Skocz do zawartości

V1ntage

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O V1ntage

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. S3 Virge GX2 i Pentium 200 MMX, zestaw bajka, później dokupiłem VooDoo 2
  2. Wszystkie routery Asusa i TP-Linka (czy to innego producenta) posiadają w przybliżeniu te same funkcje, na korzyść Asusa może przemawiać fakt, że ma więcej bajerów, z których i tak później się nie korzysta. Osobiście używałem TP-Linka, ale wybrałem Asusa do mojej sieci szerokopasmowej (RT-N16), software ma dopracowany, w sensie nic się nie wiesza, nie ma problemu z zasięgiem WiFi oraz stabilnością połączeń. TP-Link ten problem miał na fabrycznym software, stąd plus ode mnie dla asusa.
  3. Zawsze używałem Silvera 5 ale ostatnio nakładałem Ceramique 2 i nie widzę różnicy a ta druga jest chyba tańsza.
  4. Ukończyłem TR2013 jakiś czas temu. Fajny... film. Gra jak gra jest prosta do bólu, bez większych problemów da się zrobić 100%, fajnie zrealizowana wizualnie jak i dźwiękowo. Wcześniej TRy mnie nie bawiły, nudziły i frustrowały ta gra jest prosta jak tetris, jak zrozumiesz na czym polega do samego końca jest schemat powielany. Fajna gra ale bez rewelacji. Grafika. Na i5@4.6GHz i GTX660 gra nie robiła niespodzianek, czasami coś zarwało, ale to chyba mój WD Black był winny a nie sama gra.
  5. Oczywiście tam gdzie się da, jak się mieszka w rozbudowanej aglomeracji i dojeżdża o normalnych godzinach (na 8 do pracy) i wraca o tej 16 czy 17 to komunikacja miejska spełnia swoją rolę, natomiast jak znam ludzi co do Castoramy na 6ta jadą (albo na "nockę") to nie mają połączenia i muszą samochodem. Ja nie mówię, że mają się wszyscy przesiąść na "busa", kto może niech policzy, niech sprawdzi, czy ma połączenie. Daleko nam do miast takich jak Nowy Jork czy Tokyo, gdzie podstawą jest metro czy taksówka, nieliczni dojeżdżają swoimi samochodami, u nas to synonim luksusu podjechać "bryką" p
  6. Wracając do tematu ECO-D. Bardzo ciężko jest wprowadzić zasady, jeżdżenia "oszczędnego" a to ze względu na nie stałą sytuację na drodze, w szczególności bardzo dużych aglomeracjach a wtedy zapaleni ekodrajwerzy stwarzają ryzyko na drodze ze względu na głęboko zakorzenione zasady "Nie puszczę tego samochodu bo mi obroty wzrosną i spalę więcej", zachowują nie naturalne odstępy między samochodami oraz "wleką" się do skrzyżowania powodując korki i utrudnienia kierowcom, którzy próbują wjechać z "podporządkowanej". Prawda jest taka, jak kogoś nie stać niech nie kupuje samochodu, bo to nie t
×
×
  • Dodaj nową pozycję...