Skocz do zawartości

kapral.hicks

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    142
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

37 Dobry

O kapral.hicks

  • Tytuł
    Bywalec
  1. https://mega.co.nz/#!nIJSmT6K!BRKQBDb0uB9V9Xbtz13c_3QZjokq_3jICCOdoAbCZtw Jakby apetyt was jeszcze trzymał, to tu jest ta poprzednia wersja 1.1 do pobrania, nie wiem tylko, czy nie będziecie musieli zainstalować wtyczki do mega.co aby to pobrać. Stałe 60 fps u mnie na 680GTX ale rozdzielczość wygląda na 720p . Ogólnie odpalając te demko UE4 spodziewałem się podobnej jakości jak poprzednie demka, czyli ładne i nic więcej, przyznam jednak, że to co zobaczyłem przekroczyło wszelkie granice , to już jest prawie że real life. Tak sobie myślę, że gdyby wyszedł teraz taki half life 3 z podobną g
  2. W paru miejscach nie ma wolumetrycznych światełek (są tam te normalne), ale pisząc że oryginalne metro 2033 wygląda lepiej zdecydowanie przesadzasz (same wolumetryczne światełka wiosny nie czynią). Większość rzeczy została widocznie poprawiona, ilość dekoracji (gra nie jest już tak pusta), ilość ludzi, jakość wykonania modeli, znacznie lepsze tekstury z efektami paralax, dodali większą ilość świateł (oraz poprawili głębie oświetlenia). Ja po przejściu reduxa byłem zdegustowany po włączeniu oryginalnego metro, strasznie szare i puste się teraz wydaje. Na dowód zrobiłem takie porównanie.
  3. Ja pobrałem folder "hypermatrix", a w środku sama aplikacja też ma nazwę hypermatrix, ale chyba jest to ten sam program , tzn. timer resolution. Niektóre gry mają już ustawione timer resolution na max, więc przy nich wielkiej róznicy nie ma, czy użyje się tego programu czy nie, ale w tym metro można było podnieść tą rozdzielczość i róznica w responsywności jednak jest, więc programik mi się przydał
  4. Lubie te kilimaty, a że trudno o coś podobnego w klimacie filmowego "gladiatora" . Co prawda gra otrzymała słabe recenzje, ale już czytając opinie graczy utwierdzałem się w przekonaniu, że gra mi się spodoba. Na takim Gamespocie większośc recek graczy dla tej gry oscyluje w granicy 7-9/10, bardzo mało osób stawiało mniej, a wersja PC zapewne będzie bardziej dopracowana . Ja tam z chęcią w ryse zagrach, chociażby dla grafiki Mam tylko nadzieje, żę tym razem przerywniki będą obliczane w real time, a nie jak to było na xbox one, że prerenderowane
  5. http://forums.guru3d.com/showpost.php?p=4902918&postcount=1647 Jak widać w tym porównaniu, nowe silnik wygląda kapitalnie. Ja jestem zachwycony metro 2033 redux, co prawda faktycznie nie ma wszystkich wolumetrycznych światełek względem oryginalnego 2033 (nawet po patchu), co wniektorych miejscach może dawać wrażenie, że grafika jest gorsza względem oryginalego metro, to jednak całość grafiki w redux wygląda znacznie lepiej. Po przejściu reduxa uruchomiłem na nowo oryginalne 2033 to aż mnie odrzuciło, tak płasko grafika wygląda dla mnie w normalnym metro 2033 . W redux jest znacznie więcej
  6. http://www.youtube.com/watch?v=GS0s3AHX0tU taki fps mam przez 99% gry, natomiast jest problem z wyciekiem pamięci, więc gdy nastąpi, to możesz zboczyć nawet i 9 fps, a przedstawiłem to na screenie w poprzednim poście. http://answers.ea.com/t5/Battlefield-4/BF4-PC-Memory-leaking-94-Memory-usage-with-12GB/td-p/1731447/page/5 widać, że parę osób narzeka na te wycieki pamięci, więc może szybko to naprawią.
  7. http://img571.imageshack.us/img571/9500/x0ik.jpg W tej drugiej misji pochodziłem pod tym wieżowcem dłużej, a jest tu taki bug z wydajnością, że ten wynik z pierwszej misji, to przy nim mały pikuś. Nie zauważyłem tego wcześniej, gdyż przy przechodzeniu tego miejsca kierowałem się chodnikiem z prawej, jednak tym razem przeszedłem obszar na wprost, tzn. przez tą fontannę. Kabaret jest tu taki, że gdy tylko w polu widzenia będzie strumień wody z fontanny, to fps idzie na całę 10 fps!!!! No to już jest jakaś masakra. Nawet gdy pod tą fonanną patrze w niebo i zdawało by się, że GPU nie ma wcale
