poszukuje komputera pod serwer dla systemu księgowego. Wymagania sprzętowe to: 8-rdzeniowy procesor o taktowaniu min 3GHz 16 GB RAM Dysk SSD Dysk na backup - SATA budżet: nieokreślony, aczkolwiek szukam czegoś jak najtaniej w stosunku cena/jakość sprzęt nie musi być nowy, może być poleasingowy na fakture VAT. Dzięki!
  4. Cześć, prośba o polecenie dobrego w stosunku cena/jakość bezprzewodowego pada do PC, a w sumie to dwóch takich samych, więc ważne jest bezproblemowość w działaniu dwóch na raz. Pady mogą być odbierane przez odbiornik. Pady do laptopa Lenovo Y50-70 Budżet to ok 100-200 zł za sztukę Dzięki
  5. A jak zachowuje się komp z Windows 10 home, gdy zaszyfruje sie dysk na innym komputerze poprzez bitlockera z W10 pro? Sa jakies negatywne skutki podczas aktualizacji systemu lub inne? Rozchodzi sie o szyfrowanie calego dysku
  6. W moim przypadku to są szroty magazynowe, gdzie jak otworze obudowe to znajde 10 letni kurz ... wiec wolalbym tego nie robic anyway, orientujesz się czy jest jakieś oprogramowanie, które zaszyfruje mi cały dysk w GPT ? P.S. podlinkujesz adapter?
  7. Windows Pro odpada. Szyfrowanie dysków ma się odbyć na 40 komputerach, na 40 różnych dyskach, na których zainstalowany jest Windows 10 Home. Musiałbym wyciągać z każdego komputera dysk i podpinać pod kompa gdzie mam Windows 10 Pro, szyfrować i wkładać spowrotem... lub uaktualnić każdy z 40 komputerów do wersji Pro = 16000 zł Stąd na poczatku napisałem, że BitLocker (Windows Pro) odpada.
  8. Witam, poszukuje programu do zaszyfrowania całego dysku w komputerze. Vera Crypt odpada, ze względu na format partycji GPT. Windows 10 Home, więc BitLocker też odpada. Program może być płatny, aczkolwiek wolałbym nie wydawać fortuny.
  9. Dysk SSD, wtyczka USB-A (usb 3.1) Do zgrywania mediów z PC (z USB 3.0) i odtwarzania na TV QE65Q90T Nie ma potrzeby wybrania droższego wariantu z lepszymi właściwościami fizycznymi.
  10. Dzięki za informację Ogólnie fajnie się prezentuje, ale niestety praktycznie nieergonomiczny, a monitor miałby być często obracany. Gdyby znalazły się jeszcze jakieś propozycje to proszę o podesłanie.
  11. Witam, poszukuje monitora do pracy biurowej (głównie arkusze kalkulacyjne, przeglądanie outlooka, internetu -to wszystko często w podzielonych okienkach na ekranie) Nie będzie wykorzystywany do obróbki grafiki, aczkolwiek wolałbym matryce IPS ze względu na przyjemniejsze kolory i lepsze kąty widzenia -tu często będzie to wykorzystywane. Budżet nieokreślony, aczkolwiek chciałbym aby nie było nic ponad potrzebę. Dobrze, żeby wygląd był "biurowy"(a przynajmniej niegamingowy) oraz aby jakość wykonania i ergonomia była przyzwoita. Obecny monitor to SAMS
×
×
  • Dodaj nową pozycję...