Skocz do zawartości

Wiciux

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Wiciux

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Jeśli mogę radzić to nie Dell- próbuję odzyskać pieniądze za inspirion 1764 17" kupiony przez internet bezpośrednio w dell polska. Dlaczego? Firma od kilku miesięcy traktuje mnie co najmniej niepoważnie(nie będę tu wyrażał się słowami,które cisną mi się do ust) sprzęt kupiony w marcu otrzymałem przed wielkanocą br. Niebawem zaczęły się problemy-zaczął się wyłączać podczas pracy.Coraz częściej.Zgłosiłem usterkę.Kurierem odebrano przesyłkę,którą otrzymałem po 2 tygodniach i...sprzęt był w gorszym stanie niż przed naprawą-wyłączał się już po pierwszym uruchomieniu jeszcze częściej.Sprzęt potrze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...