  8. Przeszedłem drugi raz całą kampanie i redakcja "censored" jednak miała racje. Przechodząc drugi raz grę z włączonym licznikiem fps, odnalazłem już spadek fps, o którym mowa w tamtejszym artykule. Faktycznie, jest w grze miejsce, zaraz przed cutscenką kończącą pierwszą misje, gdzie fps leci drastycznie w dół, dokładnie na wartości, o których wspomina owy test. Wchodzi się tam po schodach, a helikopter roznosi ten budynek w pył. Pomijając jednak te miejsce, to battlefield 4 przez absolutną większość czasu gry chodzi dokładnie tak jak przedstawiłem na swoim filmie, ta miejscówka przy której n
  9. AVG 95 fps z MSAAx4, nieźle . Czyli tak jak mówiłem, multi dobrze chodzi, nie tylko SP. Swoją drogą widzę, że włączyłeś sobie FXAA na HIGH, ja tam zawsze ustawiam tą opcje na low. FXAA wprowadza zawsze mały blur, a przy high jest on jeszcze większy. Potestowałem wszystkie warianty AA w tej grze, doszedłem do wniosku, żę najlepiej jest ustawić FXAA na low, MSAA na off, a włączyć sobie resolution scale/skalowanie rozdzielczości na 150% (na Twoim kompie może dało by radę na 200%?). Downsamoling robi z tą grą cuda, nie tylko pięknie znosi aliasing, ale też znosi blur dodawany przez FXAA, w do
  10. http://www.youtube.com/watch?v=PMQ2EDOAXzs&feature=youtu.be MASAKRA, takiej przesyłki to jeszcze nie widziałem , wielki szacun
  11. Przedstawiłem mój wynik w tamtejszych komentarzach pod artykułem, nie za bardzo jednak chcą to skomentować i filmik został zminusowany. U nich średnio 37, u mnie 71, a filmik z tego samego miejsca (BAKU), gdzie kazano mi zrobić pomiar. Mam nadzieję, że mój filmik pokazuje fakt, że ta gra nie ma wcale wysokich wymagań, czytając tamtejszy test odniosłem natomiast wrażenie, że w to nawet na titanie pograć nie można. Zważywszy na to, jak dobrze gra wygląda, to uważam, że kwestia optymalizacji jest w tej grze na piątke.
  12. Dodo@ coś niedobrego dzieje się na tym "CENSORED" serwisie . Podali, że na mojej karcie jest 37 fps, a ponieważ przeszedłem już gre w SP, to wiedziałem, że mają podejrzanie niskie wyniki. Powtórzyłem test w tym miejscu testowym gdzie mi kazano, użyłem jeszcze nawet większej rozdziały, a fraps zliczył 71. Powyższy film zamieściłem pare postów wyżej. Doprawdy nie wiem, gdzie oni zliczyli te 37 fps przy SP (w czasie gry, w cutscenkach może i tyle gdzieś się pojawi), przecież tak niski AVG fps oznacza, że FPS sięgać będzie czasem nawet i 20 fps , a tyle to nie widziałem nawet raz. Naprawdę, dziwna
  13. Wiesz, to jest trochę zabawne, ale wejdz na PClabie, to zobaczysz, że stwierdza się tam, że ta gra chodzi znacznie gorzej w SP . Zobacz tylko na ich wyniki z SP i MP. Ich test w MP stwierdza ponad 70 fps na 770GTX, Ogólnie ja tam jestem zaskoczony optymalizacją, jest to przecież gra która wyjdzie tez na konsole nowej generacji i jest robiona również pod ich możliwośc, wydaje mi się, że gry z nowych konsol mogą chodzić mi dobrze przez dłuższy czas.
  14. http://www.youtube.com/watch?v=GS0s3AHX0tU&feature=youtu.be Optymalizacja jest genialna, jak na taką jakość grafiki, a podkreśle też, że miejsce, gdzie nagrałem ten filmik jest bardzo wymagajace, poza nim jest jeszcze więcej fps. Później odpaliłem jeszcze ten sam fragment co na filmiku, by nie zgadywać średniej liczby fps, to frapsowy benchmark zliczył 71 fps average, 45 min.
  15. http://www.guru3d.com/articles_pages/radeon_r9_290x_review_benchmarks,12.html Ale zapodali artykuł na guru3d , widok trochę jak w PREDATORZE
×
×
  • Dodaj nową pozycję...